Remington CB65A45 - Reviews

Soort styler
krulborstel
Ionische functie
Keramische toepassing

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,1

angel 26-04-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Fijne krulborstel

Ben zelf al 25 kapster, heb lang haar (met pluizige slag/krul er in), weet dat het niet makkelijk is om bij je zelf met een borstel en föhn je haar te stylen, met dit is het een fluitje van een cent, raad het iedereen aan met wat langer haar.
Tip, zorg dat je een heat protector in je haar doet en vervolgens eerst goed drogen met föhn, daarna stylen met de remington borstel.
Heb zelfs een extra borstel die ik regelmatig uit leen om de mensen het eerst zelf te laten proberen, en de meeste schaffen er dan zelf een aan.
Heb al veel producten, gadgets uit geprobeerd Door de jaren heen, maar dit is een toppertje.

Femke07 10-08-2013

Fijne borstel, is snel warm en handig in gebruik.
Je haren worden mooi zacht, makkelijk slag in je haren te maken of juist stijl te maken.

Lotte 14-06-2017

Defect Product

Slechte service via ART & CRAFT.
Jeetje wat een teleurstelling. Product zou aankomen de dag na bestelling tussen 8-22u (belachelijke tijdindicatie), maar hele dag op deurbel gewacht omdat ik het product volgende dag nodig had. Vervolgens pas 2 (!!) dagen later ontvangen. Bij het openen bleek het product hartstikke defect te zijn. Retour aanvragen ging alles behalve soepel. Uitendelijk kunnen retourneren voor het bedrag van €14,75. Dus nog verlies gemaakt ook. Wat een slechte service. Nooit meer Art & Craft voor mij. Erg jammer.