Philips FC6823 rood - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6823 rood op Kieskeurig.nl.

MJ134 04-04-2018

Alle vuil in een mum van tijd weg

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

SpeedPro Max Met de Philips SpeedPro Max steelstofzuiger haal je de snelste manier van snoerloos schoonmaken in huis. Met iedere beweging neemt het 360°- graden mondstuk stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Deze Philips steelstofzuiger is geschikt voor alle typen vloeren, zodat wisselen van het mondstuk niet nodig is. Met de krachtige PowerBlade motor en de hoogwaardige 25.2V Li-ion batterij maak je tot wel 65 minuten krachtig en zonder onderbrekingen schoon….althans dat beweert Philips maar…… is dat ook zo? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de Speedpro Max. Je klikt hem in een mum van tijd in elkaar en hij is na opgeladen te zijn direct klaar voor gebruik. Kruimels, haren, stof alles wordt snel en zonder moeite opgezogen. Het maakt niet uit of je dat nu op een gladde vloer doet, op een mat of het tapijt. SpeedPro zuigt het op. De lampjes op de voorkant van de borstel maken je het nog gemakkelijker om alles goed te zien bijv. onder een bank. Met het extra bijgeleverde gemotoriseerde mondstuk zuigt je snel haren van de bekleding van je bank of stoelen. Ideaal! De stofzuiger is krachtig, niet te zwaar en erg handzaam. Je pakt hem er veel gemakkelijker bij dan een gewone stofzuiger om even wat op te zuigen en je hebt het dus ook sneller weer schoon. Het mondstuk zuigt aan alle kanten de kruimels oid naar binnen dus ook daar zit tijdswinst in. Het 360°-mondstuk neemt dus zoals Philips stelt met iedere beweging stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Doordat hij wendbaar is kom je ook gemakkelijk overal bij. Op de lange steel zit een geïntegreerde borstel die je zo omklapt om net even in die kleine hoekjes te kunnen komen of bij de spinnenwebben aan het plafond. De motor is krachtig genoeg om een ronde door het huis te doen en je vuil op te zuigen. Vooral op de trap is hij handig omdat je nu niet met zo’n groot ding te trap op hoeft en hij krachtig genoeg is om alles op te zuigen. De batterij gaat ca. 65 minuten mee dus je hebt even de tijd om te zuigen. Opladen gaat gemakkelijk door het laadplaatje op de stofzuiger te klikken. Het legen is ook goed over nagedacht. Je haalt het reservoir los. Het klepje eraf en je kunt hem gemakkelijk en zonder problemen legen zonder grote stofwolken. Mijn conclusie: De nieuwe SpeedPro Max van Philips is een uitkomst om snel even een ronde door je huis te doen zodat je vuil en stof weer kwijt bent. Hij is geschikt voor elke vloer en je zuigt alles in een mum van tijd op. Groot voordeel is ook dat je geen stekker of mondstuk hoeft te verwisselen. Je bespaart tijd en houdt daardoor tijd over voor leukere dingen. Daarnaast zorgt de PowerCyclone 8-technologie voor langdurigere en grotere zuigkracht. Ideaal dus!

Pluspunten

• Snel
  • Effecrief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen snoeren

Minpunten

• Af en toe wat lastig uit elkaar te halen

PhiliPSLIEFHEBBER2000 28-12-2018

DIT PRODUKT IS PHILIPS ONWAARDIG

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Sinds Philips is gekomen met de Ambilight TV's koop ik deze ,ik heb 6 (grote)in huis hangen....geweldig.
Eigenlijk koop ik alles van Philips.(de trots van holland)
Maar deze SpeedPro Max steelstofzuiger valt echt tegen ,hij is nu terug gestuurd voor reperatie en al 4 weken weg,ik had hem 6 maanden in gebruik en hij verloor echt zijn zuig kracht,en op een gegeven moment sloeg hij aan en direkt weer uit
Ook het kapje van de stofbak is heel moeilijk open cq dicht te krijgen en kwetsbaar,een klein plastick lipje was afgebroken en vanaf dat moment sluit het kapje niet goed meer.
Het was afgebroken op het moment dat het kapje weer eens zo moeilijk open cq dicht ging

Dit produkt vind ik de naam PHILIPS voor ,,nu,, ONWAARDIG

kvl000 13-12-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Fijne zuiger , vooral het licht erbij is fijn. Zuigt prima. Lastig is dat de onderdelen slecht/moeilijk uit elkaar gaan . Dit gaat zwaar waardoor mijn zuigmond kapot was gegaan. Wel een nieuwe gehad. Opletten dat je hem niet even "neer zet "dan valt hij snel om.

Anoniem 06-09-2018

Mooi product maar zeker niet duurzaam!

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Heb dit product pas 2 maanden en nu al defect. Krijg foutcode SE wat betekend dat hij mechanisch defect is. Product gaat niet meer aan en accu laad maar tot 80%. Heb hem opgestuurd voor reperatie en moet nu 2 weken wachten voor hij weer gerepareerd terug komt. Ik vind dit voor philips onder de maat zeker omdat het product 2 maanden geleden gekocht is, waarvan het meer dan een maand niet gebruikt is ivm vakantie. Heb geen vertrouwen meer in deze stofzuiger en had verwacht dat ze hem om zouden ruilen voor een nieuwe.
De tijd dat ik hem gebruikt heb ben ik wel tevreden over de prestaties alleen jammer dat er in de kruimeldief stand geen zachte borstel op is gezet om zonder beschadiging de tafel of kast te zuigen.

corrie51249 06-03-2019

Prestaties vallen tegen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

We hebben ons best goed laten informeren en reviews en filmpjes op you tube bekeken. Maar de werkelijkheid is toch weerbarstiger. En we zijn dus niet heel erg gelukkig met de aanschaf van deze zuiger.

BartTilburg 26-03-2018

Philips SpeedPro Max(Verstappen)

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

De Philips SpeedPro Max heeft onze verwachtingen overtroffen. Philips deelt de concurrentie hiermee een mokerslag uit. Deze stofzuiger kan werkelijk alles aan, is licht en handzaam als een ballerina en heeft de kracht en het design van een snelle sportwagen. En dit alles draadloos en met een accuduur van ruim een uur stofzuigen.
Je voelt direct dat je een stukje kwaliteit in handen hebt, het handvat en het gewicht van de accu en de motor zijn dermate goed gebalanceerd dat hij goed in de hand ligt onder alle omstandigheden. Het oplaadpaneel kan je aan de muur bevestigen, na het stofzuigen hoef je de stofzuiger er alleen maar in terug te hangen en deze wordt automatisch weer opgeladen, op het digitale display zie je de resterende accuduur zeer handig!
De stofzuiger heeft een groot mondstuk voor harde vloeren en vloerbedekking en heeft een klein mondstuk voor bijvoorbeeld meubels of moeilijk bereikbare plaatsen. Het grote mondstuk heeft zelfs LED verlichting, super handig als je onder de bank, een bed of een kast stofzuigt. Je ziet precies wat je aan het doen bent dankzij de felle LED lampen. Beide mondstukken zijn voorzien van roterende borstels (het turbo-brush-systeem), deze pakken vuil en stof moeiteloos op en borstelen alles verrassend schoon. Met het kleine mondstuk hebben we onze stoffen bank compleet gedaan, deze lijkt wel weer als nieuw! De borstels kan je eenvoudig uit de mondstukken klikken om te reinigen, evenals het stofreservoir. Het geheel voelt zoals je van Philips mag verwachten degelijk aan, er is duidelijk goed over nagedacht en niet bezuinigt op de materialen, prachtig aluminium met hoogwaardig kunststof.
Nooit meer bukken en zoeken naar stopcontacten in je huis dankzij het draadloze 25-Volt design, wat een verademing. De zuigkracht is extreem sterk en in 2 standen simpel te regelen op het handstuk. Binnen no-time race je met de Philips SpeedPro Max(Verstappen) door je huis.
De Philips SpeedPro Max is een aanrader voor ieder gezin, On your marks, Get-set, Win!

Pluspunten

• Accu
  • Roterende borstels
  • Zuigkracht

Chica 22-01-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Na 3 keer gebruiken, draaide de borstel al niet meer, je kan de haren er niet goed tussenuit krijgen bij de draaiende delen. Gevolg een error, waardoor hij helemaal niets meer doet. Kleine turboborstel zit stukken beter in elkaar, maar daar doe je niet de vloer mee. Zuigkracht ook teleurstellend. Grote miskoop, staat werkeloos in de kast te wachten tot ik hem uiteindelijk weg zal gooien.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Roderik 21-10-2018

Philips power pro

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Heb deze stofzuiger nu 4 maanden in bezit en ben er erg blij mee.
Grote voordeel is natuurlijk dat je lekker vrij kan bewegen en geen last heb van een snoer .
Maar er zijn zeker dingen waar je rekening mee moet houden.
De zuigkracht is minder dan een stofzuiger met snoer , ik gebruik de power pro daarom ook alleen maar in de turbo stand, wat weer als nadeel heeft dat de accu echt helemaal leeg is binnen 30 minuten.
De roterende borstel in de zuigmond werkt goed , maar moet na vrijwel elke stofzuig beurt losgehaald worden en schoongemaakt worden anders werkt hij niet meer door opgerold haar en vuil.
Ook moet na iedere zuigbeurt het reservoir geleegd worden , en niet vergeten om de 3 a 4 beurten het filter uitblazen , liefst met perslucht.
Ook is de stofzuiger best zwaar voor wat minder sterke personen, zeker rekening mee houden.
Al met al blij met de stofzuiger, maar er zijn zeker ook nadelen

Pluspunten

• Draadloos
  • Verlichting in de zuigmond

Minpunten

• Zwaar
  • Vaak schoonmaken van borstel en filter

Hannie68 16-07-2018

Zeer tevreden over het gemak en het resultaat

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Met plezier pak ik de stofzuiger om de vloeren schoon te maken. Het verbaast me elke keer hoe veel troep/stof er uiteindelijk lag. Super hoe makkelijk je het afval kan verwijderen en de bak schoon kan maken

Peter76 27-08-2019

Dure stofzuiger, kwaliteit valt erg tegen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Het gebruik van de stofuiger is prima maar de kwaliteit valt erg tegen voor zo'n dure stofzuiger.

We hebben de stofuiger nog geen jaar en het volgende is al vervangen:
-stof reservoir omdat de deksel na een paar maanden ging barsten
-stofzuiger opgestuurd gehad omdat niet alle zuigstanden het meer deden
-zuigmond vervangen omdat deze niet goed werkte
-en nu laad de stofzuiger niet meer op, display blijft op 35% volle accu staan, en doet nu ook niets meer.

Giselberto 14-08-2019

Prima apparaat zolang hij nog niet is uitgevallen met foutSE

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik heb 2 Philips Speedpro Max stofzuigers gekocht voor ons woonhuis, een voor een ophangpunt voor de beneden verdieping en een voor een ophangpunt op de 1e verdieping.
Inmiddels zijn er de laatse 1-2 jaar al VIER kapotgegaan, eerst de twee originelen en later de twee gratis vervangers die ik keurig onder de garantie van Philips kreeg geleverd.
De foutcode bij kapot gaan was altijd SE.
Ik ben inmiddels een expert in het schoonmaken van alle essentiële onderdelen van deze stofzuigers zodat de machine altijd schoon is.
Mijn analyse is nu dat de machine niet goed kan omgaan met hondenharen, tenzij je zuigt zonder borstel of anders ook de borstel na ieder zuigbeurt schoonmaakt.

Daniel77 14-08-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Heel blij met deze aankoop! Snoerloos stofzuigen is sowieso een verademing. Apparaat maakt goed schoon. Met de lampjes zie je het vuil heel goed en dus ook het resultaat! Super gemakkelijk en snel in gebruik. Ook op het vloerkleed werkt ie in de laagste stand goed.

Stoffig 12-08-2019

Uitstekend product.

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Wat is dit een geweldige handige stofzuiger. Prettig geluidsniveau en een grote zuigkracht. En wat pak je hem makkelijk! Geen gedoe met snoer en slang. En de LED verlichting is echt heel handig!

T481 09-08-2019

Deze stofzuiger voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Gemakkelijk in gebruik, zuigt goed.
Geen gedoe meer met een electriciteitssnoer.
Deksel van stofbak is gemakkelijk te verwijderen.
Borstel is goed te gebruiken op plavuizen, kleden en parket.

HJK1 07-08-2019

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Het product werkt goed en laadt ook snel op.
Kan eenvoudig schoon gemaakt worden.

Let op bij de montage van de afval bak. Deze kan scheef gemonteerd worden.

Anoniem 06-08-2019

Prima steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Had eerst een goedkopere versie van internet (je wordt er mee dood gegooid) voor €99,-
Maar die haalt het bij lange na niet bij deze Philips SpeedPro Max Steelstofzuiger FC6823/01

JaVis 30-07-2019

Snel, makkelijk en doelgericht

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Het is een fijn product om snel en gemakkelijk door je huis mee te gaan. De accu houdt het lang uit en je pakt het snel. LED verlichting werkt ook optimaal en is ook een meerwaarde qua gericht zuigen.

JohnRh 30-07-2019

Zuigt als een monster

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

De draadloze stofzuiger Philips SpeedPro Max Steelstofzuiger FC6823/01 zuigt als een monster en dat draadloos.

Voorheen een stofzuiger met snoer, wel drie keer over de vloer heen en dan lag het er nog :-(

Deze zuigt dus uitstekend, zeer handig omdat er geen snoer aanzit wat ergens achter blijft haken.

Licht nadeel is dat hij nogal zwaar is in de hand.
Philips moet wel wat doen aan de opvangbox voor het vuil, maak hier rubber lipjes aan in plaats van hard plasic.
Deze opvangbox moet je nu heel voorzichtig openen, anders is er een grote kans dat de plastic lipjes afbreken.

I. Meijer 28-07-2019

Fijne stofzuiger, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Ik heb deze stofzuiger nu een maand of 3 in gebruik en ben nog elke dag blij dat ik ‘m heb aangeschaft. Met 4 katten valt er dagelijks een hoop te stofzuigen (grit, haren, etc.) en dat is met deze stofzuiger goed te doen. Voorheen liep ik minimaal tweemaal per dag met een veger rond om daarna alles met de kruimeldief op te zuigen. Dat gaat nu allemaal in een keer en scheelt dus een berg tijd. Geen snoer, dus wordt ik niet beperkt. Zeer wendbaar en de lichtjes op de zuigmond zijn een absolute toevoeging. Je mist niets meer. Ook onder de bank en kasten stofzuigen is geen enkel probleem. Ik kan mijn hele appartement ruimschoots met een acculading doen en eindig op de 2e stand nooit onder de 40%. De gewone stofzuiger blijft sinds de aanschaf in de kast. Al met al de aanschaf meer dan waard.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Accu meer dan voldoende
  • Wendbaar en licht

Minpunten

• Nog niet gevonden

Marianne51 26-07-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6823 rood

Pima stofzuiger, ben er echt blij mee. Er is m.i. maar één bron van irritatie en dat is het gemis van een zacht borsteltje aan het “kruimeldief”- gedeelte.
Kan dat misschien a.s.a.p. ontwikkeld worden? Alstublieft?