Philips Essential 4 hulpstukken, ionische verzorging, Airstyler HP8663 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential 4 hulpstukken, ionische verzorging, Airstyler HP8663 op Kieskeurig.nl.

marheu 23-12-2014

Ik gebruik de hairstyler een paar weken. Ik heb van mezelf erg veel haren waardoor mijn haren zwaar zijn en snel plat gaan zitten. Door het gebruik van de hairstyler met ronde borstel krijg ik meer volume in mijn haar.
Daarnaast is de hairstyler erg gebruiksvriendelijk en ligt gemakkelijk in mijn hand.
Kortom, de hairstyler is een aanrader!

Karin en geert 20-12-2014

Ik vind het een hele fijne krul borstel als ik mijn haren gewassen heb en ze dan droog dmv deze föhn borstel heb ik meteen krullen de ronde borstel met pinnetjes gebruik ik hiervoor je kunt verschillende warmte standen kiezen meestal begin ik met de warmste en dan erna wat koeler om de krul te behouden.
Mijn dochter gebruikt meestal de borstel zonder de pinnetjes om haar haren te stijlen je kunt de pinnetjes gebruiken of niet dmv een knopje op de borstel.
Met het gewone blaasmondje kun je haren gewoon drogen zoals je gewend bent met elke andere föhn.
Wat ik erg fijn vind aan deze krul stijl borstel dat je je haren niet meer elke dag hoeft te krullen/stijlen het blijft langer zitten ik heb half lang haar.
Conclusie een erg fijne krul stijl borstel waar je veel mee kunt doen!

BrittV2014 13-12-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb van mezelf erg dun haar en ben daarom altijd op zoek naar manieren om mijn haar in het juiste model te krijgen zodat het er vol en rond uitziet. Een normale fohn maakt mijn haar aan de bovenkant erg plat, vandaar dat ik de Philips Airstyler ben gaan gebruiken. Door de ronde borstel die makkelijk door je haar glijdt kun je, je haar om een simpele manier meer volume geven. De Airstyler is niet te warm, daardoor kun je de borstel dicht bij de hoofd houden en langzame bewegingen maken. Door de diversiteit aan opzet stukken is het ook erg makkelijk om je haar telkens op een andere manier te stylen, zowel krullen, als slag, als stijl. Mijn ervaring met de Airstyler is top en ik raad hem dan ook zeker aan, aan mensen die meer volume en verandering willen

Sandra... 18-02-2021

Erg handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Essential 4 hulpstukken, ionische verzorging, Airstyler HP8663

Ben er erg blij mee zeker omdat ik fijn haar heb. En dat je bij een opzet borstels de kammetjes naar terug kan draaien zodat je haar niet in de knoop blijft zitten. Echt een goede oplossing.

LindaH56 23-01-2021

Heel handig hairstyling apparaat

In vergelijking tot mijn vroegere haardroger ondervind ik dat mijn haar nu veel beter in model blijft en dat ik veel sneller klaar ben. Door de vele handige hulpstukken, kan je zowel stijl haar als golvend haar maken.

Mjv8 05-05-2020

Veel mogelijkheden met opzetstukken

Veel opzetstukken, waardoor veel mogelijkheden. Maakt wel veel lawaai en droogt minder snel dan oude föhn.

Anoniem 20-12-2019

Heel tevreden

Product van hoge kwaliteit, heel handig , gemakkelijk te gebruiken en meerdere functies. Het is een ideaal apparaat voor een betaalbare prijs

Anoniem 30-10-2019

De beste fohn om te stylen!!

Het rooster wordt warm door de warme lucht, waardoor het eigenlijk een combinatie is van styletang en fohn. Het maakt je haar echt prachtig stijl!! Je zit dus niet te rommelen met een losse fohn en borstel. Bovendien gaat het ook nog eens heel snel, waarschijnlijk vanwege het warme plaatje. Ik heb zelfs een tweede gekocht, omdat ik niet meer zonder wil!!

mevrouwmmm 06-03-2016

Geweldige styler

Geweldige styler, is licht in de hand waardoor het makkelijk in gebruik is. Ben er super blij mee, geen föhn meer en losse borstels, echt een gemak.

Liklajo 06-01-2016

redelijk

De temperatuur is goed van de fohn.
Maar heel irritant als je het knopje per ongeluk aanraakt dan valt het hulpstuk er zo af.
En het uit schuifbare hulp stuk, schuift steeds in als je haar er om heen zit

Liklajo 06-01-2016

redelijk

De temperatuur is goed van de fohn.
En het uit schuifbare hulp stuk, schuift steeds in als je haar er om heen zit

Jeannette33 22-06-2015

Lichtgewichte airstyler

Deze airstyler ligt gemakkelijk in de hand, is licht van gewicht en wordt niet te warm.
De ontgrendelknop voor opzetstukken zit niet op een handige plek. Tijdens het stylen druk ik per ongeluk de knop in en dan vliegt het opzetstuk eraf.

kaatje50 11-01-2015

hele fijne krul fohn borstel

Een hele fijne krul borstel de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen voor een ander resultaat. je gebruikt de krulborstel voor meer volume/krullen je haar blijft zeker een paar dagen mooier zitten.
De platte borstel gebruik ik voor mijn haar te stijlen en als je dan extra volume wilt dan zet je de haren van de borstel uit dat gaat erg makkelijk.
Het platte mondstuk gebruik je om gewoon je haren in model te föhnen.
Een erg fijne krul föhn borstel als je weinig tijd hebt ben je hiermee zo klaar!!

Roelieboelie 11-01-2015

Dit product heeft veel mogelijkheden.

Ik heb de Philips Airstyler nu een paar weken in mijn bezit en ben er tevreden over. Diverse verschillende mogelijkheden om je haren te stylen. Het enige minpunt is de droogcapaciteit. Deze is niet erg hoog, waardoor het lang duurt dik haar te drogen.

mirte00000001 23-12-2014

7,3
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb er voor- en nadelen aan ondervonden. Mijn krullende haar is niet prettig in combinatie met dit apparaat. De borstel klit vast in mijn krullen en zorgt voor moeilijkheden. Daarom stijl ik mijn haar voor het gebruik van dit apparaat met een stijltang. Wanneer ik dit gedaan heb, kan ik mooie stevige grote krullen maken die lang blijven zitten. Met dun haar is het prettig dat dit apparaat zoveel volume kan geven.

mirte00000001 23-12-2014

6,5
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb voor- en nadelen ondervonden. De hairstyler werkt niet goed met mijn krullende haar. Wil ik grove krullen maken, dan zal ik het eerst moeten stijlen. Helaas lukt dit niet met de stijlfunctie van dít apparaat. Deze is te zwak. Wanneer ik mijn haar gestijld heb met een stijltang, merk ik dat mijn haar makkelijk te bewerken is met deze hairstyler. Grote krullen gaan makkelijk, kleine krullen wat moeizamer. Als laatste wil ik delen dat het opzetstuk van de föhn erg klein is, hierdoor gaat drogen onaangenaam langzaam.

Karin en geert 20-12-2014

wat een ontzettend fijne makkelijke manier van krullen en ook om je haren stijl te maken makkelijk te bedienen. je doet de borstel erop als je haren wilt krullen zet de knop aan en je hoeft alleen maar een keer in je haar te draaien en vast te houden ipv elke keer bewegen als je wilt kun je erg warm krullen maar ook minder warm en als laatste kun je ook koelere lucht blazen zodat je krullen beter blijven zitten.
mijn dochter gebruikt hem om haar haren te stijlen ze pakt de stijl borstel en heeft langer stijl haar.Wat ik ook erg fijn eraan vind dat je nu niet elke dag je haren hoeft te föhnen of stijlen het blijft zeker twee dagen zitten .
Ik heb niet zo'n dik haar maar het zit na gebruik van dit apparaat erg mooi!
Ik test het nu ongeveer 3 weken en ben erg tevreden over!

rietje1981 14-12-2014

veelzijdige airstyler

ik heb de airstyler nu een paar weken in mijn bezit en ben er erg blij mee.
als moeder van 2 jonge jongens heb ik niet heel veel tijd om mijn haar te doen.
dus was de makkelijkste oplossing heel vaak om mijn lang haar in de staart te doen en klaar,
nu met de airstyler is het simpel en snel opgelost. het is een fijn licht apparaat dat goed in de hand ligt.
hij word geleverd met 3 opzetstukken. 1 fohnstuk dat het super gemakkelijk maakt om bij de aanzet te fohnen voor extra volume.en 2 opzetborstels .
1 iets dikkere met kleine zachtere pinnen en 1 met intrekbare pinnen waardoor je je haar kan krullen.
mijn voorkeur gaat uit naar de borstel opzet aangezien ik vrij lang haar heb en het zo mooi en glanzend in model kan fohnen .
de meedraiende snoer is trouwens ook enorm handig als je net als ik niet gelijk een stopcontact naast de spiegel hebt.
ik vind de airstyler een super vervanging voor mijn oude fohn en borstel ik ben er heel erg blij mee en ga hem met veel plezier blijven gebruiken .
als je niet veel tijd hebt en graag mooi glanzend haar wilt is dit echt een aanrader.

deroba 14-12-2014

veelzijdige airstyler

ik heb de airstyler nu een paar weken in mijn bezit en ben er erg blij mee.
als moeder van 2 jonge jongens heb ik niet heel veel tijd om mijn haar te doen.

Jessica1105 09-12-2014

Super Airstyler!

Deze Philips 3-in-1 hairstyler is eigenlijk een 4-in-1. Naast een fohn opzetstuk zitten er ook 2 borstel opzetstukken bij; een met kleine flexibele pinnetjes en 1 borstel met intrekbare borstelpennen. Deze borstel kun je dus ook gebruiken om je haar er omheen te rollen voor mooie krullen. Mijn haar is daar nu nog net iets te kort voor helaas. Het fohn opzetstuk gebruik ik zelf eigenlijk weinig. Mijn voorkeur gaat uit naar de beide borstels. Als je geen haast hebt, zou ik zeker de ThermoProtect stand adviseren. Het duurt wel iets langer voordat je haar droog is, maar je merkt wel duidelijk verschil als je deze Airstyler vaak (dagelijks?) gebruikt. Je haar gaat er heel mooi van glanzen en door het droog borstelen krijg je lekker veel volume (tip: voor nog meer volume; buig voorover en borstel je haar ondersteboven droog!). Als je haast hebt, is je haar in de warme stand supersnel droog en gestyled. De koude stand gebruik ik persoonlijk niet. Wat ik verder ook heel fijn vind is het mee draaiende snoer en dat hij lekker in de hand ligt. De aan/uit schuifknop is goed te bedienen, zelfs met mijn kleine handen. Conclusie: top Airstyler met heel veel mogelijkheden!