Philips FC6813 - Reviews

Capaciteit (droog vuil)
0,60 liter
Nat en/of droog
droog

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6813 op Kieskeurig.nl.

Vken74 09-04-2018

Kranchtig en handig

Geschreven voor: Philips FC6813

Ik had al eerdere ervaringen met draadloze steelstofzuigers, maar deze deden zelden of nooit wat ze beloofden. Philips is anders. De verschillende stukken (de)monteren gaat erg vlot. De zuigmond draait 360° en dat is zeker een enorm voordeel. Ik hoef me niet meer in alle mogelijk (en onmogelijke) bochten te wringen om overal bij te kunnen. Als ultieme test heb ik het tapijt met mijn "oude" stofzuiger gedaan, meteen daarna met de Philips Speedpro Max en ik was geschrokken hoeveel vuil er nog in het tapijt bleek te zitten. Enige nadeel: hij is nogal aan de zware kant waardoor je tussendoor toch nog steeds even stopt. Niet om de batterij op te laden (gaat echt heeel lang mee) maar om je arm even te laten rusten.

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • makkelijk in elkaar te zetten

machippo 29-04-2018

Heerlijk, geen snoer!

Geschreven voor: Philips FC6813

Twee maanden in gebruik. Voldoet prima als stofzuiger, ook voor dierenharen op meubels (met de kleine borstel zuigmond).
Het ledlicht op de grote zuigmond blijkt onverwacht nuttig, het harde strijklicht geeft een motiverend beeld van de toestand op de vloer.
De acculading is ruim voldoende voor onze benedenverdieping (incl meubels), trap, overloop. Dat komt ook doordat je de stofzuiger veel sneller pakt om even iets op te zuigen. Feitelijk is ons huis vaker helemaal schoon.
Je moet met je arm&hand meer gewicht torsen dan bij een gewone stofzuiger dus je hebt wel voldoende kracht nodig.
Legen van de stofbak is makkelijk al moet je het wel met aandacht doen. De koppelingen van de hulpstukken gaan vrij zwaar maar voelen stevig. Aan/uit hoef je niet vast te houden, en je kunt makkelijk schakelen tussen standen 1,2,3.
Al met al erg tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geen snoer
  • stevig
  • goede accu duur

Minpunten

• vrij zwaar om te tillen
  • koppelingen gaan zwaar

Martijn21 06-01-2021

handig maar zeer onbetrouwbaar product

Geschreven voor: Philips FC6813

Als hij werkt is deze steelstofzuiger een handig product. Je pakt hem veel sneller dan een klassieke stofzuiger om even iets op te zuigen, onder de bank te komen of de trappen te doen. De zuigkracht en autonomie is voldoende, haren uit de borstels verwijderen is wat lastig. Maar het grote probleem is dat het een onbetrouwbaar product is. Binnen 1,5 jaar al drie keer kapot en dat is onacceptabel.

Petra1204 05-01-2021

Aanrader

Geschreven voor: Philips FC6813

Fijn wendbaar apparaat. Licht.
Pak je sneller voor een klein klusje dan de stofzuiger.
Krachtig (2 standen, gebruik wel altijd de krachtigste stand)
Accu gaat redelijk lang mee, maar verwacht niet dat je met 1x opladen het hele huis zorgvuldig kan stofzuigen.
Geintegreerde kruimeldief; die gebruik ik niet heel veel. Vind wel dat deze lastig los te koppelen is; zit vrij strak
Verlichting bij de voet is erg prettig, mis ik wel bij mijn normale stofzuiger.
Nog een klein nadeel is dat het borsteltje onderaan de stang redelijk snel losgaat als je er tegen aan komt.

sehm 15-08-2020

goed product maar gaat minder lang mee dan gedacht

Geschreven voor: Philips FC6813

Een dure optie voor de stofzuiger, maar wat een gemak met kinderen! zo snel alles weer kruimel vrij nadat ze zich uitgeleefd hebben. Helaas maar 2 jaar garantie en na 2 jaar en 2 maanden was het dan ook gedaan met de stofzuiger. Accu gaf de geest en hij wilde niet meer dat 20 % opladen. Jammer gezien de hoge aanschafprijs.

orudenko 21-07-2020

It is a good tool

Geschreven voor: Philips FC6813

A rather useful device if you have children. Allows you to quickly reduce mess. Can reach under the sofa. Rather light, though, if you decide to clean the whole house, one arm gets tired. Mostly needs to operate on the 2nd power switch.

Sleutel 29-06-2020

Ideale stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: Philips FC6813

De stofzuiger is ideaal als je geen lange haren hebt. Wij zijn met 2 van de 3 met lange haren en dan loopt de borstel snel vast. Ook was de voet kapot na een jaar, maar netjes een nieuwe gekregen. Verder is hij ideaal, hij zuigt prima, makkelijk leeg te maken en met een volle accu kun je lang genoeg zuigen.

Sanjef 12-06-2020

Stofzuiger voor tussendoor te gebruiken.

Geschreven voor: Philips FC6813

De stofzuiger is geschikt voor haren en stof op te zuigen . Het is niet geschikt voor korreltjes van een kattenbak op te zuigen .

Van Goosen 27-05-2020

Maakt stofzuigen een genot!

Geschreven voor: Philips FC6813

Erg tevreden over dit apparaat, makkelijk in bediening en zuigkracht ruim voldoende. Voordeel op een PVC vloer sla je door de " verlichting" niets of weinig over

Dllu 10-05-2020

Handig product

Geschreven voor: Philips FC6813

Draadloos stofzuigen is zeer handig met deze Philips speedpro het is stevig en heeft een goede zuigkracht

Groot-Nijssen 26-03-2020

Een topper

Geschreven voor: Philips FC6813

Lang over nagedacht en veel over gelezen (ook de reviews). Ik ben zeer kritisch. Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze snoerloze stofzuiger. Neemt ontzettend goed al het vuil op, vooral ook hondenharen. Prettige zuigen en absoluut niet zwaar. Je pakt deze stofzuiger ook snel voor tussendoor. Kruimeldief ideaal voor zuigen auto. Een aanrader.

Mr X 07-03-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6813

Ik ben zeer tevreden met de stofzuiger, Ik was een stofzuiger gewend met snoer maar wat is het handig of nu je pakt makkelijker de zuiger met andere woorden gewoon een Top product

Jaimilan 13-02-2020

Prima service

Geschreven voor: Philips FC6813

Ik heb met de FC6813/01 slechte ervaringen.
Tot 2x toe ging het apparaat kapot waardoor hij gerepareerd moest worden.
De 3x keer hebben we een nieuwe stofzuiger gekregen de XC8049/01.
Deze stofzuiger werkt een stuk beter dan de vorige.
Wij zijn wel zeer te spreken over de service van Philips de reparatie en het omruilen voor de nieuwe stofzuiger is grote klasse.

Tinne 29-01-2020

Grootste miskoop ooit!!

Geschreven voor: Philips FC6813

Toestel momenteel weer in herstel. Dit is reeds de 3e keer op een jaar tijd!!
Ik wil hier niet veel woorden meer aan besteden. Dit toestel is een echte miskoop geweest!!

nizinny 14-01-2020

levensduur is een ramp

Geschreven voor: Philips FC6813

De roterende borstel heeft het nu helemaal begeven! Die echt goed proper gemaakt na elk gebruik zover ik er aan kon.
Jammer, was in het begin best tevreden, maar dit kan echt niet! Een vervangborstel is nergens te vinden. De verkoper wijst natuurlijk naar ons, we zijn niet te spreken!

Anoniem 21-10-2019

Product kwaliteit

Geschreven voor: Philips FC6813

De handstofzuiger voldoet voor 70% aan de verwachtingen.
+ Snoerloos
+ verlichte zuigvoet
+ Niet te zwaar
- stang is moeilijk van het hoorapparaat te krijgen
- stofnaam moeilijk los te maken. Kans op breuk lipjes is groot
- een spitsere zuigmond voor moeilijk plekjes zou handig zijn, vooral bij het schoonzuigen auto.

Anoniem 09-10-2019

Wat een geweldige krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6813

Wat een fijn product is dit. Geen gedoe met snoeren en genoeg zuigkracht. De stofzuiger laad snel op ook!

van Hooff 22-08-2019

Handige, krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6813

Krachtige steelstofzuiger, prima vervanger voor "traditionele" stofzuiger. Accu voldoende om het hele huis op 1 lading schoon te maken maar vrij lange oplaadtijd tot volledig opgeladen (5 uur).

Barend59 19-08-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips FC6813

Deze stofzuiger is makkelijk in het gebruik. Heel prettig om geen last te hebben van het snoer. De zuigkracht is zeer goed.

Lolaa 13-08-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6813

Zuigkracht super makkelijk in gebruik. Alleen moter wordt soms echt heel snel warm. Ook borstel moet je regelmatig schoonmaken want als je het niet doet. Dan zuigt hij niet zoals het hoort. Verder prima