Philips FC6823 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6823 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Roderik 04-10-2020

Grote miskoop

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik wilde graag een draadloze stofzuiger, lekker makkelijk.
Inmiddels 2 jaar in bezit, en moet zeggen het is fijn dat hij draadloos is, maar deze stofzuiger moet je vaak reinigen.
Dat betekend niet alleen het opvangbakje leeg gooien, maar ook de borstel ontharen, en om de 3 zuigbeurten het fijnstoffilter uitblazen, doe je dat niet zuigt hij niet meer.
De stofzuiger was na een half jaar al stuk (gelukkig 2j aar garantie) de accu was kapot en ik heb kosteloos een nieuwe gekregen, en die was na 1.5 jaar alweer kapot, de borstel motor is stuk.
Maar nu heb ik geen garantie meer.

Pluspunten

• Makkelijk zonder snoer

Minpunten

• Levensduur
  • Vaak schoonmaken

NooitmeerPhiips 10-09-2020

Volgende keer weer fijn een goede Dyson

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Deze omhoog gevallen Philips kruimeldief voor rond de 500 Euro is beslist niet de moeite waard om ook maar te overwegen. Er zit een voordeel aan en dat is dat deze snoerloos kan zuigen. Na een paar maanden is de bevestigingsplaat van de muur gebarsten. Verder is de stofzuigerbuis ook kapot. Plastic van een extreem lage kwaliteit. De mop slaat nergens op want die dweilt de stof wat eigenlijk door de zuiger eerst meegenomen moet worden. Ik neem Philips niets kwalijk maar mijzelf dat ik zo dom ben geweest dit product aan te schaffen en niet op tijd weer te retourneren. Liever dus maar weer veilig een Dyson.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Redelijke accu tijd

Minpunten

• De dweil is een wassen neus accessoire
  • Zuigkracht zo goed als een flinke kruimeldief
  • Alle plastic onderdelen breken/barsten

I. Meijer 28-07-2019

Fijne stofzuiger, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik heb deze stofzuiger nu een maand of 3 in gebruik en ben nog elke dag blij dat ik ‘m heb aangeschaft. Met 4 katten valt er dagelijks een hoop te stofzuigen (grit, haren, etc.) en dat is met deze stofzuiger goed te doen. Voorheen liep ik minimaal tweemaal per dag met een veger rond om daarna alles met de kruimeldief op te zuigen. Dat gaat nu allemaal in een keer en scheelt dus een berg tijd. Geen snoer, dus wordt ik niet beperkt. Zeer wendbaar en de lichtjes op de zuigmond zijn een absolute toevoeging. Je mist niets meer. Ook onder de bank en kasten stofzuigen is geen enkel probleem. Ik kan mijn hele appartement ruimschoots met een acculading doen en eindig op de 2e stand nooit onder de 40%. De gewone stofzuiger blijft sinds de aanschaf in de kast. Al met al de aanschaf meer dan waard.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Accu meer dan voldoende
  • Wendbaar en licht

Minpunten

• Nog niet gevonden

Rob van Achtmaal 15-11-2018

Goedkope materialen en accu van slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Zoals zoveel producten van Philips tegenwoordig voelt het product goedkoop aan, krijg het gevoel ‘zo goedkoop mogelijk maken, krijgt de directeur zijn maximale salaris en bonus’. Na amper 2 maanden laat de accu maar tot 70% op. Borstels erg lastig schoon te maken omdat de haren in de borstel vast gaan zitten en niet opgezogen worden. Ook stofreservoir is lastig te legen en dit gaat zeker niet stofwolkvrij zoals beweert word door Philips. Tenslotte zijn de filters wel afwasbaar maar dien je 24 uur te wachten voor deze weer droog en te gebruiken zijn. Nee dit is niet wat ik van een draadloze stofzuiger verwacht had, deze gaat terug.

Pluspunten

• Gezien slechte ervaringen kan er geen bedenken

Minpunten

• Goedkoop gemaakt product
  • Slechte accu
  • Borstel lastig schoonmaken
  • Onhandig stofreservoir om schoon te maken

Joop 06-11-2018

Zuigkracht voldoende, prettig in gebruik.

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Stofzuigen vond ik irritante bezigheid met gewone stofzuiger. Met deze snoerloze versie is het een heel ander verhaal. Ik dacht deze te kopen voor tussendoor wat kruimels hier en daar maar denk nu dat mijn vorige aankoop met snoer overbodig is geworden. Het zuigen gaat super en door om te bouwen naar een soort turbo kruimeldief worden nu allerlei plekken zoals bovenkant kasten en traptreden ineens gemakkelijk toegankelijk. En het niet hoeven meetrekken van een logge bak die overal achter blijft hangen vind ik een grote verademing.
Wel vraag ik me af hoe het op langere duur bevalt. Het stof reservoir is vrij krap en moet dus vaak geleegd worden. En het openen daarvan gaat niet gemakkelijk en ik vraag me af of de lipjes die het deksel op zijn plaats houden het noodzakelijke "geweld" op den duur gaan overleven.
Belangrijk vind ik de mogelijkheid het zuigdeel te verwijderen waardoor een slanke zuigmond ontstaat waarmee vervelende hoekjes goed bereikbaar zijn, dit was voor mij een belangrijke reden om juist deze uitvoering aan te schaffen.
Even wat spinnewebben aan het plafond verwijderen is nu in een ommedraai gefixed.
Het openmaken van het stof reservoir doe ik nu met het uiteinde van een latje (om verf te mengen). Het is 2 cm breed. Zet het scheef tussen deksel en richel eronder, even draaien en het dekseltje gaat soepel open.
Ik ben wel benieuwd hoe de betrouwbaarheid uitpakt gezien de opmerkingen over defecten in andere reviews.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Klein stofreservoir
  • Open maken stofreservoir

Roderik 21-10-2018

Philips power pro

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Heb deze stofzuiger nu 4 maanden in bezit en ben er erg blij mee.
Grote voordeel is natuurlijk dat je lekker vrij kan bewegen en geen last heb van een snoer .
Maar er zijn zeker dingen waar je rekening mee moet houden.
De zuigkracht is minder dan een stofzuiger met snoer , ik gebruik de power pro daarom ook alleen maar in de turbo stand, wat weer als nadeel heeft dat de accu echt helemaal leeg is binnen 30 minuten.
De roterende borstel in de zuigmond werkt goed , maar moet na vrijwel elke stofzuig beurt losgehaald worden en schoongemaakt worden anders werkt hij niet meer door opgerold haar en vuil.
Ook moet na iedere zuigbeurt het reservoir geleegd worden , en niet vergeten om de 3 a 4 beurten het filter uitblazen , liefst met perslucht.
Ook is de stofzuiger best zwaar voor wat minder sterke personen, zeker rekening mee houden.
Al met al blij met de stofzuiger, maar er zijn zeker ook nadelen

Pluspunten

• Draadloos
  • Verlichting in de zuigmond

Minpunten

• Zwaar
  • Vaak schoonmaken van borstel en filter

Rogierjbl 02-09-2018

Je hebt hem zo gepakt en zo weer opgeborgen.

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Mooie stofzuiger! Had verwacht dat ik mijn oude stofzuiger ook nog nodig zou hebben. Maar dat is niet perse nodig. Als je met deze stofzuiger lang randen gaat is de zuigkracht soms niet voldoende maar dan kan je het mondstuk eraf halen en hem als kruimeldief gebruiken. Dan lukt het wel beetje onhandig maar het went. De haren die zich vast draaien in de borstel is op langer termijn (half jaar) een ramp. De haren om de borstel kan je met een schaar door knippen vervellend karweitje maar goed. Maar de haren die in het begin en eind van de borstel zich vast draaien krijg je er niet meer tussen uit. Dit heeft tot gevol dat er uit eindelijk zoveel haren tussen komen dat er sponaan een onderdeel los raakt en ik deze dus ook niet meer vast kan kliken. Het is ook geen onderdeel die je er normaal gesproken even af haald om de haren er tussen te verwijderen. Ik ga maandag contact met Philips opnemen hier over en ben benieuwd hoe ze dit probleem gaan oplossen. Als je geen lange haren op hoeft te zuigen zal ik de speed pro max zeker aanbevelen. Zeer handig in gebruik door dat je heb zo pakt en ook weer snel heb opgeborgen.

Pluspunten

• je haald hem snel te voorschijn
  • accu duur prima voor grote woning.

Minpunten

• lange haren draaien zicht vast om de borstel
  • haren moeilijk te verwijderen uit de borstel mond
  • onderdeel van bostel mond raakt los door haren

Truus3371 24-04-2018

Super fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Wat een fijne steelstofzuiger is dit zeg.

Handige verlichting voor op de zuigmond. Werkt erg goed als je van harde vloer naar zachte vloer gaat een weer terug. Ons karpet zuigt hij zonder enig probleem schoon. De zuigmond is erg soepel en neemt alle bochten zonder enige moeite. Korte oplaadtijd en lange levensduur van de accu.

Enige minpunten vind ik het gewicht en de draaiborstels waarin lange haren helemaal vastlopen.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Draadloos stofzuigen
  • Verlichting op de zuigmond

Minpunten

• Wat zwaar
  • Lange haren die vastlopen in de rollers

Danny 23-04-2018

Mooie stofzuiger, snel in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Op het moment dat je de doos opent zie je een geweldig apparaat. Prachtig design en allemaal handige accessoires.

Uit de doos hang je de stofzuiger aan de lader en daarna is hij direct klaar voor gebruik. Vooral zonder snoer, waardoor je hem er makkelijk even bij pakt en veel vaker. Hierdoor is je huis gewoon veel vaker schoon!

Hij lijkt ten opzichte van een model met snoer wat zuigkracht te missen, nu is dat niet heel raar, omdat hij op accu werkt. Toch heeft Philips dat heel netjes opgelost, door luchtstromen te optimaliseren en een ronddraaiende rol borstels, wat al het vuil richting de zuigmond veegt.

Hierdoor werkt het meer dan goed! Het is wel een dure stofzuiger, maar doordat je hem zo makkelijk erbij pakt is het vooral het gebruikersgemak waar ik zeer tevreden over ben.

Leuke gadgets zoals lampjes die de vloer verlichten zijn handig om al het vuil goed te zien en op te zuigen!

• Makkelijk in gebruik
  • Snel gepakt

Minpunten

• Duur
  • Voelt zwaar aan

Corina 13-04-2018

Zo blij met deze stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik was al meteen verbaasd over het resultaat van de steelstofzuiger . Wat een handig apparaat . Bij de eerste keer stofzuigen merkte ik dat mijn andere stofzuiger echt stof laat liggen door de lampjes op de voorkant van de borstel zie je precies waar je bent geweest . Van harde vloeren naar tapijt en de kop past zich meteen aan . Het opladen is een genot gewoon de magneetlader er tegen aan en hij is zo vol . Ben erg tevreden

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • Goede zuigkracht
  • 360 graden mondstuk
  • Compact

Keg 10-04-2018

succesvolle vervanger normale stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Nu een paar weken dagelijks meerdere keren aan het gebruiken. Het is echt een prettige steelstofzuiger. Sinds ik het in huis heb gebruik ik mijn eigen kruimeldief en stofzuiger met snoer niet meer. Het is erg makkelijk in gebruik, stofzuigen is echt leuk geworden. Bij ieder ding pak ik het direct in handen.
De eerste keer schrok ik wel wat ik allemaal op mijn laminaat zag liggen door de led verlichting die aan de hoofdborstel zit. Maar hierdoor blijf je ook doorgaan met stofzuigen.
De hulpstukken zijn handig. Zo kan je met de lange stang waar een inklapbare borstel op zit stof op deurposten, hoeken, achter radiatoren wegzuigen.
Het reservoir is makkelijk eruit te halen en te legen, Wel had ik de eerste keer moeite met het openen van het reservoir. Maar als je het door hebt gaat het iedere keer handiger.
Wat ik jammer vind is dat het hoofdstuk best aan de zware kant is voor mij. Ook zijn de onderdelen voor mij wat stroever om ze uit elkaar te halen.
Maar met zijn plus- en minpunten toch een goede steelstofzuiger die je bij aanschaf met veel plezier zult gebruiken.

Pluspunten

• Led-verlichting hoofdborstel
  • Krachtige zuigkracht
  • Snoerloos
  • Handige hulpstukken en oplader
  • display met weergave hoeveel % geladen/over is

Minpunten

• Als kruimeldief zwaar
  • Hoofdborstel stroef bij tapijt
  • Onderdelen stroef bij uit elkaar halen
  • Geluid
  • Accuduur

Woutertje 10-04-2018

Compact wendbaar en super handig.

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Bij het openen van de doos zie je meteen dat je iets degelijks in handen hebt. Wat ziet hij er mooi uit. Ik heb hem meteen aan de lader gezet en gewacht tot hij op 100% stond. Dit duurt wel wat lang. Misschien ook omdat ik ongeduldig was om hem uit te willen proberen. Daarna direct begonnen te zuigen door de woonkamer heen. Hij voelt wat zwaar maar gaat als een trein door de kamer heen. Over de harde vloer en ook het kleed is geen probleem. Het mondstuk er afgehaald en het om klap borsteltje omgedraaid en daarmee alle plinten gestofzuigd. Wat is dat makkelijk! Je hoeft niet meer te bukken en geen krassen op de muur. Daarna stond de accu op 60% en ben door gegaan de trap op en de boven verdieping ook direct mee genomen. Helaas haalde de accu dat niet helemaal. Nou zijn het ook behoorlijke oppervlakten. Wat mij opviel is dat hij van 20% naar 0% ging. Daarna weer aan de lader en dat duurt echt lang voor hij weer vol is. Het duurde zeker 1 uur tot hij op 20% stond en daarna nog 1,5 uur tot hij op 100% stond. Vindt ik wel een min punt dat je daarop zo lang moet wachten. Het afval bakje is ideaal. Compact en makkelijk leeg te maken. Zelfs met veel haren er in is het bakje zo leeg te maken. Het mondstuk is wel wat lastiger schoon te maken. Door de draaiende voet blijven lange haren er makkelijk in vast zitten. Hierdoor moet je het mondstuk wel regelmatig schoonmaken wil je niet dat alles er in ophoopt. Het voordeel is wel dat je het draaiende deel er makkelijk uit kan halen. De led verlichting was ik al gewend van mijn huidige stofzuiger en die optie wil ik echt nooit meer missen. Wat kan je hierdoor veel zien en vergeet soms zelfs het licht aan te doen in een kamer als ik aan het stofzuigen ben. Er zit ook een klein borstel bij en die is heel makkelijk voor de bank en in de auto. Daarnaast kan je hem natuurlijk ook gebruiken als kruimeldief. En geloof mij met kinderen is dit een super handig apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accu duur
  • geen stekker meer

Minpunten

• gewicht

bloesem75 04-04-2018

De meest ideale stofzuiger ooit.

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Bij het openen van de doos al een hele luxe uitstraling, alles is zeer verzorgd en goed verpakt. Appeltje eitje bij het monteren van de stofzuiger. De steelstofzuiger komt zeer degelijk over, goede en stevige materialen zijn gebruikt. Zelfs de vormgeving spreekt mij zeer aan, en dat voor een stofzuiger?! ;-) Ideaal dat het opladen met een magneetje werkt, je kan hem dus op vele plekken makkelijk opladen. Oplaad tijd is ook erg snel. Man wat een fijne stofzuiger! Hij zuigt fantastisch en is inderdaad sneller dan mijn "reguliere" stofzuiger. Dit komt door het 360 graden mondstuk. Deze zorgt ervoor dat aan alle kanten van het mondstuk het stof e.d. naar binnen wordt gezogen, een normale stofzuigermond heeft dit niet. Je kan de steel loskoppelen van het stofzuigerelement, dit element is dan meteen je super krachtige kruimeldief. Met de turboborstel die je of aan de steel of meteen aan de kruimeldief kan koppelen is ideaal om je kattenharen van bekleding en tapijt te krijgen. Ook het borsteltje aan het einde van de steel is ideaal om even spinnenrag uit de hoekjes bij het plafond te halen. Ook kattenbakgrit en alles zuigt ie prima op. Op het tapijt zag ik zelfs precies waar ik met de stofzuiger geweest was, echt bizar. Daarnaast is de verlichting ook ideaal, ik schrok een beetje van hoeveel stof er lag op sommige plekjes, stofzuiger eroverheen en hatseflats alles weer schoon en dandy ;-). Ook de kattenharen, brokjes etc..zuigt hij moeiteloos op. Kortom, fantastisch apparaat, de meest veelzijdige (steel)stofzuiger die er is. Oh en nog eens heel licht is qua gewicht. Kortom grandioos. :-D Superblij met de #PhilipsSpeedProMax

Pluspunten

• Licht op de stofzuigermond is ideaal
  • snoerloos
  • Ook als kruimeldief te gebruiken met turboborstel
  • Meer dan een uur stofzuigen
  • Krachtig

MJ134 04-04-2018

Alle vuil in een mum van tijd weg

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

SpeedPro Max Met de Philips SpeedPro Max steelstofzuiger haal je de snelste manier van snoerloos schoonmaken in huis. Met iedere beweging neemt het 360°- graden mondstuk stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Deze Philips steelstofzuiger is geschikt voor alle typen vloeren, zodat wisselen van het mondstuk niet nodig is. Met de krachtige PowerBlade motor en de hoogwaardige 25.2V Li-ion batterij maak je tot wel 65 minuten krachtig en zonder onderbrekingen schoon….althans dat beweert Philips maar…… is dat ook zo? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de Speedpro Max. Je klikt hem in een mum van tijd in elkaar en hij is na opgeladen te zijn direct klaar voor gebruik. Kruimels, haren, stof alles wordt snel en zonder moeite opgezogen. Het maakt niet uit of je dat nu op een gladde vloer doet, op een mat of het tapijt. SpeedPro zuigt het op. De lampjes op de voorkant van de borstel maken je het nog gemakkelijker om alles goed te zien bijv. onder een bank. Met het extra bijgeleverde gemotoriseerde mondstuk zuigt je snel haren van de bekleding van je bank of stoelen. Ideaal! De stofzuiger is krachtig, niet te zwaar en erg handzaam. Je pakt hem er veel gemakkelijker bij dan een gewone stofzuiger om even wat op te zuigen en je hebt het dus ook sneller weer schoon. Het mondstuk zuigt aan alle kanten de kruimels oid naar binnen dus ook daar zit tijdswinst in. Het 360°-mondstuk neemt dus zoals Philips stelt met iedere beweging stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Doordat hij wendbaar is kom je ook gemakkelijk overal bij. Op de lange steel zit een geïntegreerde borstel die je zo omklapt om net even in die kleine hoekjes te kunnen komen of bij de spinnenwebben aan het plafond. De motor is krachtig genoeg om een ronde door het huis te doen en je vuil op te zuigen. Vooral op de trap is hij handig omdat je nu niet met zo’n groot ding te trap op hoeft en hij krachtig genoeg is om alles op te zuigen. De batterij gaat ca. 65 minuten mee dus je hebt even de tijd om te zuigen. Opladen gaat gemakkelijk door het laadplaatje op de stofzuiger te klikken. Het legen is ook goed over nagedacht. Je haalt het reservoir los. Het klepje eraf en je kunt hem gemakkelijk en zonder problemen legen zonder grote stofwolken. Mijn conclusie: De nieuwe SpeedPro Max van Philips is een uitkomst om snel even een ronde door je huis te doen zodat je vuil en stof weer kwijt bent. Hij is geschikt voor elke vloer en je zuigt alles in een mum van tijd op. Groot voordeel is ook dat je geen stekker of mondstuk hoeft te verwisselen. Je bespaart tijd en houdt daardoor tijd over voor leukere dingen. Daarnaast zorgt de PowerCyclone 8-technologie voor langdurigere en grotere zuigkracht. Ideaal dus!

Pluspunten

• Snel
  • Effecrief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen snoeren

Minpunten

• Af en toe wat lastig uit elkaar te halen

Skoap 04-04-2018

Fanta

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik ben zo blij dat ik hem heb aangeschaft! Ik grap steeds dat het een advanced kruimeldief is, maar eigenlijk doet dit de stofzuiger geen eer aan.

Bij het uitpakken viel op dat de onderdelen erg mooi zijn. Ook zit op het mondstuk bij de stang een handig lampje, erg handig als je onder de bank of andere wat meer onbereikbare plekken wilt gaan stofzuigen. De nerd in mij wordt altijd erg blij van lampjes en esthetisch mooie apparaten & onderdelen!

Ik heb mijn zoontje van 5 de stofzuiger in elkaar laten klikken, ik heb hem geen uitleg geven,
maar het ging hem goed af, zonder enige hulp van mij.

Het is super fijn dat hij draadloos werkt en je kan hem ook lang achter elkaar gebruiken, ik weet nog niet precies hoelang, maar ik heb al moeiteloos de woonkamer, gang en trap & badkamer kunnen stofzuigen en hij was nog steeds niet leeg.

Hij werkt goed op elke ondergrond, het laminaat in de woonkamer, de tegels in de wc & badkamer, het tapijt op de trap echt alles wordt moeiteloos stof en kruimel vrij!

De verschillende borstels zijn ook handig, de kleine is echt top op de bank mee te stofzuigen en de grotere om de woonkamer te doen. Na het eten gebruik ik de stofzuiger zonder hulpstuk om snel de kruimels e.d. van de vloer te krijgen.

Ander groot voordeel is dat mijn kinderen het nu zelfs leuk vinden om te stofzuigen, dus kunnen ze mooi eens helpen, scheelt mij weer!

Het leeg kiepen van de opvangbak gaat erg simpel, het echte schoonmaken zal ik binnenkort eens doen en daarna mijn review aanpassen.

Het opladen gaat ook heel simpel met een magnetisch rond stekkertje. Ik heb de stofzuiger nog niet aan de muur gehangen omdat we binnen elke maanden gaan verhuizen. Maar als nog gaat het opladen gemakkelijk.

Het enige nadeel tot nu toe is eigenlijk de herrie, maar dit is stukken minder dan een normale stofzuiger, natuurlijk wel meer dan bij een kruimeldief, maar dit apparaat is vele male krachtiger.

Ik ben fan!

Pluspunten

• geen snoer
  • handige hulpstukken
  • goede accu

Ootje 30-03-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Een zeer krachtige stofzuiger. Pak je er snel even bij. Handig in ingang, wel wat aan de zware kant vind ik persoonlijk. Ideaal met een lampje in de zuigmond. Overdreven dacht ik eerst maar het is erg handig voor onder de bank of kast. Batterijduur is lang en opladen gaat redelijk snel. De 360 graden borstel haalt verrassend veel stof weg uit ons hoogpolig vloerkleed. Gaat er wel zwaar overheen. Op gladde vloeren gaat ie als een speer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Lampje in voet

Minpunten

• Redelijk zwaar

Sabsie30 28-03-2018

Stofzuigen was nog nooit zo makkelijk!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Wij hebben de Philips Speedpro Max nu een aantal weken in huis, sindsdien hebben wij de "oude" stofzuiger niet meer aangeraakt. De stofzuiger is makkelijk in gebruik, je pakt hem voor de kleine schoonmaakklusjes maar met de steel is deze ook uitermate geschikt voor de grote schoonmaakklussen. Doordat de voet heel wendbaar is worden zelfs de kleinste hoekjes schoon! Ook kun je gemakkelijk op de trap, onder een kast of bank stofzuigen! En door zijn compacte formaat is deze stofzuiger ideaal om je auto te stofzuigen. Geen moeilijk gedoe met het snoer, de klus is zo geklaard. Mooi detail is de verlichting in de voet!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • krachtig
  • snoerloos

Minpunten

• redelijk hard geluid
  • lange laadtijd

BartTilburg 26-03-2018

Philips SpeedPro Max(Verstappen)

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

De Philips SpeedPro Max heeft onze verwachtingen overtroffen. Philips deelt de concurrentie hiermee een mokerslag uit. Deze stofzuiger kan werkelijk alles aan, is licht en handzaam als een ballerina en heeft de kracht en het design van een snelle sportwagen. En dit alles draadloos en met een accuduur van ruim een uur stofzuigen.
Je voelt direct dat je een stukje kwaliteit in handen hebt, het handvat en het gewicht van de accu en de motor zijn dermate goed gebalanceerd dat hij goed in de hand ligt onder alle omstandigheden. Het oplaadpaneel kan je aan de muur bevestigen, na het stofzuigen hoef je de stofzuiger er alleen maar in terug te hangen en deze wordt automatisch weer opgeladen, op het digitale display zie je de resterende accuduur zeer handig!
De stofzuiger heeft een groot mondstuk voor harde vloeren en vloerbedekking en heeft een klein mondstuk voor bijvoorbeeld meubels of moeilijk bereikbare plaatsen. Het grote mondstuk heeft zelfs LED verlichting, super handig als je onder de bank, een bed of een kast stofzuigt. Je ziet precies wat je aan het doen bent dankzij de felle LED lampen. Beide mondstukken zijn voorzien van roterende borstels (het turbo-brush-systeem), deze pakken vuil en stof moeiteloos op en borstelen alles verrassend schoon. Met het kleine mondstuk hebben we onze stoffen bank compleet gedaan, deze lijkt wel weer als nieuw! De borstels kan je eenvoudig uit de mondstukken klikken om te reinigen, evenals het stofreservoir. Het geheel voelt zoals je van Philips mag verwachten degelijk aan, er is duidelijk goed over nagedacht en niet bezuinigt op de materialen, prachtig aluminium met hoogwaardig kunststof.
Nooit meer bukken en zoeken naar stopcontacten in je huis dankzij het draadloze 25-Volt design, wat een verademing. De zuigkracht is extreem sterk en in 2 standen simpel te regelen op het handstuk. Binnen no-time race je met de Philips SpeedPro Max(Verstappen) door je huis.
De Philips SpeedPro Max is een aanrader voor ieder gezin, On your marks, Get-set, Win!

Pluspunten

• Accu
  • Roterende borstels
  • Zuigkracht