Philips Essential Care Airstyler HP8663/00 HP 8663 - Reviews

Resultaat
ontkrullen, krullen, golven, stylen
Methode
warmtestyler

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jeannette33 22-06-2015

Lichtgewichte airstyler

Deze airstyler ligt gemakkelijk in de hand, is licht van gewicht en wordt niet te warm.
De ontgrendelknop voor opzetstukken zit niet op een handige plek. Tijdens het stylen druk ik per ongeluk de knop in en dan vliegt het opzetstuk eraf.

kaatje50 11-01-2015

hele fijne krul fohn borstel

Een hele fijne krul borstel de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen voor een ander resultaat. je gebruikt de krulborstel voor meer volume/krullen je haar blijft zeker een paar dagen mooier zitten.
De platte borstel gebruik ik voor mijn haar te stijlen en als je dan extra volume wilt dan zet je de haren van de borstel uit dat gaat erg makkelijk.
Het platte mondstuk gebruik je om gewoon je haren in model te föhnen.
Een erg fijne krul föhn borstel als je weinig tijd hebt ben je hiermee zo klaar!!

marheu 23-12-2014

Hairstyler is een aanrader!

Ik gebruik de hairstyler een paar weken. Ik heb van mezelf erg veel haren waardoor mijn haren zwaar zijn en snel plat gaan zitten. Door het gebruik van de hairstyler met ronde borstel krijg ik meer volume in mijn haar.
Daarnaast is de hairstyler erg gebruiksvriendelijk en ligt gemakkelijk in mijn hand.
Kortom, de hairstyler is een aanrader!

marheu 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Kortom, de hairstyler is een aanrader!

mirte00000001 23-12-2014 Product maand in bezit

7,3
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb er voor- en nadelen aan ondervonden. Mijn krullende haar is niet prettig in combinatie met dit apparaat. De borstel klit vast in mijn krullen en zorgt voor moeilijkheden. Daarom stijl ik mijn haar voor het gebruik van dit apparaat met een stijltang. Wanneer ik dit gedaan heb, kan ik mooie stevige grote krullen maken die lang blijven zitten. Met dun haar is het prettig dat dit apparaat zoveel volume kan geven.

mirte00000001 23-12-2014 Product maand in bezit

6,5
Ik gebruik de hairstyler nu een maand en ik heb voor- en nadelen ondervonden. De hairstyler werkt niet goed met mijn krullende haar. Wil ik grove krullen maken, dan zal ik het eerst moeten stijlen. Helaas lukt dit niet met de stijlfunctie van dít apparaat. Deze is te zwak. Wanneer ik mijn haar gestijld heb met een stijltang, merk ik dat mijn haar makkelijk te bewerken is met deze hairstyler. Grote krullen gaan makkelijk, kleine krullen wat moeizamer. Als laatste wil ik delen dat het opzetstuk van de föhn erg klein is, hierdoor gaat drogen onaangenaam langzaam.

Mirte000001 23-12-2014

Lastig voor sterke krullen

Ik gebruik de hairstyler nu een maand en er zitten voor- en nadelen aan. Voor mijn krullende haar is het lastig om met de verschillende borstels te werken. Deze gaan erg snel vastzitten in het haar, waardoor er klitten ontstaan. Wanneer mij haar vooraf gestijld is met een stijltang, werken de borstels wel erg prettig. De stijlfunctie op het apparaat zelf is helaas niet sterk genoeg voor mijn krullende haar. Wanneer mijn haren stijl zijn, kan ik met het apparaat grote krullen maken. Kleine krullen zijn lastiger. De simpele föhn heeft een te klein opzetstuk naar mijn mening, waardoor het haar niet snel droogt.

Karin en geert 20-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik vind het een hele fijne krul borstel als ik mijn haren gewassen heb en ze dan droog dmv deze föhn borstel heb ik meteen krullen de ronde borstel met pinnetjes gebruik ik hiervoor je kunt verschillende warmte standen kiezen meestal begin ik met de warmste en dan erna wat koeler om de krul te behouden.
Mijn dochter gebruikt meestal de borstel zonder de pinnetjes om haar haren te stijlen je kunt de pinnetjes gebruiken of niet dmv een knopje op de borstel.
Met het gewone blaasmondje kun je haren gewoon drogen zoals je gewend bent met elke andere föhn.
Wat ik erg fijn vind aan deze krul stijl borstel dat je je haren niet meer elke dag hoeft te krullen/stijlen het blijft langer zitten ik heb half lang haar.
Conclusie een erg fijne krul stijl borstel waar je veel mee kunt doen!

Karin en geert 20-12-2014 Product paar weken in bezit

wat een ontzettend fijne makkelijke manier van krullen en ook om je haren stijl te maken makkelijk te bedienen. je doet de borstel erop als je haren wilt krullen zet de knop aan en je hoeft alleen maar een keer in je haar te draaien en vast te houden ipv elke keer bewegen als je wilt kun je erg warm krullen maar ook minder warm en als laatste kun je ook koelere lucht blazen zodat je krullen beter blijven zitten.
mijn dochter gebruikt hem om haar haren te stijlen ze pakt de stijl borstel en heeft langer stijl haar.Wat ik ook erg fijn eraan vind dat je nu niet elke dag je haren hoeft te föhnen of stijlen het blijft zeker twee dagen zitten .
Ik heb niet zo'n dik haar maar het zit na gebruik van dit apparaat erg mooi!
Ik test het nu ongeveer 3 weken en ben erg tevreden over!

BrittV2014 13-12-2014 Product maand in bezit

Ik heb van mezelf erg dun haar en ben daarom altijd op zoek naar manieren om mijn haar in het juiste model te krijgen zodat het er vol en rond uitziet. Een normale fohn maakt mijn haar aan de bovenkant erg plat, vandaar dat ik de Philips Airstyler ben gaan gebruiken. Door de ronde borstel die makkelijk door je haar glijdt kun je, je haar om een simpele manier meer volume geven. De Airstyler is niet te warm, daardoor kun je de borstel dicht bij de hoofd houden en langzame bewegingen maken. Door de diversiteit aan opzet stukken is het ook erg makkelijk om je haar telkens op een andere manier te stylen, zowel krullen, als slag, als stijl. Mijn ervaring met de Airstyler is top en ik raad hem dan ook zeker aan, aan mensen die meer volume en verandering willen