Philips FC6823 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

MJ134 04-04-2018

Alle vuil in een mum van tijd weg

SpeedPro Max Met de Philips SpeedPro Max steelstofzuiger haal je de snelste manier van snoerloos schoonmaken in huis. Met iedere beweging neemt het 360°- graden mondstuk stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Deze Philips steelstofzuiger is geschikt voor alle typen vloeren, zodat wisselen van het mondstuk niet nodig is. Met de krachtige PowerBlade motor en de hoogwaardige 25.2V Li-ion batterij maak je tot wel 65 minuten krachtig en zonder onderbrekingen schoon….althans dat beweert Philips maar…… is dat ook zo? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de Speedpro Max. Je klikt hem in een mum van tijd in elkaar en hij is na opgeladen te zijn direct klaar voor gebruik. Kruimels, haren, stof alles wordt snel en zonder moeite opgezogen. Het maakt niet uit of je dat nu op een gladde vloer doet, op een mat of het tapijt. SpeedPro zuigt het op. De lampjes op de voorkant van de borstel maken je het nog gemakkelijker om alles goed te zien bijv. onder een bank. Met het extra bijgeleverde gemotoriseerde mondstuk zuigt je snel haren van de bekleding van je bank of stoelen. Ideaal! De stofzuiger is krachtig, niet te zwaar en erg handzaam. Je pakt hem er veel gemakkelijker bij dan een gewone stofzuiger om even wat op te zuigen en je hebt het dus ook sneller weer schoon. Het mondstuk zuigt aan alle kanten de kruimels oid naar binnen dus ook daar zit tijdswinst in. Het 360°-mondstuk neemt dus zoals Philips stelt met iedere beweging stof en vuil op, zelfs achterwaarts en in hoeken. Doordat hij wendbaar is kom je ook gemakkelijk overal bij. Op de lange steel zit een geïntegreerde borstel die je zo omklapt om net even in die kleine hoekjes te kunnen komen of bij de spinnenwebben aan het plafond. De motor is krachtig genoeg om een ronde door het huis te doen en je vuil op te zuigen. Vooral op de trap is hij handig omdat je nu niet met zo’n groot ding te trap op hoeft en hij krachtig genoeg is om alles op te zuigen. De batterij gaat ca. 65 minuten mee dus je hebt even de tijd om te zuigen. Opladen gaat gemakkelijk door het laadplaatje op de stofzuiger te klikken. Het legen is ook goed over nagedacht. Je haalt het reservoir los. Het klepje eraf en je kunt hem gemakkelijk en zonder problemen legen zonder grote stofwolken. Mijn conclusie: De nieuwe SpeedPro Max van Philips is een uitkomst om snel even een ronde door je huis te doen zodat je vuil en stof weer kwijt bent. Hij is geschikt voor elke vloer en je zuigt alles in een mum van tijd op. Groot voordeel is ook dat je geen stekker of mondstuk hoeft te verwisselen. Je bespaart tijd en houdt daardoor tijd over voor leukere dingen. Daarnaast zorgt de PowerCyclone 8-technologie voor langdurigere en grotere zuigkracht. Ideaal dus!

Pluspunten

• Snel
  • Effecrief
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Geen snoeren

Minpunten

• Af en toe wat lastig uit elkaar te halen

BartTilburg 26-03-2018

Philips SpeedPro Max(Verstappen)

De Philips SpeedPro Max heeft onze verwachtingen overtroffen. Philips deelt de concurrentie hiermee een mokerslag uit. Deze stofzuiger kan werkelijk alles aan, is licht en handzaam als een ballerina en heeft de kracht en het design van een snelle sportwagen. En dit alles draadloos en met een accuduur van ruim een uur stofzuigen.
Je voelt direct dat je een stukje kwaliteit in handen hebt, het handvat en het gewicht van de accu en de motor zijn dermate goed gebalanceerd dat hij goed in de hand ligt onder alle omstandigheden. Het oplaadpaneel kan je aan de muur bevestigen, na het stofzuigen hoef je de stofzuiger er alleen maar in terug te hangen en deze wordt automatisch weer opgeladen, op het digitale display zie je de resterende accuduur zeer handig!
De stofzuiger heeft een groot mondstuk voor harde vloeren en vloerbedekking en heeft een klein mondstuk voor bijvoorbeeld meubels of moeilijk bereikbare plaatsen. Het grote mondstuk heeft zelfs LED verlichting, super handig als je onder de bank, een bed of een kast stofzuigt. Je ziet precies wat je aan het doen bent dankzij de felle LED lampen. Beide mondstukken zijn voorzien van roterende borstels (het turbo-brush-systeem), deze pakken vuil en stof moeiteloos op en borstelen alles verrassend schoon. Met het kleine mondstuk hebben we onze stoffen bank compleet gedaan, deze lijkt wel weer als nieuw! De borstels kan je eenvoudig uit de mondstukken klikken om te reinigen, evenals het stofreservoir. Het geheel voelt zoals je van Philips mag verwachten degelijk aan, er is duidelijk goed over nagedacht en niet bezuinigt op de materialen, prachtig aluminium met hoogwaardig kunststof.
Nooit meer bukken en zoeken naar stopcontacten in je huis dankzij het draadloze 25-Volt design, wat een verademing. De zuigkracht is extreem sterk en in 2 standen simpel te regelen op het handstuk. Binnen no-time race je met de Philips SpeedPro Max(Verstappen) door je huis.
De Philips SpeedPro Max is een aanrader voor ieder gezin, On your marks, Get-set, Win!

Pluspunten

• Accu
  • Roterende borstels
  • Zuigkracht

Emma23 11-05-2018

Geweldig

Ik vindt het een heerlijke stofzuiger, zet hem altijd op de laagste
stand en de stofzuiger doet zijn werk goed.
Het is een fijne lichte stofzuiger.
Ook geweldig om de trap te doen.
En niet te vergeten de auto.
Het krijgt een dikke plus van mij.

Anoniem 09-05-2018

prima apparaat, voldoet aan de vermelde kwalificaties.

Prima apparaat. De vermelde kwalificaties kloppen; zuigkracht, wendbaarheid, accuduur.
Is wat zwaar voor minder lange mensen(mijn vrouw). Maar één hoogte instelbaar.
De onderdelen komen moeilijk los; heb je nogal wat handkracht voor nodig(lastiger voor vrouwen).
Voor mij een aanrader alleen al omdat hij snoerloos is.

joost32 06-05-2018

Heerlijke rustige stofzuiger

zeer goede accu stofzuiger, eerst overwogen een dyson aan te schaffen maar na het horen van de akelige fluit toon die ze zo bijzonder maakt wil ik nooit van me leven een dyson. ik ga toch niet met een bak herrie me huis stofzuigen, de philips daar in tegen is heerlijk rustig al kan hij op de turbostand ook wel enig geluid produceren hij fluit in ieder geval niet. Hier word hij in een huis van 380kuub gebruikt en doet moeiteloos alle verdiepingen, het stofbakje is net voldoende om het hele huis in op te vangen, ondanks dat wij hier een hond hebben lopen. accuduur gaat ruim voldoende lang mee en heb zelfs nog tijd over van een 20minuten. nou hebben wij wel harde vloeren hier in huis wat het misschien wat eenvoudiger voor dit apparaat maakt. ik lees reviews van mensen die hem te zwaar zouden vinden, ik zelf ondervind dit probleem niet, de machine is mooi in balans en ik kan het redden op stand 2 te stofzuigen, turbostand heb ik nog niet nodig gehad. ook is de zuigkracht goed, ik had niet verwacht dat hij zo hard zou zuigen, we zijn verwend met een 2000watt philips die het tapijt uit je huis tilt, deze doet niet veel er aan onder. bij twijfel lees niet te veel reviews maar ga naar de winkel en probeer bv een dyson en dit model en de keus is vrij snel gemaakt. voor mij een goede aankoop geweest.

Yargo 28-04-2018

Aangenaam Verrast!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik aangenaam verrast ben door deze stofzuiger. Niet alleen heeft hij een hoge zuigkracht die te vergelijken is met de marktleider maar hij doet dit ook nog eens ongelofelijk stil in vergelijking met diezelfde marktleider. Een echt verademing! De verschillende standen zijn ook heel handig voor wanneer de kinderen naar tv aan het kijken zijn ;-). Op de laagste stand stoor ik ze niet. Het stofbakje is groot en heel makkelijk te verwijderen. Een groot pluspunt is dat de zuigmond eigenlijk rondom opzuigt wat veel van zijn concurrenten niet doen. Op die manier zuigt hij toch beter op wanneer je een trekkende beweging maakt. Op de laagste stand gaat de stofzuiger 100 minuten mee. Ik heb er al mijn volledige huis mee gedaan en hij is niet uitgevallen. Beter nog, ik had nog 20 minuten over! Ook op de speelmatten van onze kinderen doet hij goed zijn werk. Een minpuntje is dat het toestel toch vrij zwaar is. De ergonomie is niet slecht maar kan toch nog iets beter in mijn ogen. Doordat het gewicht (motor) onder het handvat hangt in plaats van erboven heb je eigenlijk niet echt veel steun tussen uw duim en wijsvinger waardoor je hand al snel in de bocht glijdt wat ik persoonlijk iets minder aangenaam vind. Het is ook merkbaar dat de batterijen in het handvat zitten. Deze wordt warm maar zeker niet heet. Er is in de 'software' van deze stofzuiger nog ruimte voor verbetering. Wanneer je de stand hoger zet blijft de tijd hetzelfde terwijl die ongetwijfeld minder lang zal meegaan dan op de lagere stand. Deze kleine minpuntjes wegen echter niet op tegen de vele voordelen!

Pluspunten

• Stil!
  • Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Toch wat zwaar

Truus3371 24-04-2018

Super fijne steelstofzuiger

Wat een fijne steelstofzuiger is dit zeg.

Handige verlichting voor op de zuigmond. Werkt erg goed als je van harde vloer naar zachte vloer gaat een weer terug. Ons karpet zuigt hij zonder enig probleem schoon. De zuigmond is erg soepel en neemt alle bochten zonder enige moeite. Korte oplaadtijd en lange levensduur van de accu.

Enige minpunten vind ik het gewicht en de draaiborstels waarin lange haren helemaal vastlopen.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Draadloos stofzuigen
  • Verlichting op de zuigmond

Minpunten

• Wat zwaar
  • Lange haren die vastlopen in de rollers

Danny 23-04-2018

Mooie stofzuiger, snel in gebruik

Op het moment dat je de doos opent zie je een geweldig apparaat. Prachtig design en allemaal handige accessoires.

Uit de doos hang je de stofzuiger aan de lader en daarna is hij direct klaar voor gebruik. Vooral zonder snoer, waardoor je hem er makkelijk even bij pakt en veel vaker. Hierdoor is je huis gewoon veel vaker schoon!

Hij lijkt ten opzichte van een model met snoer wat zuigkracht te missen, nu is dat niet heel raar, omdat hij op accu werkt. Toch heeft Philips dat heel netjes opgelost, door luchtstromen te optimaliseren en een ronddraaiende rol borstels, wat al het vuil richting de zuigmond veegt.

Hierdoor werkt het meer dan goed! Het is wel een dure stofzuiger, maar doordat je hem zo makkelijk erbij pakt is het vooral het gebruikersgemak waar ik zeer tevreden over ben.

Leuke gadgets zoals lampjes die de vloer verlichten zijn handig om al het vuil goed te zien en op te zuigen!

• Makkelijk in gebruik
  • Snel gepakt

Minpunten

• Duur
  • Voelt zwaar aan

Gulay 19-04-2018

Handig en zeker een aanrader!

Sinds een maand in mijn bezit en ik gebruik het dagelijks, vaak zelfs meerdere keren per dag. Het is enorm handig, omdat je het niet hoeft op te bergen en je het direct in handen hebt als het nodig is. De ledverlichting aan de hoofdborstel is zo verleidelijk dat ik het zelfs in de avond voor het slapen in het donker er nog even snel mn woning mee doorloop en stofzuig. De verschillende hulpstukken helpen mij enorm, vooral het borsteltje dat aan het steel vast zit. Daar maak ik vaak gebruik van om stof op mn televisie, deurranden, spiegelranden, achter radiatoren etc te zuigen. Dit zorgt ervoor dat ik minder vaak of eigenlijk bijna niet meer met een doekje hoeft af te stoffen. Ik vind het jammer dat als ik de kruimelzuiger gebruik ik het best wat zwaar vindt en de onderdelen uit elkaar halen kost mij ook wat meer kracht dan normaal. Al met al heeft het meer voordelen dan nadelen, zeker een aanrader en zeker een goede vervanger van de normale stofzuiger met snoer!

Corina 13-04-2018

Zo blij met deze stofzuiger

Ik was al meteen verbaasd over het resultaat van de steelstofzuiger . Wat een handig apparaat . Bij de eerste keer stofzuigen merkte ik dat mijn andere stofzuiger echt stof laat liggen door de lampjes op de voorkant van de borstel zie je precies waar je bent geweest . Van harde vloeren naar tapijt en de kop past zich meteen aan . Het opladen is een genot gewoon de magneetlader er tegen aan en hij is zo vol . Ben erg tevreden

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • Goede zuigkracht
  • 360 graden mondstuk
  • Compact

Hoekerdje 11-04-2018

Krachtige stofzuiger, gebruiksvriendelijk

Na de eerste keer gebruiken was ik verkocht. Praktisch, draadloos, oplaadbaar. Compact in gebruik. Handig op te hangen en direct oplaadbaar. Verlichting in de zuigmond. Lijkt overbodig, maar superhandig.

Sofie 11-04-2018

Zoveel meer dan een kruimeldief!

Toen ik de stofzuiger aan het uitpakken was viel me meteen op hoe stevig alles er uitzag. Zeker een stofzuiger die tegen een stootje kan denk ik, wat belangrijk is voor iets dat ik toch dagelijks gebruik. De stofzuiger was al 50% opgeladen en daar heb ik de benedenverdieping bijna volledig kunnen stofzuigen in TURBOstand! De LED verlichting op het vloermondstuk is super! Ik moet niet meer overal het grote licht aansteken en zie ook bij daglicht goed welke stukjes ik vergeten ben. Enige nadeel tot hiertoe zijn de dierenharen die vast komen te zitten in de borstel. Misschien een extra borstelinzetstuk voorzien met rubbers ipv harde haren voor de mensen met huisdieren. De kleine turboborstel deed het heel goed. Zelf het dekentje van de poes in een handomdraai haarvrij! Ook handig is dat je de stofzuiger ook kan opladen zonder muurbevestiging aangezien ik die ook wil meenemen in de caravan. Ik ben al overtuigd na 1 dag! Vandaag heb ik met een volledig opgeladen stofzuiger mijn volledige huis incl 2 trappen gestofzuigd en er bleef nog 40% over. De stofzuiger is zeer wendbaar en kan overal bij, ook onder mijn bed is het nu stofvrij! Het mondstuk van de steelstofzuiger blijft top door het lichtje, de ideale breedte waardoor je overal bij kunt en de 360° wendbaarheid! Ik heb deze morgen de kruimelzuiger gebruikt nadat er hier hagelslag gegeten en vooral gemorst werd. Veel beter dan borstel en vuilblik. Mijn man heeft hem daarna gebruikt om snel even de auto zandvrij te maken en hij liet me weten dat een flexibel opzetstuk handiger zou zijn. We blijven vol enthousiasme testen!

Pluspunten

• 360°mondstuk met LED verlichting
  • Turboborstel voor dierenhaar
  • Lange batterijduur
  • Kan overal vlot onderdoor

Minpunten

• Langg dierenhaar draait vast in borstel
  • Lange steel soms moeilijk af te nemen

Keg 10-04-2018

succesvolle vervanger normale stofzuiger!

Nu een paar weken dagelijks meerdere keren aan het gebruiken. Het is echt een prettige steelstofzuiger. Sinds ik het in huis heb gebruik ik mijn eigen kruimeldief en stofzuiger met snoer niet meer. Het is erg makkelijk in gebruik, stofzuigen is echt leuk geworden. Bij ieder ding pak ik het direct in handen.
De eerste keer schrok ik wel wat ik allemaal op mijn laminaat zag liggen door de led verlichting die aan de hoofdborstel zit. Maar hierdoor blijf je ook doorgaan met stofzuigen.
De hulpstukken zijn handig. Zo kan je met de lange stang waar een inklapbare borstel op zit stof op deurposten, hoeken, achter radiatoren wegzuigen.
Het reservoir is makkelijk eruit te halen en te legen, Wel had ik de eerste keer moeite met het openen van het reservoir. Maar als je het door hebt gaat het iedere keer handiger.
Wat ik jammer vind is dat het hoofdstuk best aan de zware kant is voor mij. Ook zijn de onderdelen voor mij wat stroever om ze uit elkaar te halen.
Maar met zijn plus- en minpunten toch een goede steelstofzuiger die je bij aanschaf met veel plezier zult gebruiken.

Pluspunten

• Led-verlichting hoofdborstel
  • Krachtige zuigkracht
  • Snoerloos
  • Handige hulpstukken en oplader
  • display met weergave hoeveel % geladen/over is

Minpunten

• Als kruimeldief zwaar
  • Hoofdborstel stroef bij tapijt
  • Onderdelen stroef bij uit elkaar halen
  • Accuduur

Woutertje 10-04-2018

Compact wendbaar en super handig.

Bij het openen van de doos zie je meteen dat je iets degelijks in handen hebt. Wat ziet hij er mooi uit. Ik heb hem meteen aan de lader gezet en gewacht tot hij op 100% stond. Dit duurt wel wat lang. Misschien ook omdat ik ongeduldig was om hem uit te willen proberen. Daarna direct begonnen te zuigen door de woonkamer heen. Hij voelt wat zwaar maar gaat als een trein door de kamer heen. Over de harde vloer en ook het kleed is geen probleem. Het mondstuk er afgehaald en het om klap borsteltje omgedraaid en daarmee alle plinten gestofzuigd. Wat is dat makkelijk! Je hoeft niet meer te bukken en geen krassen op de muur. Daarna stond de accu op 60% en ben door gegaan de trap op en de boven verdieping ook direct mee genomen. Helaas haalde de accu dat niet helemaal. Nou zijn het ook behoorlijke oppervlakten. Wat mij opviel is dat hij van 20% naar 0% ging. Daarna weer aan de lader en dat duurt echt lang voor hij weer vol is. Het duurde zeker 1 uur tot hij op 20% stond en daarna nog 1,5 uur tot hij op 100% stond. Vindt ik wel een min punt dat je daarop zo lang moet wachten. Het afval bakje is ideaal. Compact en makkelijk leeg te maken. Zelfs met veel haren er in is het bakje zo leeg te maken. Het mondstuk is wel wat lastiger schoon te maken. Door de draaiende voet blijven lange haren er makkelijk in vast zitten. Hierdoor moet je het mondstuk wel regelmatig schoonmaken wil je niet dat alles er in ophoopt. Het voordeel is wel dat je het draaiende deel er makkelijk uit kan halen. De led verlichting was ik al gewend van mijn huidige stofzuiger en die optie wil ik echt nooit meer missen. Wat kan je hierdoor veel zien en vergeet soms zelfs het licht aan te doen in een kamer als ik aan het stofzuigen ben. Er zit ook een klein borstel bij en die is heel makkelijk voor de bank en in de auto. Daarnaast kan je hem natuurlijk ook gebruiken als kruimeldief. En geloof mij met kinderen is dit een super handig apparaat.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accu duur
  • geen stekker meer

Minpunten

• gewicht

Lohen 05-04-2018

Stofzuigen was nooit zo efficient!

Paar weken de Philips SpeedPro Max V25 Turbobrush in gebruik en ik kan deze steelstofzuiger niet meer missen!!!

Stofzuigen is geen "opdracht" meer, geen gezeul met de bak, geen gevecht meer met de kabel die net te kort is en geen gedoe meer met het ledigen van de stofcontainer! Van de muur en stofzuigen maar, in een mum van tijd zijn de woonkamer en keuken klaar. Bakje leeg en weer aan de muur.
Dankzij de batterijduur tot 60 min kan ik ook het hele appartement stozuigen in 1 trek.
Ik ben zeer aangenaam verrast door het design en de kracht van deze steelstofzuiger. Dankzij de 360 graden zuigkracht en wendbare zuigmond kan je overal aan, zelfs onder kasten en zetels. De ledverlichting op de zuigmond is echt super! Je mist geen enkel stofje of plukje haar (ik was eigenlijk verbaasd te zien hoeveel kattenharen er lagen zonder dat ik dat in de gaten had)

Van steelstofzuiger naar kruimeldief is met 1 klik geklaard! Dankzij de gemotoriseerde Turboborstel, krijg ik alle kattenharen snel van de zetel en de krabpalen.

Deze steelstofzuiger is een must voor elk gezin!

Pluspunten

• Krachtig
  • 60 minuten autonomie
  • licht en wendbaar
  • gemotoriseerde turbobrush

Minpunten

• smalle kiermondstuk mist

bloesem75 04-04-2018

De meest ideale stofzuiger ooit.

Bij het openen van de doos al een hele luxe uitstraling, alles is zeer verzorgd en goed verpakt. Appeltje eitje bij het monteren van de stofzuiger. De steelstofzuiger komt zeer degelijk over, goede en stevige materialen zijn gebruikt. Zelfs de vormgeving spreekt mij zeer aan, en dat voor een stofzuiger?! ;-) Ideaal dat het opladen met een magneetje werkt, je kan hem dus op vele plekken makkelijk opladen. Oplaad tijd is ook erg snel. Man wat een fijne stofzuiger! Hij zuigt fantastisch en is inderdaad sneller dan mijn "reguliere" stofzuiger. Dit komt door het 360 graden mondstuk. Deze zorgt ervoor dat aan alle kanten van het mondstuk het stof e.d. naar binnen wordt gezogen, een normale stofzuigermond heeft dit niet. Je kan de steel loskoppelen van het stofzuigerelement, dit element is dan meteen je super krachtige kruimeldief. Met de turboborstel die je of aan de steel of meteen aan de kruimeldief kan koppelen is ideaal om je kattenharen van bekleding en tapijt te krijgen. Ook het borsteltje aan het einde van de steel is ideaal om even spinnenrag uit de hoekjes bij het plafond te halen. Ook kattenbakgrit en alles zuigt ie prima op. Op het tapijt zag ik zelfs precies waar ik met de stofzuiger geweest was, echt bizar. Daarnaast is de verlichting ook ideaal, ik schrok een beetje van hoeveel stof er lag op sommige plekjes, stofzuiger eroverheen en hatseflats alles weer schoon en dandy ;-). Ook de kattenharen, brokjes etc..zuigt hij moeiteloos op. Kortom, fantastisch apparaat, de meest veelzijdige (steel)stofzuiger die er is. Oh en nog eens heel licht is qua gewicht. Kortom grandioos. :-D Superblij met de #PhilipsSpeedProMax

Pluspunten

• Licht op de stofzuigermond is ideaal
  • snoerloos
  • Ook als kruimeldief te gebruiken met turboborstel
  • Meer dan een uur stofzuigen
  • Krachtig

Skoap 04-04-2018

Fanta

Ik ben zo blij dat ik hem heb aangeschaft! Ik grap steeds dat het een advanced kruimeldief is, maar eigenlijk doet dit de stofzuiger geen eer aan.

Bij het uitpakken viel op dat de onderdelen erg mooi zijn. Ook zit op het mondstuk bij de stang een handig lampje, erg handig als je onder de bank of andere wat meer onbereikbare plekken wilt gaan stofzuigen. De nerd in mij wordt altijd erg blij van lampjes en esthetisch mooie apparaten & onderdelen!

Ik heb mijn zoontje van 5 de stofzuiger in elkaar laten klikken, ik heb hem geen uitleg geven,
maar het ging hem goed af, zonder enige hulp van mij.

Het is super fijn dat hij draadloos werkt en je kan hem ook lang achter elkaar gebruiken, ik weet nog niet precies hoelang, maar ik heb al moeiteloos de woonkamer, gang en trap & badkamer kunnen stofzuigen en hij was nog steeds niet leeg.

Hij werkt goed op elke ondergrond, het laminaat in de woonkamer, de tegels in de wc & badkamer, het tapijt op de trap echt alles wordt moeiteloos stof en kruimel vrij!

De verschillende borstels zijn ook handig, de kleine is echt top op de bank mee te stofzuigen en de grotere om de woonkamer te doen. Na het eten gebruik ik de stofzuiger zonder hulpstuk om snel de kruimels e.d. van de vloer te krijgen.

Ander groot voordeel is dat mijn kinderen het nu zelfs leuk vinden om te stofzuigen, dus kunnen ze mooi eens helpen, scheelt mij weer!

Het leeg kiepen van de opvangbak gaat erg simpel, het echte schoonmaken zal ik binnenkort eens doen en daarna mijn review aanpassen.

Het opladen gaat ook heel simpel met een magnetisch rond stekkertje. Ik heb de stofzuiger nog niet aan de muur gehangen omdat we binnen elke maanden gaan verhuizen. Maar als nog gaat het opladen gemakkelijk.

Het enige nadeel tot nu toe is eigenlijk de herrie, maar dit is stukken minder dan een normale stofzuiger, natuurlijk wel meer dan bij een kruimeldief, maar dit apparaat is vele male krachtiger.

Ik ben fan!

Pluspunten

• geen snoer
  • handige hulpstukken
  • goede accu

Reinout10 02-04-2018

top apparaat !

Werkt goed en makkelijk, lekker licht, goed onder lage meubels en verlichting is een vondst om beter schoon te maken

Ootje 30-03-2018

Fantastisch

Een zeer krachtige stofzuiger. Pak je er snel even bij. Handig in ingang, wel wat aan de zware kant vind ik persoonlijk. Ideaal met een lampje in de zuigmond. Overdreven dacht ik eerst maar het is erg handig voor onder de bank of kast. Batterijduur is lang en opladen gaat redelijk snel. De 360 graden borstel haalt verrassend veel stof weg uit ons hoogpolig vloerkleed. Gaat er wel zwaar overheen. Op gladde vloeren gaat ie als een speer.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Lampje in voet

Minpunten

• Redelijk zwaar

biebsje 29-03-2018

snoerloos, krachtig en supermakkelijk stofzuigen

Ik ben heel erg enthousiast over deze stofzuiger. Het draadloos aspect van de Philips speedpro max is voor mij het grootste voordeel. Meestal gaat een draadloos systeem niet lang genoeg door om efficiënt te werken. Met de 25V batterij van deze stofzuiger kan je meer dan een uur stofzuigen! ook het opladen gaat heel snel. Toch verbaasde de Speedpromax mij ook op andere vlakken. De kracht zit hem naast de batterij ook in het 360° mondstuk. Niet alleen kan je dus de kop in alle richtingen bewegen, het vuil wordt van elke kant opgezogen, waardoor je werkelijk alle vuil supersnel meehebt. Mijn huidige stofzuiger kan ook best wel in veel hoeken maar het vuil wordt niet opgezogen omdat het zuigsysteem in het midden van dat mondstuk zit. Door de LED-verlichting zie je het vuil ook beter liggen, niet enkel onder kasten en zetels maar ook gewoon op de vloer. Ik schrok echt hoeveel vuil er lag!! Die Led-verlichting is misschien een simpele optie, maar tegelijk echt geniaal. Ook het modulaire aan het systeem spreekt mij wel aan. Het in en uitklikken van de hulpstukken is zo makkelijk, ook omdat je ze (op 1 na) allemaal ook op elkaar kan gebruiken. Je begint met alle stukken ingeklikt en gaandeweg klik je er onderdelen af waardoor je heel flexibel kan werken. Vooral handig voor mij persoonlijk, want anders raken die extra stukken wel eens verloren. Bijkomend voordeel: Deze stofzuiger is dus ook direct een kruimeldief. De snelle kruimels onder tafel, en alledaags stof is weg in een - letterlijke - handomdraai. Voor mij wint deze stofzuiger dus op alle vlakken.

Pluspunten

• krachtige 360° zuigkop
  • draadloos, maar sterke batterij
  • ook kruimeldief
  • 65min stofzuigen en laadt snel op