Philips SatinShave Advanced BRL130 - Reviews

Werkt op batterij
Afspoelbaar

Ernst34 27-07-2018

Kwalitatief goed product.

Goed ontwikkeld product, iets te kwetsbare bevestiging van de losse onderdelen, jammer dat je pas in de handleiding leest (als je tuis bent) dat er hulpstukken te koop zijn. Je kiest boor een kwalitatief duurder product wat niet compleet is.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Hoppie 04-02-2018

Miskoop

Omdat ik altijd een Philips heb gehad weer voor dit merk gegaan. Eerste ladyshave scheerblad scheef omgeruild binnen de garantie tijd bij de blokker. Philips zelf deed er niks mee. Na paar x scheren werd huid irritaties erger weer scheer blad niet goed nog maals omgeruild. Deze derde ga ik ook mee terug. Huid irritaties blijven bestaan. Je voelt gewoon het scherpe tijdens het scheren. De haren worden steeds stugger/scherper. Vette miskoop.

Minpunten

• Schrale huid en zware huid irritatiesirritatiwe
  • Nog nooit zo'n slecht ladyshave gehad
  • Duur

Lady50 02-06-2017

Fijne ladyshave

Ik heb deze ladyshave nu een maand en hij voldoet aan mijn verwachtingen. Scheert glad en zonder irritaties. Ik scheer 3 a 4 keer per week en heb hem pas 1x opgeladen. Na 2x scheren zat het scheerblad een beetje scheef, maar dat is via garantie snel opgelost. Was waarschijnlijk een montagefout. Ik ben zeer tevreden.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl