Carmen CR2190 - Reviews

Ionische functie
Keramische toepassing

6,7

Theunissen01 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze stijltang besteld vanwege de relatief goede recensies over prijs/kwaliteit. Helaas moet ik constateren dat mijn ruim 10 jaar oude (en toen ook goedkope) stijltang een stuk beter is.

Ik heb makkelijk, dik en glanzend haar, maar het werd een beetje dof met het gebruik van deze stijltang. Ook zijn de platen na één keer proberen verkleurd van de hitte en het stijlen. Ook ik rook een lichte brandlucht.
Ik breng de stijltang terug en kijk verder voor een andere.

iris4065 27-06-2014 Product maand in bezit

ThermoCeramic Ion,
een handige stijltang die snel warm wordt!
Dankzij de ionen wordt mijn haar mooi stijl, glanzend en is het niet meer statisch.

Ik zeg een top stijltang!

ingridbr68 20-05-2014 Product kwartaal in bezit

5,8
In februari gekocht voor mijn dochter. Zij gebruikte steeds mijn stijltang (Babyliss ST95E). Na een paar keer gebruik teruggestuurd naar de winkel, er ontstond steeds een vieze brandlucht....slaapkamer stonk naar brandlucht en erger voor een puber: het haar stonk ook vreselijk naar een brandlucht. Een nieuwe gekregen en zelfde probleem. Stijltang gaat nu wederom terug en ik wil geen zelfde meer terug. Ik koop wel de babyliss ST95E voor haar, dubbel zo duur maar een geweldig apparaat en rookvrij haar!

Jenniferkarina 26-03-2013 Product half jaar in bezit

6,8
Ok, laat ik positief beginnen. Als je niks beters gewend bent is dit geen slechte stijltang. Ik had hiervoor echter een CHI- tang. En dat forse prijsverschil merk je. Deze tang wordt erg heet , ook om beet te houden en je haar blijft tussen de keramische platen hangen, wat af en toe best pijn doet. Verder duurt t te lang voor ie opgewarmd is. Daarnaast druk je onder het stijlen per ongeluk vaak op het temperatuurknopje

De Ion tech is een voordeel, net als t feit dat de temperatuur regelbaar is. Verder stijlt ie je haar uiteindelijk wel goed. Al met al investeer ik liever in een betere tang. Maar voor wie niet al teveel wil uitgeven, is het een optie.

baroch 23-02-2013 Product kwartaal in bezit

5,5
dit is een prima stijltang ALS HIJ HET DOET.
na een paar weken gebruik valt hij steeds uit. terug naar de winkel... ook al had ik geen bonnejte meer toch van Kruitvat (complimenten!) een nieuwe gekregen. binnen een paar weken hetzelfde. nu ga ik niet meer terug en koop ik een nieuwe van een ander merk. hiervoor een Remington gehad daar nooit problemen mee gehad

enige nadeel als hij het doet is dat hij niet automatisch uitschakelt als je hem niet gebruikt

miekep 08-01-2013 Product paar dagen in bezit

6,2
jammer dat de temperatuurschakelaar zo zit dat je handen ongewild de temperatuur verhogen. Met halflang haar kun je geen krullen maken.

Roya 09-08-2011 Product paar dagen in bezit

Deze straightner van Carmen stijlt het (lange) haar heel snel (binnen 20 minuten), daarnaast is het ook nog eens binnen ongeveer 10 seconden opgewarmd. Verder doet ionische werking op de stijltang niet veel voor mij en mis ik een hittebestendig tasje erbij, waar de stijltang in zou kunnen.

Zarina19 20-12-2010 Product paar dagen in bezit

Goede stijltang!
Vervult goed zijn functie.
Heb van mezelf droog, krullend haar, en hij maakt het mooi glad ( mede dankzij de ION functie ). Als iemand met mijn haar al mooi stijl haar kan krijgen, dan zullen de resultaten nog verbluffender zijn voor iemand met dik haar. Een aanrader, deze stijltang.