Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

GluchA 07-04-2020

I bought this product and it was a very good decision. It is comfortable, warms up well and keeps the temperature. No problem even with longer work. 5/5

Keizer88 23-03-2020

Mooi glanzend haar met deze stijltang

Ik heb deze stijltang nu een week in gebruik. Na het stijlen met deze stijltang is mijn haar veel glanzender dan na gebruik van mijn oude stijltang, en voelt mijn haar heel zacht. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet te dikke plukken gebruikt, dat werkt niet zo goed namelijk.

Rb85 14-02-2020

Mooie stijltang die doet wat hij beloofd

Lichte stijltang die snel opwarmt. Mijn haren zijn minder pluizig en zachter na het gebruik. Ook kan ik er krullen mee maken. Handig slotje aan de achterzijde en handige opbergtas.

SKuijpers 11-02-2020

Het apparaat ziet er super stijlvol uit. Warmt erg snel op en is gemakkelijk in te stellen op de juiste temperatuur. Fijn van formaat en dikte van de platen. De MoisterProtect functie werkt verrassend goed (ook gemakkelijk uit te schakelen). Mijn haar is snel statisch/pluizig na stijlen maar het blijft mooi glanzend na het stijlen of krullen. De tang werkt ook goed om juist slag in mijn haar te maken in plaats van in model stijlen. Mooie opbergtas zit erbij. Ik zou hem zeker aanraden!!

Liesel21 15-09-2019

Prima stijltang. Twee jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag. Mijn pluizige haar wordt er echt mooi glad en stijl van. Helaas na twee jaar al niet meer aan te krijgen. Voor twee jaar vind ik de stijltang echt te duur.

Geertje89 29-11-2018

Erg tevreden over mijn vorige stijltang, daarom ook nu weer gekozen voor een stijltang van Philips. Helaas voldoet deze niet aan de verwachting.
Haar blijft niet lang stijl (temp. 200 graden), na een uur alweer slag in het haar. Haren blijven hangen tussen de platen. Het handvat is te kort waardoor bij het dichtklappen van de stijltang je vingers tussen de twee delen van het handvat komen. Erg pijnlijk en voor mij een reden om de stijltang retour te sturen.

TheBeautyBarbarella 02-02-2015

Deze tang is ronduit geweldig. Ik was in het begin wat sceptisch ten opzichte van het moisture protect verhaal, maar het werkt echt. Ik heb zeer kroezig haar en na het gebruik van deze tang ziet mijn haar er glad, gezond en glanzend uit. Helemaal top.