BaByliss 2735E - Reviews

Ionische functie
Keramische toepassing

7,9

ronella 17-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze borstel is heel gemakkelijk in gebruik en je haar wordt er echt niet statisch van wat een groot voordeel is. Het volume en de bolling van je haar gaat in één beweging doordat de borstel vanzelf draait, wat veel minder vermoeiend is dan wanneer je het met een borstel én een föhn moet doen. Toch ben ik erg teleurgesteld. Het bevestigingsstukje is voor de tweede keer afgebroken, zodat je de accessoires niet meer kan vastklemmen en de borstel niet meer te gebruiken is. Heb hem de eerste keer retour gezonden en een nieuwe gekregen maar nu heb ik er geen vertrouwen meer in. Jammer het was een makkelijk te gebruiken borstel. Voor de goede orde, de borstel is nooit gevallen.

Els3452 24-08-2014 Product jaar of meer in bezit

Hele fijne krul- stijltang. Makkelijk in gebruik. Werkt snel.
Borstel gaat draaien als je een knopje indrukt. Draait links- en rechtsom. Zou hem niet meer willen missen.

PlukThomas 20-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Erg positief. Je kan er veel mee. Handig in gebruik en resultaat is goed. je kan makkelijk je kapsel mee stylen. Nooit problemen mee gehad.

MissJackey 24-10-2010 Product maand in bezit

Ik viel op deze haarstyler vanwege de verschillende opzetstukken die erbij zitten. Jaren lang heb ik mijn haar gestyled met een gewone föhn en een losse ronde borstel, maar ik had er gewoon geen zin meer in.

Ik gebruik met name de grote, ronddraaiende borstel om mijn haar mooi naar binnen te laten vallen. Het is even oefenen hoe je dat het beste kunt doen, maar als het eenmaal in je systeem zit werkt het echt perfect! Ik heb nogal dik en weerbarstig haar dus ik gebruik wel een lak om mijn kapsel te fixeren, maar dan zit het ook super. De diffuser is eigenlijk vooral voor krullend haar (dat heb ik dan weer niet, helaas), maar als je je haar lekker snel wilt (voor)drogen dan doet hij dat ook goed bij niet-krullend haar: door de pennen wordt de warme lucht goed door het haar verdeeld.

Alleen wat betreft de straightener ben ik nog niet zo overtuigd... je moet je haarpunten vasthouden terwijl je hem door je haar haalt, en als je dan eenmaal onderaan bent gekomen moet je de haarpunten natuurlijk wel loslaten, waardoor de haarlok niet goed meer in het opzetstuk blijft zitten en waardoor je haarpunten niet recht naar beneden hangen, maar een beetje naar buiten wijzen. En dat is juist niet mijn bedoeling! Het kan misschien zijn dat ik nog niet genoeg ervaring met het stijlen heb, of dat mijn haar misschien te dik is (?), maar als je je haar echt mooi stijl wilt hebben kan je denk ik beter gewoon een stijltang aanschaffen.

Ondanks dat laatste minpunt ben ik toch erg tevreden met dit apparaat, vanwege de andere opzetstukken. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem nog maar 1 à 2 maanden in bezit heb.

ETK 23-11-2008 Product paar dagen in bezit

Afgelopen weekend gekocht en nu al erg tevreden. Mijn huidige haarstyler was aan vervanging toe omdat ie uit elkaar viel en ik kon maar niks vinden wat aan mijn strenge eisen voldoet..Even getwijfeld gezien de prijs..Maar dit is echt een geval had ik het maar eerder gekocht

Er zitten allerlei accesoires bij maar ik verwacht alleen de borstels te gaan gebruiken. De grote borstel draait naar wens naar links of rechts. Ik heb vrij dun haar en draai de borstel in mijn haar mee en zo loopt ie niet vast. Dit is een techniek die vrij gemakkelijk te doen is. De kleine borstel draait niet en is meer voor de afwerking. Ik gebruik deze om met mijn hoofd voorover meer volume of in het begin droog te fohnen. Door de verschillende standen (heet, minder heet, koel) valt het wel mee met warm worden van de borstel. Maar het goede is vooral dat het heel erg snel gaat. Terwijl ik eerst minimaal een kwartier stond te fohnen ben ik nu binnen 10 minuten echt helemaal klaar. (maar goed ik heb dus wel vrij dun haar) En het resultaat is precies zoals ik van de kapper kom, maar dan elke dag! De hele dag volume, zonder dat ik producten ter versteviging gebruik.
Mijn haar glanst ook erg mooi en ik denk dat dat komt doordat de borstels van everzwijn haar zijn gemaakt (schijnt van betere kwaliteit te zijn en glans aan je haar te geven)

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen omdat ik hem net heb. Hij wordt geleverd in een soort stoffen koffertje. Handig voor op reis en er zitten 4 hulpstukken bij. Een diffuser, een straightner (allebei nog niet gebruikt) en een rondraaiende grote borstel en een niet draaiende ronde kleinere borstel.