Philips FC6823 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6823 op Kieskeurig.nl.

7,9

MJ134 04-04-2018

Alle vuil in een mum van tijd weg

Geschreven voor: Philips FC6823

SpeedPro Max Met de Philips SpeedPro Max steelstofzuiger haal je de snelste manier van snoerloos schoonmaken in huis. Met iedere beweging neemt het 360°- graden mondstuk stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Deze Philips steelstofzuiger is geschikt voor alle typen vloeren, zodat wisselen van het mondstuk niet nodig is. Met de krachtige PowerBlade motor en de hoogwaardige 25.2V Li-ion batterij maak je tot wel 65 minuten krachtig en zonder onderbrekingen schoon….althans dat beweert Philips maar…… is dat ook zo? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de Speedpro Max. Je klikt hem in een mum van tijd in elkaar en hij is na opgeladen te zijn direct klaar voor gebruik. Kruimels, haren, stof alles wordt snel en zonder moeite opgezogen. Het maakt niet uit of je dat nu op een gladde vloer doet, op een mat of het tapijt. SpeedPro zuigt het op. De lampjes op de voorkant van de borstel maken je het nog gemakkelijker om alles goed te zien bijv. onder een bank. Met het extra bijgeleverde gemotoriseerde mondstuk zuigt je snel haren van de bekleding van je bank of stoelen. Ideaal! De stofzuiger is krachtig, niet te zwaar en erg handzaam. Je pakt hem er veel gemakkelijker bij dan een gewone stofzuiger om even wat op te zuigen en je hebt het dus ook sneller weer schoon. Het mondstuk zuigt aan alle kanten de kruimels oid naar binnen dus ook daar zit tijdswinst in. Het 360°-mondstuk neemt dus zoals Philips stelt met iedere beweging stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Doordat hij wendbaar is kom je ook gemakkelijk overal bij. Op de lange steel zit een geïntegreerde borstel die je zo omklapt om net even in die kleine hoekjes te kunnen komen of bij de spinnenwebben aan het plafond. De motor is krachtig genoeg om een ronde door het huis te doen en je vuil op te zuigen. Vooral op de trap is hij handig omdat je nu niet met zo’n groot ding te trap op hoeft en hij krachtig genoeg is om alles op te zuigen. De batterij gaat ca. 65 minuten mee dus je hebt even de tijd om te zuigen. Opladen gaat gemakkelijk door het laadplaatje op de stofzuiger te klikken. Het legen is ook goed over nagedacht. Je haalt het reservoir los. Het klepje eraf en je kunt hem gemakkelijk en zonder problemen legen zonder grote stofwolken. Mijn conclusie: De nieuwe SpeedPro Max van Philips is een uitkomst om snel even een ronde door je huis te doen zodat je vuil en stof weer kwijt bent. Hij is geschikt voor elke vloer en je zuigt alles in een mum van tijd op. Groot voordeel is ook dat je geen stekker of mondstuk hoeft te verwisselen. Je bespaart tijd en houdt daardoor tijd over voor leukere dingen. Daarnaast zorgt de PowerCyclone 8-technologie voor langdurigere en grotere zuigkracht. Ideaal dus!

Pluspunten

• Snel
  • Effecrief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen snoeren

Minpunten

• Af en toe wat lastig uit elkaar te halen

BartTilburg 26-03-2018

Philips SpeedPro Max(Verstappen)

Geschreven voor: Philips FC6823

De Philips SpeedPro Max heeft onze verwachtingen overtroffen. Philips deelt de concurrentie hiermee een mokerslag uit. Deze stofzuiger kan werkelijk alles aan, is licht en handzaam als een ballerina en heeft de kracht en het design van een snelle sportwagen. En dit alles draadloos en met een accuduur van ruim een uur stofzuigen.
Je voelt direct dat je een stukje kwaliteit in handen hebt, het handvat en het gewicht van de accu en de motor zijn dermate goed gebalanceerd dat hij goed in de hand ligt onder alle omstandigheden. Het oplaadpaneel kan je aan de muur bevestigen, na het stofzuigen hoef je de stofzuiger er alleen maar in terug te hangen en deze wordt automatisch weer opgeladen, op het digitale display zie je de resterende accuduur zeer handig!
De stofzuiger heeft een groot mondstuk voor harde vloeren en vloerbedekking en heeft een klein mondstuk voor bijvoorbeeld meubels of moeilijk bereikbare plaatsen. Het grote mondstuk heeft zelfs LED verlichting, super handig als je onder de bank, een bed of een kast stofzuigt. Je ziet precies wat je aan het doen bent dankzij de felle LED lampen. Beide mondstukken zijn voorzien van roterende borstels (het turbo-brush-systeem), deze pakken vuil en stof moeiteloos op en borstelen alles verrassend schoon. Met het kleine mondstuk hebben we onze stoffen bank compleet gedaan, deze lijkt wel weer als nieuw! De borstels kan je eenvoudig uit de mondstukken klikken om te reinigen, evenals het stofreservoir. Het geheel voelt zoals je van Philips mag verwachten degelijk aan, er is duidelijk goed over nagedacht en niet bezuinigt op de materialen, prachtig aluminium met hoogwaardig kunststof.
Nooit meer bukken en zoeken naar stopcontacten in je huis dankzij het draadloze 25-Volt design, wat een verademing. De zuigkracht is extreem sterk en in 2 standen simpel te regelen op het handstuk. Binnen no-time race je met de Philips SpeedPro Max(Verstappen) door je huis.
De Philips SpeedPro Max is een aanrader voor ieder gezin, On your marks, Get-set, Win!

Pluspunten

• Accu
  • Roterende borstels
  • Zuigkracht

Roderik 21-10-2018

Philips power pro

Geschreven voor: Philips FC6823

Heb deze stofzuiger nu 4 maanden in bezit en ben er erg blij mee.
Grote voordeel is natuurlijk dat je lekker vrij kan bewegen en geen last heb van een snoer .
Maar er zijn zeker dingen waar je rekening mee moet houden.
De zuigkracht is minder dan een stofzuiger met snoer , ik gebruik de power pro daarom ook alleen maar in de turbo stand, wat weer als nadeel heeft dat de accu echt helemaal leeg is binnen 30 minuten.
De roterende borstel in de zuigmond werkt goed , maar moet na vrijwel elke stofzuig beurt losgehaald worden en schoongemaakt worden anders werkt hij niet meer door opgerold haar en vuil.
Ook moet na iedere zuigbeurt het reservoir geleegd worden , en niet vergeten om de 3 a 4 beurten het filter uitblazen , liefst met perslucht.
Ook is de stofzuiger best zwaar voor wat minder sterke personen, zeker rekening mee houden.
Al met al blij met de stofzuiger, maar er zijn zeker ook nadelen

Pluspunten

• Draadloos
  • Verlichting in de zuigmond

Minpunten

• Zwaar
  • Vaak schoonmaken van borstel en filter

HWA De Jong 25-01-2021

Super

Geschreven voor: Philips FC6823

Ik ben uiteindelijk ook over gestapt naar een steel stofzuiger. Ik had dit veel eerder moeten doen.
Wat een gemak.

Assie66# 10-01-2021

Grote hulp

Geschreven voor: Philips FC6823

Fijne hulp bij het stofzuigen. Vooral onder kasten en op de trap. Geen snoer meer, en makkelijk weg te hangen.(bij ons onder de trap) de lampjes zijn ook fijn om goed te kunnen zien of alles weg is.

Charly Hulde 06-01-2021

Moeilijk apparaat

Geschreven voor: Philips FC6823

Er is even geode zuigkracht en zuigduur. Wat ernstig tegenvalt is dat de zuigborstels snel Vaa vastlopen door de opgezogen haren van de honden. Jurist hiervoor is dit apparaat gekocht. Het weggooien van de opgezogen stof etc. is moeilijk daar de vuilcontainer slechts met gezonde handen is te openen. Ook het reinigen van de stofvilter is een moeilijke klus.

Alex C 29-12-2020

Mijn dagelijkse afspraak.

Geschreven voor: Philips FC6823

Ik was op zoek om op een snelle manier mijn keuken netjes te houden. Het toestel heeft mijn stoutste verwachting overstegen. De zuigkracht is top, led lichten super handig een batterij die lang meegaat (75 min. haal je moeiteloos)... en het reinigen van de vloeren gaat heel vlotjes. Dagelijks maak ik gebruik van mijn steelstofzuiger met dweilfunctie... kan het niet meer missen.

Anoniem 06-11-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Philips FC6823

Geweldig apparaat, de accu gaat lang mee. Geen gestuntel meer met het snoer. Apparaat is makkelijk te reinigen.
De functie stofzuigen en dweilen is wel handig, maar vervangt het echte dweil werk niet. Enige ‘min’ puntje; na het gebruikt heb ik een blauwe afdruk op mijn handen. Hebben meer mensen dit?

Roderik 04-10-2020

Grote miskoop

Geschreven voor: Philips FC6823

Ik wilde graag een draadloze stofzuiger, lekker makkelijk.
Inmiddels 2 jaar in bezit, en moet zeggen het is fijn dat hij draadloos is, maar deze stofzuiger moet je vaak reinigen.
Dat betekend niet alleen het opvangbakje leeg gooien, maar ook de borstel ontharen, en om de 3 zuigbeurten het fijnstoffilter uitblazen, doe je dat niet zuigt hij niet meer.
De stofzuiger was na een half jaar al stuk (gelukkig 2j aar garantie) de accu was kapot en ik heb kosteloos een nieuwe gekregen, en die was na 1.5 jaar alweer kapot, de borstel motor is stuk.
Maar nu heb ik geen garantie meer.

Pluspunten

• Makkelijk zonder snoer

Minpunten

• Levensduur
  • Vaak schoonmaken

RKoster 30-09-2020

Stofzuigen en dweilen in een werkt prima!

Geschreven voor: Philips FC6823

Is wat ik ervan verwachte. Makkelijk in gebruik, goede zuigkracht en heel fijn dat de dweilfunctie erop zit. Het dagelijks stofzuigen en dweilen gaat sneller en makkellijker, werkt ook prima voor hondenhaar. Ben een tevreden gebruiker!

glittergladiool 24-09-2020

Wist niet dat ik dit ooit gemist had!

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] GEWELDIG! wist niet dat ik ooit zoiets als dit gemist had, wat een hele nieuwe ervaring van het huishouden. Zo wenkbaar, goed qua gewicht voor mijn lichaam, en snel tussendoor gepakt! Met de dweilfunctie ook nog tijd besparend! Mijn vrienden en familie willen hem nu ook!

Audrey V. 21-09-2020

Stofzuigen was nog nooit zo leuk!

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips SpeedPro is een fantastische stofzuiger! Stofzuigen is nog nooit zo leuk geweest. Zelfs mijn partner neemt het mij graag uit handen.
Bij het eerste gebruik was het bedienen van de stofzuiger met één hand wat zwaar, maar na een tijdje raak je hier zeker aan gewend. Ook het feit dat de stofzuiger snoerloos is, is een groot pluspunt. Het opladen verloopt probleemloos. De SpeedPro is zeer geschikt voor alle soorten ondergrond, prima gebruikt voor de stenen vloer/ tapijt/ houten trap.
Je hebt echt het gevoel dat na elke stofzuigbeurt alles zeer schoon is.
Zuigkracht is uitstekend. Meest lastige plekken zijn schoon te maken. Ook het verstellen van de zuigkracht is zeer handig; bij gebruik voor tapijt zet ik de stand gewoon wat lager.
De LED-verlichting zorgt ervoor dat bij minder natuurlijk licht de stofdeeltjes heel goed zichtbaar zijn. Dus ook in het donker is stofzuigen geen straf!
Turboborstel zuigt zeer sterk en de kopstukken zijn zeer gemakkelijk schoon te maken. De wendbaarheid en beweegbaarheid van de PhilipsPro is zeer aangenaam!
Al met al een geweldige stofzuiger!

UserwithDustAllergies 21-09-2020

Excellent Dust Catcher

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I think that this product is really good for cleaning all the dust. I have dust allergies and I saw its positive effect (started to have less nasal congestion after utilizing this product). I was particularly surprised after cleaning my 3-seater sofa. I first vacuumed it with my previous vacuum cleaner, then right after, I cleaned it with SpeedPro Max aqua. You can see how much dust came out in the picture I attached. Hats off! For allergy reasons, I find the head with both mop and vacuum cleaning really good. I first vacuum the flat with mondstuck (which collects all the hair nicely), then I go with the other one with the Vacuum And Mop Nozzle. It is much easier than the usual mopping. If there are sticky stains, you will need go over a few times. However, at the end you end up with a dustless floor. This was also very quick and effortless. I though the LED is redundant at first, but it helped me to confront how much dust one can have (please see the added picture), it also helps you see , for example if you have your earings under the sofa so that you dont vacuum accidentally. The design of the brushes is unique and very good at hair collecting. I also liked the light brushes at the end of the Tube – Crevice Tool And Brush, very handy for curtains, or heaters (where lots of dust is collected). Using the pieces is very easy, and user friendly. I used the lower power only to vacuum delicate surfaces, like keyboard etc, I used level 2 for floors (I find power level 1 for floors too little), and I used turbo for cleaning sofa, chair etc, where there are more dusts embedded. If one uses turbo only, the battery drains after around 20 minutes, if one uses power level 1, then around 45 minutes or so, and around 6-70 minutes if you only use power level 1. So my biggest and the only con would be the battery time. Wihtout brushes it weights around 2,5 kgs, I would find it almost on the heavier side, but definitely worths for the dust it emits. I think it is not really noisy, this would not be a concern for me. The movement of any brush (including the one with the mop), it is very easy to pass from one surface to the other, or across rooms, it was very smooth. I also liked how much water the mop gives, it is not too much, but just enough for the cleaning (if you need more, you can press its button).

Offermans 20-09-2020

Geweldige stofzuiger met veel handige functies

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is zeer laagdrempelig in gebruik; je pakt hem snel en bergt hem weer makkelijk op. Door de LED lampen zie je precies waar je nog niet bent geweest en ook op onbereikbare plekken zoals onder de bank of onder het bed is makkelijk te stofzuigen. Je kunt hem plat leggen en hij doet alsnog goed zijn werk.
De zuigkracht is meer dan voldoende en hij gaat lang mee voordat hij opgeladen moet worden.
De dweilfunctie is zeer tijdbesparend.

Vissers 20-09-2020

Een fijne multifunctionele stofzuiger.

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] En fijne stofzuiger, zuigt goed. Batterij is voldoende om het hele huis mee te zuigen. De zuigkracht is erg goed, ook voor honden en katten haren. Het licht bij het mondstuk is erg handig. Hierdoor is het goed te zien wat er allemaal op de grond ligt en waar je moet zijn. De borstel werkt goed. Alleen lange haren gaan vastzitten en moet je er handmatig uit halen. Om de stofzuiger als kruimelzuiger te gebruiken hoef je enkel alleen het mondstuk eraf te halen, dat gaat erg gemakkelijk. Het dweilgedeelte is perfect voor gladde stenen, vloeren, parket of laminaat. Voor onze natuurstenen en ongelijke vloer is het minder handig. De bereikbaarheid is perfect, je kan overal makkelijk bij. Bij de dweilfunctie is het lastiger om in alle hoekjes te komen.

Gooskens 20-09-2020

Geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een geweldige steelstofzuiger. De stofzuiger is licht in de hand en heeft ledlamjes waardoor je al het stof ziet liggen. De stofzuiger heeft een aantal accessoires waardoor je meubelstukken, plafonds, de trap en de auto snel en makkelijk stofzuigt. De stofzuig en dweilfunctie in een bespaart mij veel tijd.

Broens 17-09-2020

Een uitvinding

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind stofzuigen persoonlijk echt niet de leukste taak in het huishouden, dus ik besteed dit meestal uit aan mijn vriend. Deze stofzuiger werkt echt goed. Door de lichtjes kun je goed zien wat je doet en omdat hij draadloos is, is de stofzuiger erg makkelijk in gebruik. Ook de vele opzetstukken maken dat je voor iedere situatie wel een geschikt opzetstuk hebt en je ook geen losse kruimeldief hoeft te kopen. Hierdoor vind ik echt in ieder geval een stuk minder erg om te doen. De hoeveelheid geluid die de stofzuiger maakt valt echt wel mee. Ik gebruik de dweil functie alleen niet zo vaak.

Rayden108 16-09-2020

Een hele praktische stofzuiger voor een gezin!

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de stofzuiger nu een kleine 3 weken en tot op heden bevalt hij heel erg goed! In vergelijking met een reguliere stofzuiger vind ik hem een stuk praktischer in gebruik. Hij is makkelijk te verplaatsen (weegt vrij weinig),de zuigkracht (drie standen) is zeker voldoende. Met een acculading kunnen wij (wel op standje 2) het hele huis doen. De stofzuiger komt met 3 verschillende mondstukken namelijk:

- 360 led mondstuk met draaiende borstel: Deze is echt top, wij hebben thuis een houten vloer en je kan het stof (ook overdag) door de ledjes erg goed zien waardoor je veel effectiever te werk gaat. Het mondstuk kan vrijwel overal bij en pakt alles goed op mede door de draaide borstel. Dit brengt overigens wel een klein nadeel met zich mee, ik woon in een huis met drie dames en een hond, het draaistuk draait alle haren er omheen (handig dan liggen ze niet meer op de grond) maar dit betekend wel dat je alles uit de borstel moet knippen na gebruik.
- Mondstuk met dweil: Erg praktisch als je het huis wilt opfrissen maar helaas geen vervanger van reguliere dweil. In een huis met een 4 persoons huishouden een hond moet je toch vaak even met een emmer en een dweil te werk gaan. Het dweil mondstuk werkt wel goed maar een emmer met sop en een goede dweil is in het geval van de wekelijkse schoonmaak wat praktischer. Wij gebruiken het dweil mondstuk vaak voordat we bezoek ontvangen.
- De turbo borstel is eigenlijk een soort bezem en stofzuiger in 1. De borstels maken oppervlakkig vuil wat de stofzuiger niet oppakt los door een draaiende borstel in het mondstuk. Verschil tussen dit mondstuk en de 360 led mondstuk is dat de borstel haren van de turbo borstel langer zijn. Handig als je hond weer met modder aan zijn pootjes binnen wandelt.

Kortom, een hele goede vervanger van de ouderwetse stofzuiger maar niet de vervanger van de ouderwetse dweil.

PAULUShimself 16-09-2020

Super handige snoerloze stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC6823

Geen 'gehaspel' meer met snoeren (die tekort zijn). Goede zuigkracht. Enorm flexibel. Samen met de bijgekochte hulpstukken is geen vuiltje meer onbereikbaar!
Je pakt deze krachtpatser ook VEEL VLUGGER dan een gewone ouderwetse onhandige stofzuiger. EN: meteen een veelzijdige kruimeldief bij de hand. Ik wil NOOIT MEER ANDERS!
p.s.
Mijn enthousiasme stak een goede kennis vangij aan; hij heeft er inmiddels ook eentje gekocht!

Vitalii 16-09-2020

Superhandige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super handige stofzuiger
bespaart tijd! de stofzuiger is erg handig, lichtgewicht en mooi design. Neemt weinig ruimte in beslag, geen tassen of snoeren!