Philips HP6319

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP6319 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

mj63 27-10-2010
Geschreven voor: Philips HP6319

Prima en prettig apparaat,scheert glad en goed en ligt goed in de hand.Doet wat er van verwacht wordt.
Ik ben niet gauw tevreden over een ladyshave, maar deze bevalt zeer goed! Een aanrader dus!

renatenowak 11-03-2009
Geschreven voor: Philips HP6319

Ik heb het nu een week in bezit en ik ben zeer tevreden. Ik heb dit apparaat puur voor de bikini lijn (+oksels) gekocht en zou niet meer terug willen naar de mesjes. Het scheert perfect, zeer glad en zonder rode bulten achteraf.

Ik beveel het echt aan!

judith21 12-02-2009
Geschreven voor: Philips HP6319

Ik heb dit scheerapparaat gekocht omdat de reviews hier zo goed waren. Ik ben echter zeer teleurgesteld. Hoewel hij oogt goed en snel te scheren, is het resultaat voor mij alles behalve goed. Langere haartjes pakt hij in één keer, maar als ik dan mijn hand over mijn been haal, voel ik nog steeds allemaal stoppeltjes en die krijgt dit scheerapparaat niet weg. Het maakt niet uit hoe vaak ik het apparaat er over heen haal, hij krijgt het niet helemaal glad.
Ik moet dan uiteindelijk mijn oude Braun Silk & Soft erbij halen (die pakte de langere haartjes weer niet meer) en al met al ben ik een half uur bezig om mijn benen goed glad te krijgen.

Zoals ik al zei werkt dit apparaat wel goed bij langere/stuggere haartjes, dus voor oksels en bikinilijn blijf ik hem wel gebruiken.

Als je alleen wilt dat je benen er glad uitzien, dan kan ik dit apparaat wel aanraden. Maar als je wilt dat je benen voelbaar zacht en glad zijn, zoek dan een andere.

irene58 10-01-2009
Geschreven voor: Philips HP6319

Eindelijk een ladyshave die doet waarvoor die is aangeschaft. Scheert prima bij zwaardere beharing. Voor de benen pakte ik vroeger vaak het scheerapparaat van mijn man, nou met deze philips ladyshave hoeft dat niet meer. Glad en belangrijk: ook heel snel.
Handig dat die mee kan onder de douche.
Kortom een aanrader.

Katje46 19-11-2008
Geschreven voor: Philips HP6319

Ik vind het een prettig in de hand liggende ladyshave. Hij scheert heel snel en levert voor een ladyshave een behoorlijk glad resultaat. Het scheren onder je oksels gaat ook pijnloos.
Ook de combinatie van ladyshave + bikinitrimmer is prettig.

Berna 13-07-2008
Geschreven voor: Philips HP6319

Geweldig apparaat, maand in mijn bezit en tijdens vakantie intensief gebruikt voor bikinizone en oksels!
Voor het eerst geen irritatie en rode pukkeltjes!
Apparaat is snel en krachtig, scheren is echt een fluitje van een cent, goudenscheerblad scheert echt superzacht! Tip: voor het scheren de te scheren delen met babypoeder inwrijven voor nog sneller en gladder scheerresultaat! Ik gebruik hem dan ook niet onder de douche, heb daar geen ervaring mee!

Loesje-Ik 25-06-2006
Geschreven voor: Philips HP6319

vooral het opzetstuk voor de oksels is erg fijn.
Voor het eerst geen irritatie meer.
Degelijkheid weet ik nog niet, te kort in bezit.