Black & Decker DV7210N - Reviews

Inhoud kruimelopvang (droog)
610 ml
Nat en droog zuigen

Margaretha 26-11-2013 Product paar dagen in bezit

Een degelijk en niet te zwaar apparaat. Stevig en is ook goed te legen. Ziet er mooi uit. De zuigkracht is prima en het borsteltje vooraan is ook heel fijn. Gebruik hem ook om de oven uit te zuigen, als er allemaal kruimels in liggen.Ideaal, komen ze niet tussen de deur bij uitvegen.Ben tot nu toe erg tevreden.

C. Peeters 17-08-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer degelijk apparaat, met een goede zuigkracht. Dat is natuurlijk het belangrijkste. (Hiervoor een Bosch gehad. Dat was echt een waardeloos apparaat. Kon nog geen hagelslag van een parketvloer zuigen). Black en Decker is top met betrekking tot zuigkracht. Alleen jammer dat hij niet aan de muur te bevestigen is.

zeeuwtje15 11-02-2012 Product paar weken in bezit

Een degelijk apparaat met een goede zuigkracht,wel opletten als je hem aanzet dat je niet per ongeluk op de knop drukt om hem open te doen!

tommy651 07-02-2012 Product kwartaal in bezit

Na jaren weer jaren weer een kruimeldief vanwege een zwarte kat op 2 witte trappen. het apparaat zuigt alles goed op. ook de kattenkorrels naast de kattenbak.
handig is het borsteltje aan de voorkant dat voorkomt krassen op de vloer en trap en de smalle zuigmond kan makkelijk overal tussen komen. minder handig is dat het apparaat aan het handvat vastgepakt horizontaal ligt, bij het gebruik moet je altijd het apparaat met de zuigmond naar beneden duwen. de B&D heeft een ruim vuilreservoir en maakt redelijk makkelijk schoon, wel een paar lichte losse onderdelen die met beleid schoon gemaakt dienen te worden. ofwel niet uitslaan tegen de rand van de vuilnisbak. de B&D laadt snel op en kan dan weer lang mee.

Martin19761 05-05-2011 Product paar weken in bezit

BEn erg tevreden tot nu toe over deze kruimeldief. Onder andere door het mooie design vonden wij deze kruimeldief echt wat voor ons. Na een paar weken gebruik moet ik zeggen dat ik ook over de prestaties niets te klagen heb. Hij doet perfect wat hij moet doen: zuigen!