BaByliss Bronze Shimmer 235 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Bronze Shimmer 235 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

MarlindaH 28-01-2020

Snel warme styltang

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Ten eerste is het fijn als de stylstang in een verpakking zit waarin je hem kan bewaren, pluspunt.
Het tweede punt wat ik echt waardeer is de snelheid dat hij warm wordt, ik wil graag snel even mijn pony vorm stijlen.. dus ik heb geen tijd om minuten te wachten ochtends.
Pluspunt nummer drie is het lange snoer wat er aan zit, ideaal als je stopcontact even wat verder weg zit van je kastje.
Minpunt, er zit een vervelend bevestingsbandje om de kabel. Hiermee zou je hem netjes opgerold kunnen opbergen, maar het triegelwerk om dit te doen.
Al met al, ben ik er tevreden mee en gooi los in de opberghoes!

Pluspunten

• snel warm
  • opberghoes

Minpunten

• bevestingsbandje

Marieke 467 21-01-2020

Prima stijltang!

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Een aantal weken geleden werd deze stijltang bij mij thuis bezorgd. De doos is al mooi glimmend en een feestje om te openen. De tang zelf ziet er ook mooi uit met matzwart en de rosegouden details. De handige opberghoes is multifunctioneel, doordat deze zowel dient als hittebestendige onderlegger, als als hoes om de tang in mee te nemen. Doordat de tang erg licht is in gewicht is deze ook gemakkelijk mee te nemen.

Tijdens het gebruik valt op dat de stijltang snel opwarmt. De verschillende standen zijn gemakkelijk in te stellen en wisselen tijdens het gebruik. De tang glijdt ook gemakkelijk door het haar. Zelf heb ik wat dikker haar en ik merk dat deze tang (zelfs op de hoogste stand) niet de allerbeste match is. Ik denk dat met wat minder haar het stijlen heel goed gaat, maar bij wat meer haar heb je wat meer geduld nodig met deze stijltang. Gelukkig warmt hij tussendoor snel op en is het daardoor ook met dikker haar natuurlijk mogelijk om mijn haar goed in model te krijgen. Dat deze stijltang ook nog mooi is om te zien, is dan leuk meegenomen.

Pluspunten

• Licht
  • Goede hoes
  • Temperatuur gemakkelijk in te stellen
  • Warmt snel op
  • Glijdt gemakkelijk door het haar

Minpunten

• Wat minder geschikt voor voller haar

Pamela 12-01-2020

Top stijltang, echt een aanrader

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Sinds een tijdje heb ik deze stijltang en tot de dag van vandaag geen spijt ervan gehad. Als eerste ziet de stijltang er netjes uit en niet de standaard kleuren wat ze meestal zijn met alleen de kleur zwart of wit. Je kijkt toch ook een beetje hoe iets eruit ziet en zo met de kleur roze ziet hij in oogopslag er leuk uit. de stijltang ligt lekker in de hand en hij voelt stevig aan waardoor hij makkelijk in gebruik is. De stijltang heeft drie standen waardoor je zelf kan bepalen wat het beste voor je haar is zodat iedereen deze tang kan gebruiken. Hij is snel warm dus ook als je een kleine beetje haast heb is dit super handig en hoe je niet meer te lang te wachten tot de tang warm is. Het matje wat er bij zit is ook super handig want je kan de tang daarop leggen zonder dat er iets beschadigd en je een brandvlek in een meubel heb. Ik raad het product echt aan en je zal echt zien dat hij goed in het gebruik is

Pluspunten

• Snel Warm
  • Stevig product
  • Leuk Disign
  • Lnag stroomsnoer

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

I@mBrie 08-01-2020

Zeer tevreden over de BaByliss Bronze Shimmer

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Sinds een aantal weken gebruik ik nu de BaByliss Bronze Shimmer 235 hair Straightener en ben uitermate tevreden.
Deze stijltang ligt heerlijk licht in de hand vanwege zijn slanke uiterlijk. De lange platen zorgen ervoor dat je niets overslaat en de afgeronde kop maakt dat je de punten mooi af kunt werken.
Wat ik ook zeker een pluspunt vind is het lange en goed wendbare snoer en het bijgeleverde warmte matje waar je de stijltang al onmiddellijk na gebruik weer netjes in op kunt bergen.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen zou dat zijn dat het rood knipperende lampje niet groen wordt om aan te geven dat de stijltang klaar is met opwarmen en je niet de precieze temperatuur kunt zien. Het lichtje stopt overigens wel met knipperen dus het is ook maar net wat je gewend bent.
Het is een fantastische stijltang welke het perfecte resultaat geeft!!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • lange platen
  • snel warm

Minpunten

• geen temperatuur aanduiding

Diane 07-01-2020

Goede stijltang.

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Dit is een super fijne stijltang. Hij is echt in no time warm en erg handig in gebruik. Je haren worden er echt goed en snel stijl van. Daarbij krijgt het haar een mooie glans en het pluist eigenlijk niet meer.
De platen zijn lekker groot zodat je niet een half uur voor de spiegel hoeft te staan.
Ook erg handig is dat je de temperatuur kan instellen in 3 verschillende temperaturen. Ik vind het een hele fijne stijltang.

Pluspunten

• mega snel warm
  • grote platen
  • Je haar gaat mooi glanzen
  • Je haar pluist niet meer
  • 3 warmte standen

Christyj1993 07-01-2020

Super stijltang!

Geschreven voor: BaByliss Bronze Shimmer 235

Zo net voor oud en nieuw heb ik deze stijltang thuis ontvangen. De informatie over de stijltang was erg lovend dus ik was vol verwachting. Deze verwachtingen is helemaal uitgekomen. Wat een fantastische stijltang! Binnen no time is hij goed warm en snel te gebruiken. Het fijne is dat er 3 verschillende temperatuur instellingen beschikbaar zijn dus voor iedere haartype te gebruiken. Bij mijn oude stijltang kreeg ik wel stijl haar maar was het een pluizige bende. Meer een ontploft vogelnest haha. Ik was helemaal verbaas toen ik met deze stijltang aan de slag ging. Mijn haar werd stijl, glanzend en geen enkele pluis te herkennen. Mensen viel het ook meteen op en kreeg de vraag wat ik met mijn haar had gedaan omdat het zo glanzend was. Ik ben super tevreden over dit product. Hij is niet super goedkoop in de aanschaf maar hij is iedere cent waard die je er aan uit geeft! Ik zal iedereen deze stijltang aanraden en vooral als je normaal last heb, net zoals mij van een "ontplofte kat" op je hoofd! ;)

Pluspunten

• Snel warm
  • Glanzend haar
  • Makkelijk te bedienen