De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother QL-700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Willem Poelwijk 12-07-2018

QL 700

Geschreven voor: Brother QL-700

Besteld bij cool blue. Keurig geleverd. En toen begon de ellende. Bijgeleverde software is totaal out of date. Windows 10 moet je downloaden. En het gaat maar door( de ellende) totaal niet duidelijk wat en hoe.. Kabeltje erin kabeltje eruit. lampje aan lampje uit. Uiteindelijk geinstaleerd en wat. hij doet het niet. Bij printen .....printer offline. niet aan de praat te krijgen. Via brother advies gekregen nogmaals instaleren. ( al 7 keer gedaan.) ding eruit en nooit meer naar omkijken. Was dus dus een grote flop.

chris 04-01-2017

Brother QL-700

Geschreven voor: Brother QL-700

brother werkt niet zoals aangegeven via plug en play .
heb de labelprinter terug gestuurd naar brother met de melding dat deze is gerepareerd .
brother werkt nog steeds niet , krijg het aan het printen .

Minpunten

• geen pug en play
  • helpdesk mag geen teamview
  • geen hulp op afstand

totalflooring 16-09-2016

brother ql 700 labelprinter

Geschreven voor: Brother QL-700

Het lukte mij niet 123 de printer te laten werken.
Ik had drivers geïnstalleerd etc.
Maar dat verhielp het probleem niet.
Daarna opnieuw alle drivers / installatieprogramma's van het internet gehaald en geïnstalleerd.
(http://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=us&lang=en&prod=lpql700eus).
Die editor tool moet je downloaden en installeren voor thuis, dan werkt het wel .
dus geen plug en play zoals aangegeven .

Pluspunten

• mooi van vorm
  • makkelijk afknipfunctie

Minpunten

• geen plug en play
  • helpdesk kan niet helpen