Asus Transformer Book Flip TP200SA-FV0110TS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus Transformer Book Flip TP200SA-FV0110TS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 21-06-2016

Handige school laptop

De vorige kleine Asus (school)laptop heeft het 5 jaren goed gedaan maar was aan vervanging toe door kapot scharnier. De TP200SA is vooral handig omdat het scherm geheel naar achter geklapt kan worden waardoor er een soort tablet ontstaat. Ideaal voor schoolgebruik, als laptop bij schrijven en als tablet bij lezen en lekker compact. Opslag kun je uitbreiden met een sd of door het werken in de cloud. Opstarten gaat razendsnel, je kunt bijna direct beginnen. De processor zelf is niet de snelste maar voor deze prijs vlot genoeg. Scherm voelt wat losjes aan als je deze aanraakt maar het scharnier en de hele aluminium ombouw ziet goed en degelijk uit. touchscreen werkt geweldig goed en werkt zeer soepel.Ik verwacht, en hoop, weer lang plezier te hebben van deze handige Asus transformer. Tot eind september 2016 geeft Asus extra zekerheidsgarantie op dit product, dat geeft vertrouwen (: