Philips Double Contour HP6368 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Double Contour HP6368 op Kieskeurig.nl.

6,7

mh73 09-04-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Scheert alleen de eerste keer perfect

4,5
Toen ik dit apparaat net had, was ik zeer tevreden. Helaas geeft het een steeds slechter scheerresultaat. Nu moet ik het tijdens het scheren al schoonmaken, anders gebeurt er niets meer. Helaas is het apparaat lastig schoon te maken, vooral de haartjes die tussen het voorste scheerblad blijven zitten, zijn nauwelijks te verwijderen. Het is jammer, met mijn eerste Philips ladyshave heb ik 15 jaar gedaan, die daarop ging 5 jaar mee maar deze kan wat mij betreft na een jaar al de vuilnisbak in. Wanneer maken jullie er weer eentje die het goed doet?

maryvon 08-05-2015

5,5
we vinden het apparaat niet goed scheren helaas!!!!, we hopen uiteindelijk eens een apparaat te vinden die zijn werk goed doet

Yv123 16-01-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb deze ladyshave aangeschaft voor het scheren van mijn bikinlijn. Tijdens het gebruik scheert de ladyshave niet goed en veroorzaakt allemaal wondjes, doordat er aan de haartjes getrokken wordt. Dit is helaas een echte miskoop.

RieJac 13-05-2017

Waardeloos, scheren duurt vreselijk lang!!!!

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Ziet er mooi uit, maar verder heb je er niks aan. Het scheerresultaat is bedroevend. Ik heb hem nu 2 jaar. MOET IK MISSCHIEN SCHEERBLADEN VERVANGEN NA 2 JAAR???

Soetkin 11-02-2017

Niet tevreden!

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Ik ben niet tevreden van dit product. Ik kan een scheermesje nog eerder aanraden dan deze ladyshave.

Ingride 03-09-2015

Is zijn prijs niet waard

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Ik ben overgeschakeld van een apparaat met scheermesjes naar een
Ladyshave. Vroeger had ik altijd wondjes van het scheren. Nu niet meer. Alleen heb ik meer tijd nodig om te scheren. Meerdere keren over de haartjes gaan alvorens ze worden afgeschoren.

Xoxoxox 30-05-2015

Werkt heel fijn

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Maar helaas was hij binnen een paar weken stuk, degene daarvoor was na een paar maanden stuk, steeds gaat het scheerblad stuk en is dan meteen onbruikbaar

tazuma 19-05-2015

ik heb de LADY -shave net enkele dagen maar ben tevreden over de kwaliteit. En aangenaam bij het scheren
het apparaat scheert lekker zacht

ger35 13-05-2015

Goede ladyshave, alleen jammer dat er geen beschermkapje bij zit. Verder prima apparaat, ook handig dat je er nat mee kan scheren.

Janneke2468 13-05-2015

Apparaatje scheert niet goed

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Deze ladyshave ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand.
Echter, de scheerresultaten zijn bijzonder slecht.
Haartjes worden niet allemaal geschoren, zelfs na diverse keren erover heen scheren.

Zhao123 10-05-2015

Erg handig en makkelijk product in gebruik. Je huid voelt zacht aan. Ik vind het scheren met een scheermes eigenlijk even handig.

Jeanne B.B. 03-05-2015

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik er zo al een gehad heb maar dan zonder de gouden scheerbladen. Ik heb echter een super gevoelige huid dus vandaar.

Rekelsteeltje 01-05-2015

Ik hem zelf al een jaar en ben dik tevreden over het scheerresultaat. De accu gaat best lang mee en reinigen is erg eenvoudig.

Navepijls 24-04-2015

Fijn apparaat, prettige scheerkop die mee beweegt. Nog geen rode vlekken. Jammer dat er geen batterijen in kunnen, nu moet ik op vakantie nog een oplader mee.

A.A.M. Smulders 24-04-2015

Het scheerresultaat is super en huidvriendelijk. Enige minpuntje is de aan- en uitknop, je moet wat hard drukken.

Tessa2015 18-04-2015

Hij werkt prima zoals het beschreven staat.
Helaas niet veel opties, maar daar hebben wij hem ook niet voor gekocht.
Zeker een aanrader voor vrouwelijke scheerapparaten.

jansie43 25-03-2015
  • Product half jaar in bezit

2,2
Nu bijna een half jaar in bezit. Diverse malen een poging gewaagd, maar iedere keer weer tijdens het scheren van de oksels last van schrammen. Helaas een miskoop.

Kaatje69 05-02-2015

Bar slecht!

Geschreven voor: Philips Double Contour HP6368

Ik heb deze twee dagen geleden gekocht, benen scheren ben ik tevreden over. Oksel zitten vol met blaren en rode uitslag, zeer pijnlijk. Scheer me al jaren met of een scheermes of met PHilips ladyshave, dus aan het scheren kan het niet liggen. Zeer bedroevend! Durfde mijn bikini lijn dan ook niet te scheren.

Bloempje1968 19-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Het was een cadeautje voor onze dochter. Het is een handig scheerapparaatje! Hij is gemakkelijk in gebruik! Hij bevalt dus prima!

YvonP 10-01-2015

De Philips Ladyshave, type HP638/00 scheert super glad zonder huidirritatie! Vriendelijk in gebruik.