Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372 - Reviews

Soort styler
straightener
Ionische functie
Keramische toepassing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372 op Kieskeurig.nl.

Lianne14 01-01-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb de stijltang nu ongeveer een maand in bezit en de stijltang bevalt prima!
Hij is heel makkelijk in gebruik en de stijltang warmt heel snel op. De stijlstang heeft 3 warmtestanden. Dit is ideaal.
Mijn haar ziet er na het stijlen heel mooi, glanzend en gezond uit. Dit is de beste stijltang die
ik ooit gebruikt heb. Ik vind deze stijltang een absolute aanrader!!

Faithrooke 11-12-2014

Ik heb deze straightener nu bijna twee weken in huis, en heb hem in die tijd ongeveer vijf keer gebruikt. Normaal doe ik het niet zo vaak maar dit was puur om hem uit te testen. Zelf heb ik dik krullend haar tot net over de schouders en kan het nogal een klus zijn om dit te steilen. Deze steiltang heeft drie verschillende warmte standen die je kan gebruiken, voor mijn type haar besloot ik om hem op zijn warmst te zetten. De steiltang (die een lang snoer heeft, erg fijn) was binnen no time op temperatuur en ik kon vrijwel direct beginnen. Ik had gehoopt dat ik wat dikkere plukken tegelijk kon steilen, dit was echter niet het geval. In een halfuurtje is mijn haar gesteild en voelt het gezonder aan dan toen ik mijn vorige steiltang gebruikte. Dit komt waarschijnlijk omdat het vocht behouden wordt, erg fijn! Zo voelt het een stuk gezonder aan. Het haar zelf blijft uiteindelijk goed zitten, ik ben over het algemeen tevreden over deze steiltang omdat hij doet wat hij beloofd. Enige minpuntje is dat ik geen dikkere plukken tegelijk kan doen. Op een schaal van 0 tot 10 geef ik de steiltang een 8.

GluchA 07-04-2020

Very nice stuff!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect Ionische straightener met MoistureProtect-technologie HP8372

I bought this product and it was a very good decision. It is comfortable, warms up well and keeps the temperature. No problem even with longer work. 5/5

Keizer88 23-03-2020

Mooi glanzend haar met deze stijltang

Ik heb deze stijltang nu een week in gebruik. Na het stijlen met deze stijltang is mijn haar veel glanzender dan na gebruik van mijn oude stijltang, en voelt mijn haar heel zacht. Je moet er wel rekening mee houden dat je niet te dikke plukken gebruikt, dat werkt niet zo goed namelijk.

Rb85 14-02-2020

Mooie stijltang die doet wat hij beloofd

Lichte stijltang die snel opwarmt. Mijn haren zijn minder pluizig en zachter na het gebruik. Ook kan ik er krullen mee maken. Handig slotje aan de achterzijde en handige opbergtas.

SKuijpers 11-02-2020

Geweldige stijltang!

Het apparaat ziet er super stijlvol uit. Warmt erg snel op en is gemakkelijk in te stellen op de juiste temperatuur. Fijn van formaat en dikte van de platen. De MoisterProtect functie werkt verrassend goed (ook gemakkelijk uit te schakelen). Mijn haar is snel statisch/pluizig na stijlen maar het blijft mooi glanzend na het stijlen of krullen. De tang werkt ook goed om juist slag in mijn haar te maken in plaats van in model stijlen. Mooie opbergtas zit erbij. Ik zou hem zeker aanraden!!

Liesel21 15-09-2019

Kapot na twee jaar

Prima stijltang. Twee jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag. Mijn pluizige haar wordt er echt mooi glad en stijl van. Helaas na twee jaar al niet meer aan te krijgen. Voor twee jaar vind ik de stijltang echt te duur.

Geertje89 29-11-2018

Voldoet niet aan verwachting

Erg tevreden over mijn vorige stijltang, daarom ook nu weer gekozen voor een stijltang van Philips. Helaas voldoet deze niet aan de verwachting.
Haar blijft niet lang stijl (temp. 200 graden), na een uur alweer slag in het haar. Haren blijven hangen tussen de platen. Het handvat is te kort waardoor bij het dichtklappen van de stijltang je vingers tussen de twee delen van het handvat komen. Erg pijnlijk en voor mij een reden om de stijltang retour te sturen.

Joyce 29-09-2017

Stijltang

Mooi vormgegeven. Makkelijk in gebruik.
Erg tevreden met het resultaat..................
..................................................

Monique den Hartog 06-09-2017

Geweldig handige styltang.

Snel warm en laat je haar echt meer glanzen. Mooi design. Ik ben om!!
Ik raad deze tang iedereen aan met moeilijk haar!

Anouk 24-08-2017

Snel warm, mooi design, goede haarverzorging

De stijltang is snel warm en de moisturizing stand maakt dat het haar veel minder snel beschadigd raakt. En het is natuurlijk een hele fancy stijltang om te zien!

TheBeautyBarbarella 02-02-2015

Uitstekend apparaat

Deze tang is ronduit geweldig. Ik was in het begin wat sceptisch ten opzichte van het moisture protect verhaal, maar het werkt echt. Ik heb zeer kroezig haar en na het gebruik van deze tang ziet mijn haar er glad, gezond en glanzend uit. Helemaal top.

nancyx1981x 10-12-2014

Ik heb afgelopen week deze geweldige stijltang mogen proberen, en ik ben ontzettend blij met het resultaat!
Allereerst is de vormgeving ideaal, ligt makkelijk in de hand en hij wordt niet kokend heet zoals sommige andere stijltangen.
Design is modern en weer eens wat anders dan saai zwart.
De functie om het gewenste aantal graden in te schakelen , naar aanleiding van jouw type haar, is zeker handig.
Dun , geverfd of krullend haar wordt zo met de juiste temperatuur verhit. Dit voorkomt een hoop breuk en ellende aan het haar.
Ik heb verschillende stijltangen gehad, maar deze stijlt mijn haar supersnel en superglad!
Ik heb van nature krullend haar en deze verdwijnen in rap tempo.
Mn haar wordt niet meteen vet, of ziet er slap en futloos uit.
Sterker nog het glanst juist meer en oogt gezonder dan voor het stijlen.
Zelfs na een regenbui op mijn hoofd , bleef mijn haar stijl, terwijl het normaal weer in de krul schiet.
Ik ben dik tevreden met deze stijltang en kan hem iedereen aan bevelen!