Philips SatinShave Advanced BRL130 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL130 op Kieskeurig.nl.

Fadejo 29-12-2019

De Philips epilator is super handig.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

De Philips epilator heeft een bewegend scheerhoofd dat zachtjes glijdt over de huid en geen krassen maakt. Apparaat ligt ook goed in de hand en is gemakkelijk op te bergen met de hulpstukken in bijgeleverde etui. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M. De Voogt 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Heb je weinig tijd maar wil je toch de deur niet uit zonder ultra gladde benen? Deze Philips SatinShave verwijdert alle haartjes in een handomdraai droog of in de douche! De kop is heel makkelijk te reinigen en de batterij laadt zeer vlug op en heeft een lange levensduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yella 10-12-2019

Goed product.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik ben zeer tevreden met de Philips SatinShave Advanced. Het toestel werkt zowel goed onder de douche als bij het droog scheren. Het maakt niet veel lawaai en de batterij gaat ook lang mee. Ik kan dit product zeker aanraden, wordt ook geleverd met een handig zakje om alles in te bewaren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hoppie 04-02-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Omdat ik altijd een Philips heb gehad weer voor dit merk gegaan. Eerste ladyshave scheerblad scheef omgeruild binnen de garantie tijd bij de blokker. Philips zelf deed er niks mee. Na paar x scheren werd huid irritaties erger weer scheer blad niet goed nog maals omgeruild. Deze derde ga ik ook mee terug. Huid irritaties blijven bestaan. Je voelt gewoon het scherpe tijdens het scheren. De haren worden steeds stugger/scherper. Vette miskoop.

Minpunten

• Schrale huid en zware huid irritatiesirritatiwe
  • Nog nooit zo'n slecht ladyshave gehad
  • Duur

Lieke71 22-06-2016

Super fijn ontharingsapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Heb deze nu enkele weken in huis! Geweldig apparaat, makkelijk in gebruik en zelfs de kleinste haartjes verwijder je moeiteloos zonder pijn. Ook handig onder de douche te gebruiken! Nog nooit zo'n fijn apparaat gehad.

Assie68 19-06-2016

Een goeie ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ligt fijn in de hand, is een mooi apparaat en haal de haren snel makkelijk en goed weg.
Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.
De haren blijven lang weg en je voel geen stoppels.
Door de handige scheerkop kun je overal makkelijk bij.

Danablabla 17-06-2016

Prima ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Wat ik een heel groot pluspunt vind is dat je deze lekker onder de douche kan gebruiken. Hij maakt niet erg luid geluid wat wel fijn is als je even bezig bent.
Aan beide kanten zit een scheerstukje dus als je heen en weer gaat pakt hij beide kanten, dit werkt lekker snel. Hij pakt alle haartjes goed en dat is ook een heel goed pluspunt. Ook merk ik dat ik geen last meer heb van ontstoken haarzakjes sinds ik deze gebruik. Verder nog 1 erg fijn pluspunt, met mijn vorige shave had ik last dat er wel eens een haartje bleef haken wat ERG pijn deed. Daar heeft deze dus ook geen last van.
Het enige wat ik eigenlijk mis is een borsteltje om de haartjes mee uit het apparaat te kunnen vegen.. maar je kan hem natuurlijk ook onder kraan houden..
Al met al heel fijn apparaat dus.

Loela 15-06-2016

Had meer verwacht van dit product

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

IK heb dit product nu een par weken in bezit en zonder toebehoren werkt het product prima. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn goedkope ladyshave even goed werkt. Er zit een opzetstuk bij voor het glad trekken van de huis maar dat werkt bij mij voor geen meter maar al met al een leuk apparaat.

Simbeertje 13-06-2016

Maakt alle beloftes waar

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Wat een topapparaat. Na al die keren wondjes oplopen van het scheren met een scheermes was het klaar.. eindelijk in het bezit van een ladyshave! En heb je hem gezien? Wat een design!

Hij ligt super in de hand waardoor je bijvoorbeeld makkelijk in de douche je benen kan scheren(wat ik heel handig vind)

Het scheerresultaat is top, hij neemt vlot alle haren met zich mee en ik heb na afloop een zacht resultaat. Ik denk dat deze shaver bij mij niet meer weg te halen is. Ik heb goede ervaringen met apparaten van Philips en laten we hopen dat deze ook 10 jaar mee gaat!

insidernik 10-06-2016

Goede ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Dit is een fijne ladyshave. Door het design kom je overal gemakkelijk bij. Zonder opzetstukjes kun je gemakkelijk dicht langs de huid scheren. Ook fijn dat de ladyshave draadloos is en dat je hem na het opladen lang kunt gebruiken.

rovianne 03-06-2016

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

De shaver ligt heel fijn in de hand. Scheert zonder moeite en trekken alle haartjes. En blijft heel lang glad zonder stoppeltjes.

annet1989 02-06-2016

Lady shave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Zeer fijne ladyshave. Ligt lekker in de hand, waardoor die goed te gebruiken is.
Superhandig dat je hem onder de douche kan gebruiken.
Haalt goed de haren weg en ook makkelijk te gebruiken bij de oksels en intieme zones.
Mijn vorige ladyshave was ook een Philips en die heeft het 10 jaar goed gedaan.

Kimytjuh 02-06-2016

Zeer aangename scheerervaring !

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Dit apparaat maakt zijn prijs echt waard ! Je ziet alle haartjes verdwijnen en het voelt fijn aan !. Geen prikkende oksels meer... het laat zelfs een zijdezacht gevoel achter !