Philips SatinShave Advanced BRL130 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.

Wieke 19-12-2017

hele fijne ladyshave en mooi ook

Gisteren gekocht ,direct opgeladen ,dat ging supersnel.
Vandaag gebruikt voor oksels en benen en dat ging heel fijn
Hij maakt wel vrij veel geluid ,maar ach. Je gebruikt hem maar even.
Ik heb deze gekocht ,vanwege alle accessoires ,jammer dat er niet een luxe etui bij zit ,maar in zo n goedkoop nylon zakje.

Kim22 23-09-2017

Klepje zit los

Ik ben erg tevreden over dit product. Al jaren gebruik ik deze ladyshave en nooit heb ik problemen gehad. Maar met mijn nieuwe ladyshave ben ik niet tevreden. Ik heb een nieuwe gekocht, omdat ik mijn oude ben kwijt geraakt op vakantie. Na een paar weken liet het bovenste klepje telkens los tijdens het scheren. Nu moet ik dat telkens vastplakken met plakband, waardoor ik hem moeilijk schoon kan maken en het apparaat werkt daardoor minder goed.

Sassefras1967 23-06-2017

Zeer slecht scheer resultaat en stroopt op de huid

Ik heb 15 jaar een ladyshave van Philps gebruikt, altijd nieuwe mesjes gekocht als ze bot werden. Ik schoor er alles mee, bikinilijn en verder ;-)
Ontzettend veel plezier van gehad totdat de mesjes niet meer te verkrijgen waren. Baal baal...
Nu deze geprobeerd, wat een verschrikking.
Minpunten:
Brand na het scheren, huid raaktbeschadigd en geirriteerd tot bloedens toe doordat je meerdere malen over dezelfde plek moet omdat hij niet alle haartjes pakt. Lijkt bot maar is nu 3x gebruikt!! Stroopt over de huid als die nat of vochtig is. Met als gevolg dat haartjes gaan ingroeien, wat ik nooit eerder heb gehad!

Ik voel me echt bekocht en baal vreselijk want welk apparaat doet het wel goed??
Ik zou er wat voorover hebben als ik iets kon proberen totdat ik iets heb wat werkt. Ik zou er ook best wat geld voor over hebben want hiermee kan ik niet het strand op! :-(

bloemaug 24-06-2016

Ben er blij mee!

Ik heb in het verleden diverse scheerapparaten gehad dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Doordat hij met de huid mee gaat voelt hij zacht en pijnloos aan. Ik merk dat het ook gladder aanvoelt dan mijn vorige scheerapparaten.Kortom ikzou hem zeker aanbevelen!

Ndk77 23-06-2016

Handig en mooi product

Scheert goed glad, ligt lekker in de hand. Alleen bij langere haartjes "hapt" ie nog wel eens, niet fijn. Dus moet je eigenlijk gewoon eerder scheren voordat de haren te lang zijn. Wel jammer dat er geen uitschuifbaar tondeuse op zit, die zit wel op mijn oude ladyshave van Philips, maar na zo'n 20 jaar was die echt aan vervanging toe. Al met al tevreden!

Thaar 02-06-2016

Geen bultjes

Het apparaat werkt perfect voor het scheren van de oksels en bikinilijn, voor de benen werkt het ook goed hier ben je alleen wel wat langer mee bezig in vergelijking met een scheermesje. Het apparaat geeft geen stoppels of rode bulten. Het doet ook geen pijn.

Ernst34 27-07-2018

Kwalitatief goed product.

Goed ontwikkeld product, iets te kwetsbare bevestiging van de losse onderdelen, jammer dat je pas in de handleiding leest (als je tuis bent) dat er hulpstukken te koop zijn. Je kiest boor een kwalitatief duurder product wat niet compleet is.

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!

Hoppie 04-02-2018

Miskoop

Omdat ik altijd een Philips heb gehad weer voor dit merk gegaan. Eerste ladyshave scheerblad scheef omgeruild binnen de garantie tijd bij de blokker. Philips zelf deed er niks mee. Na paar x scheren werd huid irritaties erger weer scheer blad niet goed nog maals omgeruild. Deze derde ga ik ook mee terug. Huid irritaties blijven bestaan. Je voelt gewoon het scherpe tijdens het scheren. De haren worden steeds stugger/scherper. Vette miskoop.

Minpunten

• Schrale huid en zware huid irritatiesirritatiwe
  • Nog nooit zo'n slecht ladyshave gehad
  • Duur

Mince 03-01-2018

Pijnlijk tijdens gebruik

Ik heb de satinshave 3 maanden geleden kado gedaan aan mijn vrouw maar zij heeft deze na 2 x proberen nooit neer gebruikt. Voelt pijnlijk aan tijdens gebruik. Is zonde, want ze had er meer van verwacht en gezien ook vele positieve recensies gebruikt ze de satinshave misschien verkeerd? (Droog op de huid gebruikt).

LSMP 11-09-2017

Werkt zeker niet zo als zou moeten..

Aantal jaar geleden erg goede ervaring met een ladyshave van Philips. Omdat ik niet alleen in de douche wil kunnen scheren (met mes) dacht ik, laat ik weer een ladyshave aanschaffen. Helaas ben ik zeer teleurgesteld. Hij functioneert gewoon niet naar behoren. Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd; snel over een gebied, langzaam, heen en weer. Hij scheert gewoon niet en trekt zelfs aan de haartjes. Zeer onprettig. Daarnaast scheert hij dus bijna niet, ook niet na meerdere keren over het gebied. Echt super jammer, want hij ligt nu dus achterin de kast.

Go52 19-07-2017

doet niet wat ie moet doen

Ik heb deze ladyshave gekocht omdat ik uitermate tevreden was over mijn vorige Philips ladyshave Type HP6319 (hiervan heeft helaas de accu het begeven).
Zeker omdat ik de 'top end' van de ladyshave's heb gekocht had ik hoge verwachtingen.
Helaas functioneert hij niet en mijn dochter, die ook beide ladyshave's heeft gebruikt, beaamt dit. We hebben nog een paar maanden gewacht met reageren omdat we dachten dat we nog met de ladyshave moesten leren omgaan, maar het wordt van kwaad tot erger. Het lijkt wel een goedkope merkloze ladyshave van inferieure kwaliteit. Het apparaat "trekt' aan de haartjes waardoor er steeds wondjes ontstaan. Ook moet je soms wel 10 keer over hetzelfde gebied gaan om de haartjes verwijderd te krijgen. Daarnaast krijgen we geen glad scheerresultaat. De haartjes blijven ongeveer 1 a 2 millimeter staan. Mijn oude Philips ladyshave was perfect, maar deze, veel duurdere, ladyshave is een grote teleurstelling.

Lady50 02-06-2017

Fijne ladyshave

Ik heb deze ladyshave nu een maand en hij voldoet aan mijn verwachtingen. Scheert glad en zonder irritaties. Ik scheer 3 a 4 keer per week en heb hem pas 1x opgeladen. Na 2x scheren zat het scheerblad een beetje scheef, maar dat is via garantie snel opgelost. Was waarschijnlijk een montagefout. Ik ben zeer tevreden.

Biker17 03-05-2017

Geen fijne Lady have

Al jaren gebruik ik een ladyshave, van verschillende merken gehad, waaronder al eerder een Philips die prima beviel, dus toen ik de goede reviews van deze las, ging ik toch over de streep ondanks de prijs...
Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n slechte ladyshave gehad!
alleen voor de benen geschikt, oksels en bikinilijn is een drama! zonde van mijn geld.

Anja1986 04-04-2017

Scheert droog + nat slecht / moeizaam

Enige tijd geleden het product gekocht. Bevalt me helemaal niet had er voorheen een van een ander merk. Oksels scheren is een ramp, moet er tich keer overheen gaan voordat alle haren weg zijn. Tot irritatie van de huid toe. Benen pakt ie ook slecht en trekt er soms haarjes uit wanneer deze iets langer zijn. Wel altijd goed onderhouden en schoongemaakt
Nat werkt het apparaat nog slechter.
Kortom zonde van mn geld geweest.

Noska 11-01-2017

Glad resultaat

Na 20 jaar een philips ladyshave te hebben gehad nu ook weer een gekozen voor een philips ladyshave.
De ladyshave werkt erg langzaam, hapt bij langere haartjes. Scheerresultaat is uiteindelijk mooi, zacht en glad. Het ontwerp is mooi makkelijk vast te houden, wat ingewikkelder schoon te maken maar dat vind ik geen probleem, draadloos.
Ik heb hem nog niet geprobeerd onder de douche!

emms23 30-06-2016

Goede ladyshave

Fijn in gebruik, doet z'n werk goed: pijnloos en snel ontharen.
Jammer dat er geen trim functie op zit.
Apparaat ziet er mooi uit en ligt lekker in de hand.