Philips SatinShave Advanced BRL130 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL130 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 11-01-2020

Philips satin shave advanced

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Een zeer handig toestel, dat zowel nat als droog kan gebruikt worden! Geen kans op snijden bij het scheren en perfect om de benen bv rap bij te scheren na het aankleden. Niet rommelig, snel, heel precies en gemakkelijk in gebruik. Zonder draad! Dus je kan het in elke kamer gebruiken.
Ook ideaal voor het scheren van de oksels, er zit een handig opzetstukje bij waardoor jouw huid strak getrokken wordt en de oksels zijn op 1,2,3 super glad.

Anoniem 09-01-2020

Fijne scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Scheerapparaat met een mooie look, doet wat hij moet doen!
Zacht voor de huid, makkelijk in gebruik, geen geknoei meer met scheermesjes

I.S. 09-01-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Handig en compact toestelletje, neemt niet te veel plaats in. Groot voordeel is dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken - dus zeer handig onder de douche. Ikzelf heb een gevoelige huid, maar heb geen problemen met het toestel, het is niet pijnlijk.

Fadejo 29-12-2019

De Philips epilator is super handig.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

De Philips epilator heeft een bewegend scheerhoofd dat zachtjes glijdt over de huid en geen krassen maakt. Apparaat ligt ook goed in de hand en is gemakkelijk op te bergen met de hulpstukken in bijgeleverde etui. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bibi1992 23-12-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Eindelijk pijnloos droog en nat scheren en achteraf geen irritatie of jeukend gevoel
Egt een aanrader

Lo86 22-12-2019

Enorm tevreden

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Gemakkelijk in gebruik, zacht voor de huid, geen irritaties, mooi design.
Geen geknoei meer met scheermesjes! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Svenina 16-12-2019

Super snel en gemakkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

De Philips Satin Advanced is een heel handig toestelletje, dat snel en gemakkelijk te gebruiken is; Het werkt draadloos en kan zowel droog als nat gebruikt worden.
Wat ik er echt geweldig aan vond is dat je het perfect kan gebruiken om snel de benen te scheren, zelfs na het aankleden; Geen gesmos met water en scheerschuim, geen kans om jezelf te snijden... EN het laat geen rode bultjes achter, zoals een epilator. Dus ideaal voor mensen die niet zo veel tijd hebben of veel on-the-go zijn. Het werkt draadloos, dus is super handig in gebruik.
Een van mijn favoriete is het opzetstukje voor de oksels te scheren, het helpt om de huid strakker te trekken en op 1,2, 3 zijn de oksels glad. Dus ook weer als je snel moet vertrekken, kan je even bijscheren en klaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M. De Voogt 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Heb je weinig tijd maar wil je toch de deur niet uit zonder ultra gladde benen? Deze Philips SatinShave verwijdert alle haartjes in een handomdraai droog of in de douche! De kop is heel makkelijk te reinigen en de batterij laadt zeer vlug op en heeft een lange levensduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Claudia000 10-12-2019

Vlot in gebruik en licht in de hand.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik heb het scheerapparaat nu al een paar keer gebruikt en ben toch wel content van het apparaatje.

Vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje wat toch wel veel tijd in beslag nam.
Met dit scheerapparaat ben je in een mum van tijd helemaal geschoren.

Het enige dat ik iets minder vind is dat mijn benen toch niet zo super zacht zijn nadien, zoals ik gewend ben.

Dit scheerapparaat is zeker aan te raden voor mensen die niet veel tijd willen verspillen aan het scheren en komaf willen maken met dat plakkerige scheerschuim.

Yella 10-12-2019

Goed product.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik ben zeer tevreden met de Philips SatinShave Advanced. Het toestel werkt zowel goed onder de douche als bij het droog scheren. Het maakt niet veel lawaai en de batterij gaat ook lang mee. Ik kan dit product zeker aanraden, wordt ook geleverd met een handig zakje om alles in te bewaren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Selina 10-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Het product is zeer gemakkelijk om te gebruiken, en in tegenstelling tot wat ik verwacht had is het geheel pijnloos. Ook gemakklijk om uit te kuisen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nurse53 23-09-2019

Prima koop.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Een goed apparaat die doet wat het zegt. Ligt prettig in de hand. Qua prijs ook leuk. Haalt de haartjes goed weg overal.
Makkelijk uit elkaar te halen en dus ook schoon te maken. Kortom een tevreden klant.

Schipahoi 15-08-2019

gebruiksvriendelijk en presteerd goed zonder irritatie

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

werkt prettig zowel onder de douche als droog. Ligt prettig in de hand. En je hebt geen last van irritaties nadien. Fijn dat het draadloos is. En na oplading gaat het best lang mee.

Jch48 23-06-2019

Appareil répondant bien à ce que l’on attend de lui !

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Appareil élégant, facile à utiliser, ne blesse pas et réalise une coupe parfaite avec une autonomie idéale. Facile à nettoyer (sous l’eau). J’apprécie Philips, simple, pratique, efficace - que demander de plus ?

iMirjam 04-10-2018

Ik blijf stoppels houden

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Het apparaat ziet er goed uit en ligt ook fijn in de hand, maar helaas wordt mijn huid niet zijdezacht. Er blijven veel stoppels staan. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd om het gewenste resultaat te behalen, verschillend aantal graden, hard/zacht, met hulpstukjes en zonder hulpstukjes, maar het mocht niet baten. Ik kocht het omdat mijn huid geïrriteerd raakt van scheermesjes. Ik kan me voorstellen dat dit echt beter zou zijn geweest voor mijn huid als ik er niet zo vaak over heen hoefde. Maar zelfs dan heeft het niet het gewenste resultaat.

Ernst34 27-07-2018

Kwalitatief goed product.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Goed ontwikkeld product, iets te kwetsbare bevestiging van de losse onderdelen, jammer dat je pas in de handleiding leest (als je tuis bent) dat er hulpstukken te koop zijn. Je kiest boor een kwalitatief duurder product wat niet compleet is.

Hoppie 04-02-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Omdat ik altijd een Philips heb gehad weer voor dit merk gegaan. Eerste ladyshave scheerblad scheef omgeruild binnen de garantie tijd bij de blokker. Philips zelf deed er niks mee. Na paar x scheren werd huid irritaties erger weer scheer blad niet goed nog maals omgeruild. Deze derde ga ik ook mee terug. Huid irritaties blijven bestaan. Je voelt gewoon het scherpe tijdens het scheren. De haren worden steeds stugger/scherper. Vette miskoop.

Minpunten

• Schrale huid en zware huid irritatiesirritatiwe
  • Nog nooit zo'n slecht ladyshave gehad
  • Duur

Sassefras1967 23-06-2017

Zeer slecht scheer resultaat en stroopt op de huid

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik heb 15 jaar een ladyshave van Philps gebruikt, altijd nieuwe mesjes gekocht als ze bot werden. Ik schoor er alles mee, bikinilijn en verder ;-)
Ontzettend veel plezier van gehad totdat de mesjes niet meer te verkrijgen waren. Baal baal...
Nu deze geprobeerd, wat een verschrikking.
Minpunten:
Brand na het scheren, huid raaktbeschadigd en geirriteerd tot bloedens toe doordat je meerdere malen over dezelfde plek moet omdat hij niet alle haartjes pakt. Lijkt bot maar is nu 3x gebruikt!! Stroopt over de huid als die nat of vochtig is. Met als gevolg dat haartjes gaan ingroeien, wat ik nooit eerder heb gehad!

Ik voel me echt bekocht en baal vreselijk want welk apparaat doet het wel goed??
Ik zou er wat voorover hebben als ik iets kon proberen totdat ik iets heb wat werkt. Ik zou er ook best wat geld voor over hebben want hiermee kan ik niet het strand op! :-(

Lady50 02-06-2017

Fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik heb deze ladyshave nu een maand en hij voldoet aan mijn verwachtingen. Scheert glad en zonder irritaties. Ik scheer 3 a 4 keer per week en heb hem pas 1x opgeladen. Na 2x scheren zat het scheerblad een beetje scheef, maar dat is via garantie snel opgelost. Was waarschijnlijk een montagefout. Ik ben zeer tevreden.

Frekar 01-07-2016

Gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL130

Ik vind dit een zeer praktisch toestel, ligt goed in de hand.
Zowel onder de douce, in bad en droog geeft het een uitstekend resultaat. Bij het eerste gebruik was ik een beetje bang voor huidirritatie achteraf (daar ik een gevoelige huid heb) hier heb ik echter totaal geen last van gehad. Ook batterij gaat lang mee. Een echte aanrader.