Philips FC6823 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

MJ134 04-04-2018

Alle vuil in een mum van tijd weg

SpeedPro Max Met de Philips SpeedPro Max steelstofzuiger haal je de snelste manier van snoerloos schoonmaken in huis. Met iedere beweging neemt het 360°- graden mondstuk stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Deze Philips steelstofzuiger is geschikt voor alle typen vloeren, zodat wisselen van het mondstuk niet nodig is. Met de krachtige PowerBlade motor en de hoogwaardige 25.2V Li-ion batterij maak je tot wel 65 minuten krachtig en zonder onderbrekingen schoon….althans dat beweert Philips maar…… is dat ook zo? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de Speedpro Max. Je klikt hem in een mum van tijd in elkaar en hij is na opgeladen te zijn direct klaar voor gebruik. Kruimels, haren, stof alles wordt snel en zonder moeite opgezogen. Het maakt niet uit of je dat nu op een gladde vloer doet, op een mat of het tapijt. SpeedPro zuigt het op. De lampjes op de voorkant van de borstel maken je het nog gemakkelijker om alles goed te zien bijv. onder een bank. Met het extra bijgeleverde gemotoriseerde mondstuk zuigt je snel haren van de bekleding van je bank of stoelen. Ideaal! De stofzuiger is krachtig, niet te zwaar en erg handzaam. Je pakt hem er veel gemakkelijker bij dan een gewone stofzuiger om even wat op te zuigen en je hebt het dus ook sneller weer schoon. Het mondstuk zuigt aan alle kanten de kruimels oid naar binnen dus ook daar zit tijdswinst in. Het 360°-mondstuk neemt dus zoals Philips stelt met iedere beweging stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Doordat hij wendbaar is kom je ook gemakkelijk overal bij. Op de lange steel zit een geïntegreerde borstel die je zo omklapt om net even in die kleine hoekjes te kunnen komen of bij de spinnenwebben aan het plafond. De motor is krachtig genoeg om een ronde door het huis te doen en je vuil op te zuigen. Vooral op de trap is hij handig omdat je nu niet met zo’n groot ding te trap op hoeft en hij krachtig genoeg is om alles op te zuigen. De batterij gaat ca. 65 minuten mee dus je hebt even de tijd om te zuigen. Opladen gaat gemakkelijk door het laadplaatje op de stofzuiger te klikken. Het legen is ook goed over nagedacht. Je haalt het reservoir los. Het klepje eraf en je kunt hem gemakkelijk en zonder problemen legen zonder grote stofwolken. Mijn conclusie: De nieuwe SpeedPro Max van Philips is een uitkomst om snel even een ronde door je huis te doen zodat je vuil en stof weer kwijt bent. Hij is geschikt voor elke vloer en je zuigt alles in een mum van tijd op. Groot voordeel is ook dat je geen stekker of mondstuk hoeft te verwisselen. Je bespaart tijd en houdt daardoor tijd over voor leukere dingen. Daarnaast zorgt de PowerCyclone 8-technologie voor langdurigere en grotere zuigkracht. Ideaal dus!

Pluspunten

• Snel
  • Effecrief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen snoeren

Minpunten

• Af en toe wat lastig uit elkaar te halen

BartTilburg 26-03-2018

Philips SpeedPro Max(Verstappen)

De Philips SpeedPro Max heeft onze verwachtingen overtroffen. Philips deelt de concurrentie hiermee een mokerslag uit. Deze stofzuiger kan werkelijk alles aan, is licht en handzaam als een ballerina en heeft de kracht en het design van een snelle sportwagen. En dit alles draadloos en met een accuduur van ruim een uur stofzuigen.
Je voelt direct dat je een stukje kwaliteit in handen hebt, het handvat en het gewicht van de accu en de motor zijn dermate goed gebalanceerd dat hij goed in de hand ligt onder alle omstandigheden. Het oplaadpaneel kan je aan de muur bevestigen, na het stofzuigen hoef je de stofzuiger er alleen maar in terug te hangen en deze wordt automatisch weer opgeladen, op het digitale display zie je de resterende accuduur zeer handig!
De stofzuiger heeft een groot mondstuk voor harde vloeren en vloerbedekking en heeft een klein mondstuk voor bijvoorbeeld meubels of moeilijk bereikbare plaatsen. Het grote mondstuk heeft zelfs LED verlichting, super handig als je onder de bank, een bed of een kast stofzuigt. Je ziet precies wat je aan het doen bent dankzij de felle LED lampen. Beide mondstukken zijn voorzien van roterende borstels (het turbo-brush-systeem), deze pakken vuil en stof moeiteloos op en borstelen alles verrassend schoon. Met het kleine mondstuk hebben we onze stoffen bank compleet gedaan, deze lijkt wel weer als nieuw! De borstels kan je eenvoudig uit de mondstukken klikken om te reinigen, evenals het stofreservoir. Het geheel voelt zoals je van Philips mag verwachten degelijk aan, er is duidelijk goed over nagedacht en niet bezuinigt op de materialen, prachtig aluminium met hoogwaardig kunststof.
Nooit meer bukken en zoeken naar stopcontacten in je huis dankzij het draadloze 25-Volt design, wat een verademing. De zuigkracht is extreem sterk en in 2 standen simpel te regelen op het handstuk. Binnen no-time race je met de Philips SpeedPro Max(Verstappen) door je huis.
De Philips SpeedPro Max is een aanrader voor ieder gezin, On your marks, Get-set, Win!

Pluspunten

• Accu
  • Roterende borstels
  • Zuigkracht

Hannie68 16-07-2018

Zeer tevreden over het gemak en het resultaat

Met plezier pak ik de stofzuiger om de vloeren schoon te maken. Het verbaast me elke keer hoe veel troep/stof er uiteindelijk lag. Super hoe makkelijk je het afval kan verwijderen en de bak schoon kan maken

Flipje70 07-08-2018

Zeer goede en gebruiksvriendelijke stofzuiger

Eenmaal deze stofzuiger in huis wil je nooit meer terug naar een gewone. Superkrachtig op zowel vloerbedekking als laminaat. Binnen een half uur van boven naar beneden klaar en goed ook !
De lampjes voorop vond ik eerst wat overdreven maar als je ziet wat je daardoor extra opzuigt... er ligt meer dan je denkt :)
Zeker de investering waard !

Lut59 23-07-2018

Fijne stofzuiger

Ik ben heel blij en verrast met de aankoop van de SpeedPro Max Steelstofzuiger. Zuigt heel goed (met name op de turbostand), gemakkelijk in gebruik (wendbaar). En de ledlampjes op de borstel hebben echt een toegevoegde waarde. Klein minpuntje is het ontbreken van accessoires om b.v. de auto te zuigen.

houbeltje 09-07-2018

Rol in mondstuk kan niet overweg met de haren van de hond.

Langs de plint zuigt de stofzuiger niet goed. Borstelrol in het mondstuk gaat vaak vastzitten door haren die er in gedraaid zijn. Ik ben niet echt tevreden met de zuiger.

CaroO 28-06-2018

Fijne goed hanteerbare stofzuiger.

Makkelijk te gebruiken stofzuiger
De lichtjes in de voet laten de op te zuigen stof makkelijk zien. Je pakt de stofzuiger snel even. Daardoor blijft alles schoner in huis. Fijn dat de stofzuiger een kruimelzuiger heeft en een borstel voor dierenharen.
Die kan je ook op de kruimelzuiger gebruiken. 360 graden draaien vd borstel is ideaal. Je komt overal makkelijk bij. En je kunt een borsteltje naar beneden klappen om bv spinnenwebben weg te halen

Anoniem 27-06-2018

Uitstekende steelstofzuiger

Doet zijn werk uitstekend, maakt beter schoon dan onze oude 2500 watt gewone stofzuiger met snoer, na het zuigen geen stof op de glazen tafelbladen als voorheen, veel sneller klaar dan met de oude [helft van de tijd]
stofopvang compartiment gemakkelijk te reinigen. komt onder de kasten en bedden met gemak tot in de kleinste hoekjes [zuig op stand 2 en gaat dan ruim 20 minuten mee op een volle accu, ben zeer positief verrast door het kunnen van deze steelstofzuiger, vooral de verlichting erop, de rondom zuigende gemotoriseerde mond en het makkelijk wisselen van hulpstukken en onderdelen vind ik een pluspunt.

Aniek1 25-06-2018

Lange gebruiksduur, efficient, groot gebruiksgemak

Deze stofzuiger haalt de grootste ergenis van het stofzuigen weg. Voorheen altijd traditionele zuiger gehad, altijd gevecht met het snoer (trek ik altijd uit stopcontact tijdens zuigen), altijd ruzie met "het karretje" (blijft altijd hangen achter tafel, deur, whatever), en opbergen was altijd een ramp. Deze zuiger is net zo krachtig, en haalt alle ergenissen weg. Echt super fijn. Bijkomend voordeel is dat je ziet wat je hebt opgezogen (best veel!), en de lichtjes op de zuiger. Door de motor in de borstel worden de kattenharen ook supergoed meegenomen!

Fanje 21-06-2018

Super tevreden

Heel gemakkelijk. Heel het huis kan ik ermee doen. Je moet geen rekening houden met draad. Dus je kan van beneden direct tot boven stofzuigen. Super tevreden

Josterre 21-06-2018

Handzaam, krachtig en praktisch

Huishouden is niet mijn hobby, met deze stofzuiger houd ik het gemakkelijk even bij.
Ik vind alleen dat het stofreservoir snel vies is en niet meer lekker ruikt. Afspoelen etc helpt maar matig.
Verder zeer tevreden.

Emma23 11-05-2018

Geweldig

Ik vindt het een heerlijke stofzuiger, zet hem altijd op de laagste
stand en de stofzuiger doet zijn werk goed.
Het is een fijne lichte stofzuiger.
Ook geweldig om de trap te doen.
En niet te vergeten de auto.
Het krijgt een dikke plus van mij.

Anoniem 09-05-2018

prima apparaat, voldoet aan de vermelde kwalificaties.

Prima apparaat. De vermelde kwalificaties kloppen; zuigkracht, wendbaarheid, accuduur.
Is wat zwaar voor minder lange mensen(mijn vrouw). Maar één hoogte instelbaar.
De onderdelen komen moeilijk los; heb je nogal wat handkracht voor nodig(lastiger voor vrouwen).
Voor mij een aanrader alleen al omdat hij snoerloos is.

joost32 06-05-2018

Heerlijke rustige stofzuiger

zeer goede accu stofzuiger, eerst overwogen een dyson aan te schaffen maar na het horen van de akelige fluit toon die ze zo bijzonder maakt wil ik nooit van me leven een dyson. ik ga toch niet met een bak herrie me huis stofzuigen, de philips daar in tegen is heerlijk rustig al kan hij op de turbostand ook wel enig geluid produceren hij fluit in ieder geval niet. Hier word hij in een huis van 380kuub gebruikt en doet moeiteloos alle verdiepingen, het stofbakje is net voldoende om het hele huis in op te vangen, ondanks dat wij hier een hond hebben lopen. accuduur gaat ruim voldoende lang mee en heb zelfs nog tijd over van een 20minuten. nou hebben wij wel harde vloeren hier in huis wat het misschien wat eenvoudiger voor dit apparaat maakt. ik lees reviews van mensen die hem te zwaar zouden vinden, ik zelf ondervind dit probleem niet, de machine is mooi in balans en ik kan het redden op stand 2 te stofzuigen, turbostand heb ik nog niet nodig gehad. ook is de zuigkracht goed, ik had niet verwacht dat hij zo hard zou zuigen, we zijn verwend met een 2000watt philips die het tapijt uit je huis tilt, deze doet niet veel er aan onder. bij twijfel lees niet te veel reviews maar ga naar de winkel en probeer bv een dyson en dit model en de keus is vrij snel gemaakt. voor mij een goede aankoop geweest.

Yargo 28-04-2018

Aangenaam Verrast!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik aangenaam verrast ben door deze stofzuiger. Niet alleen heeft hij een hoge zuigkracht die te vergelijken is met de marktleider maar hij doet dit ook nog eens ongelofelijk stil in vergelijking met diezelfde marktleider. Een echt verademing! De verschillende standen zijn ook heel handig voor wanneer de kinderen naar tv aan het kijken zijn ;-). Op de laagste stand stoor ik ze niet. Het stofbakje is groot en heel makkelijk te verwijderen. Een groot pluspunt is dat de zuigmond eigenlijk rondom opzuigt wat veel van zijn concurrenten niet doen. Op die manier zuigt hij toch beter op wanneer je een trekkende beweging maakt. Op de laagste stand gaat de stofzuiger 100 minuten mee. Ik heb er al mijn volledige huis mee gedaan en hij is niet uitgevallen. Beter nog, ik had nog 20 minuten over! Ook op de speelmatten van onze kinderen doet hij goed zijn werk. Een minpuntje is dat het toestel toch vrij zwaar is. De ergonomie is niet slecht maar kan toch nog iets beter in mijn ogen. Doordat het gewicht (motor) onder het handvat hangt in plaats van erboven heb je eigenlijk niet echt veel steun tussen uw duim en wijsvinger waardoor je hand al snel in de bocht glijdt wat ik persoonlijk iets minder aangenaam vind. Het is ook merkbaar dat de batterijen in het handvat zitten. Deze wordt warm maar zeker niet heet. Er is in de 'software' van deze stofzuiger nog ruimte voor verbetering. Wanneer je de stand hoger zet blijft de tijd hetzelfde terwijl die ongetwijfeld minder lang zal meegaan dan op de lagere stand. Deze kleine minpuntjes wegen echter niet op tegen de vele voordelen!

Pluspunten

• Stil!
  • Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Toch wat zwaar

Truus3371 24-04-2018

Super fijne steelstofzuiger

Wat een fijne steelstofzuiger is dit zeg.

Handige verlichting voor op de zuigmond. Werkt erg goed als je van harde vloer naar zachte vloer gaat een weer terug. Ons karpet zuigt hij zonder enig probleem schoon. De zuigmond is erg soepel en neemt alle bochten zonder enige moeite. Korte oplaadtijd en lange levensduur van de accu.

Enige minpunten vind ik het gewicht en de draaiborstels waarin lange haren helemaal vastlopen.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Draadloos stofzuigen
  • Verlichting op de zuigmond

Minpunten

• Wat zwaar
  • Lange haren die vastlopen in de rollers

Danny 23-04-2018

Mooie stofzuiger, snel in gebruik

Op het moment dat je de doos opent zie je een geweldig apparaat. Prachtig design en allemaal handige accessoires.

Uit de doos hang je de stofzuiger aan de lader en daarna is hij direct klaar voor gebruik. Vooral zonder snoer, waardoor je hem er makkelijk even bij pakt en veel vaker. Hierdoor is je huis gewoon veel vaker schoon!

Hij lijkt ten opzichte van een model met snoer wat zuigkracht te missen, nu is dat niet heel raar, omdat hij op accu werkt. Toch heeft Philips dat heel netjes opgelost, door luchtstromen te optimaliseren en een ronddraaiende rol borstels, wat al het vuil richting de zuigmond veegt.

Hierdoor werkt het meer dan goed! Het is wel een dure stofzuiger, maar doordat je hem zo makkelijk erbij pakt is het vooral het gebruikersgemak waar ik zeer tevreden over ben.

Leuke gadgets zoals lampjes die de vloer verlichten zijn handig om al het vuil goed te zien en op te zuigen!

• Makkelijk in gebruik
  • Snel gepakt

Minpunten

• Duur
  • Voelt zwaar aan

Gulay 19-04-2018

Handig en zeker een aanrader!

Sinds een maand in mijn bezit en ik gebruik het dagelijks, vaak zelfs meerdere keren per dag. Het is enorm handig, omdat je het niet hoeft op te bergen en je het direct in handen hebt als het nodig is. De ledverlichting aan de hoofdborstel is zo verleidelijk dat ik het zelfs in de avond voor het slapen in het donker er nog even snel mn woning mee doorloop en stofzuig. De verschillende hulpstukken helpen mij enorm, vooral het borsteltje dat aan het steel vast zit. Daar maak ik vaak gebruik van om stof op mn televisie, deurranden, spiegelranden, achter radiatoren etc te zuigen. Dit zorgt ervoor dat ik minder vaak of eigenlijk bijna niet meer met een doekje hoeft af te stoffen. Ik vind het jammer dat als ik de kruimelzuiger gebruik ik het best wat zwaar vindt en de onderdelen uit elkaar halen kost mij ook wat meer kracht dan normaal. Al met al heeft het meer voordelen dan nadelen, zeker een aanrader en zeker een goede vervanger van de normale stofzuiger met snoer!

Corina 13-04-2018

Zo blij met deze stofzuiger

Ik was al meteen verbaasd over het resultaat van de steelstofzuiger . Wat een handig apparaat . Bij de eerste keer stofzuigen merkte ik dat mijn andere stofzuiger echt stof laat liggen door de lampjes op de voorkant van de borstel zie je precies waar je bent geweest . Van harde vloeren naar tapijt en de kop past zich meteen aan . Het opladen is een genot gewoon de magneetlader er tegen aan en hij is zo vol . Ben erg tevreden

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • Goede zuigkracht
  • 360 graden mondstuk
  • Compact

Hoekerdje 11-04-2018

Krachtige stofzuiger, gebruiksvriendelijk

Na de eerste keer gebruiken was ik verkocht. Praktisch, draadloos, oplaadbaar. Compact in gebruik. Handig op te hangen en direct oplaadbaar. Verlichting in de zuigmond. Lijkt overbodig, maar superhandig.