BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E roze - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Hot Straightening Brush Fuchsia - HSB100E roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Floor 28-02-2017

Makkelijk in het gebruik maar maakt niet mooi stijl!

Ik heb lang en dik krullend haar. Ik heb al heel wat stijltangen en producten geprobeerd. Deze is in het gebruik makkelijk en fijn, wordt snel warm. Maarrr je moet er meerdere keren doorheen en het wordt gewoon niet helemaal mooi glad en stijl. Je blijft wat pluis en slag houden. En zeker voor de kortere plukken is het lastig om die met deze borstel stijl te krijgen, daarvoor is het oppervlak te groot. Je komt ook maar lastig bij de wortels/de aanzet van je krullen. Ook bij de punten moet ik er meerdere keren doorheen om het een beetje glad te krijgen. Ik heb deze tang gekocht op basis van de fantastische score maar zie nu dat het er eigenlijk maar 4 zijn en het lijkt bijna reclame! Wil je een fijne en makkelijke manier om de grootste krullen eruit te halen dan is dit zeker een fijne oplossing. Wil je echt alle pluis eruit en stijl haar dan is dit geen goede keuze en zal je toch echt moeten geloven aan een stijltang!

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• maakt niet mooi stijl
  • niet alle pluis eruit
  • lastig bij aanzet te komen
  • niet handig bij kortere plukken
  • punten moeilijk stijl te krijgen

Sanne 29-12-2016

Top vervanging voor mijn stijltang

Ik had een heel oude stijltang en was op zoek naar een nieuwe. Toen kwam ik een video tegen over deze stijlborstel en werd ik heel enthousiast om deze te proberen. Wat een top apparaat! Mijn haar wordt net zo steil als met een stijltang, alleen het ziet er veel natuurlijker en voller uit. Ik ben echt heel blij met dit product en gebruik het nu bijna iedere dag. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Supersnel
  • Mooi glad en glanzend haar
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer is een beetje kort

Sandy Nillessen Hair&Makeup artist 27-11-2016

Een natuurlijke straightener! Super tijdbesparend!

Dit product is voor mij als MakeUp/Hairstylist iets compleet nieuws. Ik werk voor tv zenders zoals oproep Max, RTL en SBS6 en ben voor mijn klussen altijd op zoek naar innovatieve producten die vooral tijdbesparend zijn en goed werken. Deze heb ik mogen testen en ik kan zeggen dat het effect verrassend is! Het anti-statische (dmv de ionen) werkt echt! Het haar wordt er glad en glanzend van. Vooral superfijn voor lang en veel haar omdat de oppervlakte van de borstel groot is, dus het werkt zeker sneller dan een stijltang . Een minpuntje is de lengte van de snoer. Die had voor mij als professional langer mogen zijn. Echter voor thuisgebruik is het prima! Zeker een aanrader!
Groetjes Sandy Nillessen Make-up&Hair Artist

Pluspunten

• De anti-statische werking dmv de ionen
  • Pakt groot oppervlakte van het haar

Minpunten

• Lengte snoer
  • Voor kort haar iets te breed

Sdekker 22-11-2016

Makkelijk en een super natuurlijk glad resultaat

Na het zien van de video van Paulien Tilstra werd ik wel heel nieuwsgierig naar dit product! Meteen besteld bij Bol.com en al snel in huis. Ik ben zelf helemaal geen persoon die handig is met haartools, maar op de video van Paulien zag het er zo makkelijk uit.. en dat was het ook! Ik heb een volle bos lang haar, golvend met pluis. Op de warmste stand gebruikt en binnen een paar minuten had ik al mijn hele haar gestijld! Wauw! Het resultaat is - anders dan een stijltang vind ik - heel natuurlijk. Dat vind ik echt zo fijn. Ook mijn pluis is helemaal weg, dus die ionen doen hun werk goed! De stijlborstel maakt mijn haar mooi natuurlijk stijl, met glans en zonder pluis (yes!)..dit wordt echt mijn nieuwe maatje! :)

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Super snel klaar
  • Glijdt makkelijk door het haar
  • Natuurlijk stijl resultaat
  • Glanzend en geen pluishaar meer

Jula 02-11-2016

Super glanzend en antistatisch stijl door ionen

Wauw! De keuze was wat lastig, zoveel verschillende modellen. Ik koos voor de BaByliss omdat door deze super glanzend en antistatische stijl krijgt door de ionen. Je ziet ze in het midden van de borstel 2 punten waar de ionen uit komen. Je hoort zelfs de ionen als je hem aan zet. Hij wordt super goed warm tot in de uiterste pinnen waardoor mijn haar snel glanzend stijl wordt.
De pinnen zijn ook niet allemaal hard gelukkig, de zwarte pinnetjes zijn zacht waardoor de borstel makkelijker door mijn haar borstelt.

Pluspunten

• Glans en antistatisch stijl
  • Hoge temperatuur
  • Zachte pinnen