Remington CB8338 - Reviews

krulborstel
Keramische toepassing
Resultaat
krullen, volume

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

ling 04-03-2018

Voor mooie krullen, slag of volume voor je haar

Deze borstel is snel opgewarmd binnen 30 seconden en kan je zelf instellen op temperatuur naar wens. Voor mijn dik haar gebruik ik het hoogste temperatuur van 180 graden. Je kan mooie krullen, mooie slag maken of meer volume voor je haar. Je draait je haar rond de borstel. Het is makkelijk in het gebruik en beschadigt je haar niet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Geschikt voor elke haartype
  • Beschadigt je haar niet

Minpunten

• borstel is soms te heet voor je andere hand

Deb 26-04-2018

Stijlvolle krultang die mooie krullen maakt

Deze borstel is snel opgewarmd binnen 30 seconden en kan je zelf instellen op temperatuur naar wens. Je kan er mooie krullen mee maken een mooie slag maken of meer volume voor je haar je moet het wel even doorhebben hoe je het moet doen. Je krijgt door de keratine en amendelie ook mooi glanzend haar en ziet er gezond uit. Het is makkelijk in het gebruik en beschadigt je haar ook niet. Ik vind het een fijne krulborstel en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Lange snoer
  • Glanzend haar
  • Verschillende soorten stylen

haziza maataoui 28-03-2018

aangenaam verrast door deze krulborstel

als eerste kennismaking met het merk remington, moet ik zeggen dat ik hier over zeer aangenaam verrast ben! het product is zeer netjes verpakt! heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing, en de werkwijze van het toestel wijst gewoon zich zelf uit! je bent er onmiddelijk mee vertrokken! eenmaal aangesloten , en ingeschakeld is het toestel zeer snel op temperatuur! Ook handig is dat het toestel zich zelf na n uurtje gewoon weer uitschakelt, mocht je de stekker vergeten uit te trekken. zelf krijg ik het beste resultaat als ik het toestel gebruik op 140 graden. De eerste keren is het een beetje zoeken hoe je haar er in moet draaien, maar hier ben je snel mee vertokken! je creeert je eigen look en stijl op een eenvoudige en snelle manier! Remington heeft me aangenaam verrast!

Pluspunten

• lang aansluitsnoer (3 meter)!
  • de kop van het snoer draait mee
  • warmt zeer snel op
  • ligt goed in de hand
  • mooi design

Minpunten

• het duurt even voor je de feeling hebt
  • opletten waar je het vastneemt!

vivette 23-03-2018

Verbluffend resultaat in een handomdraai

Wil je gezonde glanzende slagen of krullen in een hand omdraai neem dan deze topper van Remington en krijg een waanzinnige look. Je haar gaat er echt van stralen en ziet er verbluffend gezond en glanzend uit. De borstel is in 5 warmte standen en glijd soepeltjes door je haar en is zeer eenvoudig in gebruik. Er is een lange snoer zodat je hem makkelijk kan gebruiken ook op wat verdere afstanden en is verrijkt met keratine en amandelolie die over je haar verdeeld worden tijdens het stylen. Ik ben echt verbluft door het resultaat en er erg blij mee

Pluspunten

• Top resultaat
  • mooi verzorgde lokken
  • snel warm
  • 5 standen
  • lange snoer

Celinedb 19-03-2018

Een echte musthave!

Een warmteborstel die je haar niet alleen mooie krullen of slag geeft, maar ook nog eens prachtig volume en glans! Door verschillende temperaturen kan ik zelf de graden van de warmteborstel bepalen. Ik vind dit een groot voordeel, omdat de borstel zo niet te warm is voor mijn haren. Ook bied de warmte borstel mijn haar bescherming door de keramische coating, verrijkt met keratine en amandelolie. De borstel is met 30 seconden op temperatuur wat ik erg fijn vind. Zo kan ik gelijk beginnen met het stylen van mijn haar! Tijdens het stylen draait de snoer mee, zodat deze niet in de weg raakt. Een echte musthave!

Pluspunten

• 3 meter lang snoer ( draait mee )
  • keramische coating
  • Met 30 seconden op temperatuur
  • 5 verschillende temperaturen

Minpunten

• Geen bescherm hoes

Cynthia 11-03-2018

Goede aanrader

Het komt in een mooi doosje binnen met handleiding. De handleiding is altijd super handig om dat te lezen. Je moet met dit product zelf meedraaien want dit gaat niet vanzelf. De snoer is lang genoeg, en het draait mee. Je hebt verschillende standen wat het beste is voor je haar.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zachte haren

Minpunten

• Borstel heel warm
  • Zelf meedraaien

MickyG 04-03-2018

Mooie golvende volumineuze lokken

De Barrel Brush ziet er mooi uit en is prettig in gebruik. De Brush wordt flink warm maar dit is goed te regelen met de 5 temperatuurstanden. Een warmteborstel die je haar volume geeft maar ondertussen wel goede verzorging en bescherming biedt! Dankzij de keratine en amandelolie die zich in de keramische coating van de Brush bevinden zal je haar mooi en gezond blijven. De Barrel Brush is geschikt voor alle haartypen. Echter duurde het stylen van mijn dikke, zware lange lokken iets langer dan ik had verwacht. Mijn vriendin met wat minder dik haar heb ik deze Brush ook laten testen en zij was binnen een mum van tijd klaar met een prachtig resultaat: mooie golvende volumineuze lokken! De Barrel Brush is daarom een aanrader als je mooi gezond en golvend haar wilt!

Pluspunten

• Mooi golvend haar
  • Wordt goed warm