Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663 - Reviews

Resultaat
ontkrullen, krullen, golven, stylen
Methode
warmtestyler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663 op Kieskeurig.nl.

marheu 23-12-2014

Ik gebruik de hairstyler een paar weken. Ik heb van mezelf erg veel haren waardoor mijn haren zwaar zijn en snel plat gaan zitten. Door het gebruik van de hairstyler met ronde borstel krijg ik meer volume in mijn haar.
Daarnaast is de hairstyler erg gebruiksvriendelijk en ligt gemakkelijk in mijn hand.
Kortom, de hairstyler is een aanrader!

Jeannette33 22-06-2015

Lichtgewichte airstyler

Geschreven voor: Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663

Deze airstyler ligt gemakkelijk in de hand, is licht van gewicht en wordt niet te warm.
De ontgrendelknop voor opzetstukken zit niet op een handige plek. Tijdens het stylen druk ik per ongeluk de knop in en dan vliegt het opzetstuk eraf.

sansan1 31-01-2015

beste fohnborstel/stijling ever!

Geschreven voor: Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663

Heb het uigeprobeerd op erg dik nat lang haar, en in ca 10 min hele haar droog vol stijl/golvend. heb al een aantal van zulke borstels uitgeprobeerd met als doel het haar stijlen zonder het haar al te veel te beschadigen, nou dit is het beste product uit alle prut wat er op de markt is. Zeker een aanrader!!

kaatje50 11-01-2015

hele fijne krul fohn borstel

Geschreven voor: Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663

Een hele fijne krul borstel de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen voor een ander resultaat. je gebruikt de krulborstel voor meer volume/krullen je haar blijft zeker een paar dagen mooier zitten.
De platte borstel gebruik ik voor mijn haar te stijlen en als je dan extra volume wilt dan zet je de haren van de borstel uit dat gaat erg makkelijk.
Het platte mondstuk gebruik je om gewoon je haren in model te föhnen.
Een erg fijne krul föhn borstel als je weinig tijd hebt ben je hiermee zo klaar!!

mirte00000001 23-12-2014

7,3
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb er voor- en nadelen aan ondervonden. Mijn krullende haar is niet prettig in combinatie met dit apparaat. De borstel klit vast in mijn krullen en zorgt voor moeilijkheden. Daarom stijl ik mijn haar voor het gebruik van dit apparaat met een stijltang. Wanneer ik dit gedaan heb, kan ik mooie stevige grote krullen maken die lang blijven zitten. Met dun haar is het prettig dat dit apparaat zoveel volume kan geven.

mirte00000001 23-12-2014

6,5
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb voor- en nadelen ondervonden. De hairstyler werkt niet goed met mijn krullende haar. Wil ik grove krullen maken, dan zal ik het eerst moeten stijlen. Helaas lukt dit niet met de stijlfunctie van dít apparaat. Deze is te zwak. Wanneer ik mijn haar gestijld heb met een stijltang, merk ik dat mijn haar makkelijk te bewerken is met deze hairstyler. Grote krullen gaan makkelijk, kleine krullen wat moeizamer. Als laatste wil ik delen dat het opzetstuk van de föhn erg klein is, hierdoor gaat drogen onaangenaam langzaam.

Karin en geert 20-12-2014

Ik vind het een hele fijne krul borstel als ik mijn haren gewassen heb en ze dan droog dmv deze föhn borstel heb ik meteen krullen de ronde borstel met pinnetjes gebruik ik hiervoor je kunt verschillende warmte standen kiezen meestal begin ik met de warmste en dan erna wat koeler om de krul te behouden.
Mijn dochter gebruikt meestal de borstel zonder de pinnetjes om haar haren te stijlen je kunt de pinnetjes gebruiken of niet dmv een knopje op de borstel.
Met het gewone blaasmondje kun je haren gewoon drogen zoals je gewend bent met elke andere föhn.
Wat ik erg fijn vind aan deze krul stijl borstel dat je je haren niet meer elke dag hoeft te krullen/stijlen het blijft langer zitten ik heb half lang haar.
Conclusie een erg fijne krul stijl borstel waar je veel mee kunt doen!

Karin en geert 20-12-2014

wat een ontzettend fijne makkelijke manier van krullen en ook om je haren stijl te maken makkelijk te bedienen. je doet de borstel erop als je haren wilt krullen zet de knop aan en je hoeft alleen maar een keer in je haar te draaien en vast te houden ipv elke keer bewegen als je wilt kun je erg warm krullen maar ook minder warm en als laatste kun je ook koelere lucht blazen zodat je krullen beter blijven zitten.
mijn dochter gebruikt hem om haar haren te stijlen ze pakt de stijl borstel en heeft langer stijl haar.Wat ik ook erg fijn eraan vind dat je nu niet elke dag je haren hoeft te föhnen of stijlen het blijft zeker twee dagen zitten .
Ik heb niet zo'n dik haar maar het zit na gebruik van dit apparaat erg mooi!
Ik test het nu ongeveer 3 weken en ben erg tevreden over!

BrittV2014 13-12-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb van mezelf erg dun haar en ben daarom altijd op zoek naar manieren om mijn haar in het juiste model te krijgen zodat het er vol en rond uitziet. Een normale fohn maakt mijn haar aan de bovenkant erg plat, vandaar dat ik de Philips Airstyler ben gaan gebruiken. Door de ronde borstel die makkelijk door je haar glijdt kun je, je haar om een simpele manier meer volume geven. De Airstyler is niet te warm, daardoor kun je de borstel dicht bij de hoofd houden en langzame bewegingen maken. Door de diversiteit aan opzet stukken is het ook erg makkelijk om je haar telkens op een andere manier te stylen, zowel krullen, als slag, als stijl. Mijn ervaring met de Airstyler is top en ik raad hem dan ook zeker aan, aan mensen die meer volume en verandering willen

Glenda 04-07-2014

Geweldig!

Geschreven voor: Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663

Ik heb hem nu net uitgepakt en in 10 minuten mijn enorme dikke bos natte haar stijlgeföhnd, wat een uitvinding! Normaal ben ik hier zeker een uur mee zoet.

Ik ben niet snel van de reviews geven, maar hier word ik toch wel zo blij van dat ik dit product graag aanbeveel.

Viviana 01-01-2014

Dit product heeft prima eigenschappen

Geschreven voor: Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP8663

Before I am instyler user but my hair get much statich after. Dont like it. But after I use this Philips Pro care HP 8656, my hair so much beter .. Not damage my hair, easy and quick great result without statisch after. I really love this product ... Thanks !