BaByliss Hot Straightening Brush HSB100E - Reviews

straightener
Ionische functie
Keramische toepassing

Sandy Nillessen Hair&Makeup artist 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een natuurlijke straightener! Super tijdbesparend!

Dit product is voor mij als MakeUp/Hairstylist iets compleet nieuws. Ik werk voor tv zenders zoals oproep Max, RTL en SBS6 en ben voor mijn klussen altijd op zoek naar innovatieve producten die vooral tijdbesparend zijn en goed werken. Deze heb ik mogen testen en ik kan zeggen dat het effect verrassend is! Het anti-statische (dmv de ionen) werkt echt! Het haar wordt er glad en glanzend van. Vooral superfijn voor lang en veel haar omdat de oppervlakte van de borstel groot is, dus het werkt zeker sneller dan een stijltang . Een minpuntje is de lengte van de snoer. Die had voor mij als professional langer mogen zijn. Echter voor thuisgebruik is het prima! Zeker een aanrader!
Groetjes Sandy Nillessen Make-up&Hair Artist

Pluspunten

• De anti-statische werking dmv de ionen
  • Pakt groot oppervlakte van het haar

Minpunten

• Lengte snoer
  • Voor kort haar iets te breed

Sdekker 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk en een super natuurlijk glad resultaat

Na het zien van de video van Paulien Tilstra werd ik wel heel nieuwsgierig naar dit product! Meteen besteld bij Bol.com en al snel in huis. Ik ben zelf helemaal geen persoon die handig is met haartools, maar op de video van Paulien zag het er zo makkelijk uit.. en dat was het ook! Ik heb een volle bos lang haar, golvend met pluis. Op de warmste stand gebruikt en binnen een paar minuten had ik al mijn hele haar gestijld! Wauw! Het resultaat is - anders dan een stijltang vind ik - heel natuurlijk. Dat vind ik echt zo fijn. Ook mijn pluis is helemaal weg, dus die ionen doen hun werk goed! De stijlborstel maakt mijn haar mooi natuurlijk stijl, met glans en zonder pluis (yes!)..dit wordt echt mijn nieuwe maatje! :)

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Super snel klaar
  • Glijdt makkelijk door het haar
  • Natuurlijk stijl resultaat
  • Glanzend en geen pluishaar meer

Jula 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super glanzend en antistatisch stijl door ionen

Wauw! De keuze was wat lastig, zoveel verschillende modellen. Ik koos voor de BaByliss omdat door deze super glanzend en antistatische stijl krijgt door de ionen. Je ziet ze in het midden van de borstel 2 punten waar de ionen uit komen. Je hoort zelfs de ionen als je hem aan zet. Hij wordt super goed warm tot in de uiterste pinnen waardoor mijn haar snel glanzend stijl wordt.
De pinnen zijn ook niet allemaal hard gelukkig, de zwarte pinnetjes zijn zacht waardoor de borstel makkelijker door mijn haar borstelt.

Pluspunten

• Glans en antistatisch stijl
  • Hoge temperatuur
  • Zachte pinnen