Philips FC6813 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
slede-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Golfje 04-04-2018

Makkelijk in gebruik

Ideale vervanger voor mijn huidige zakloze Philips stofzuiger.
Mooi design en gemakkelijk in elkaar te zetten. Verrassend lange gebruik tijd. In een hand omdraai Mn hele woning stof gezogen.
Je pakt hem ook snel voor iets kleins op te zuigen.
Een echte aanrader!
Had hem iets lichter in gewicht verwacht maar niet storend.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Jopie83 27-05-2018

Topapparaat!

Super veel gebruiksgemak. Heel blij mee! Het lampje heeft een grote meerwaarde, ook de twee standen in vermogen zijn heel fijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

machippo 29-04-2018

Heerlijk, geen snoer!

Twee maanden in gebruik. Voldoet prima als stofzuiger, ook voor dierenharen op meubels (met de kleine borstel zuigmond).
Het ledlicht op de grote zuigmond blijkt onverwacht nuttig, het harde strijklicht geeft een motiverend beeld van de toestand op de vloer.
De acculading is ruim voldoende voor onze benedenverdieping (incl meubels), trap, overloop. Dat komt ook doordat je de stofzuiger veel sneller pakt om even iets op te zuigen. Feitelijk is ons huis vaker helemaal schoon.
Je moet met je arm&hand meer gewicht torsen dan bij een gewone stofzuiger dus je hebt wel voldoende kracht nodig.
Legen van de stofbak is makkelijk al moet je het wel met aandacht doen. De koppelingen van de hulpstukken gaan vrij zwaar maar voelen stevig. Aan/uit hoef je niet vast te houden, en je kunt makkelijk schakelen tussen standen 1,2,3.
Al met al erg tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geen snoer
  • stevig
  • goede accu duur

Minpunten

• vrij zwaar om te tillen
  • koppelingen gaan zwaar

Aertsdurant 26-04-2018

Gewicht valt tegen

Grote voordeel aan deze stofzuiger is dat je er makkelijk mee onder het bed of kasten raakt – wat niet voordehandliggend is bij steelstofzuigers, maar hij blijft wel vrij zwaar en verliest snel de blauwe borstels. Het geluidsniveau is aanvaardbaar en de wendbaarheid ok.

• Wendbaar

Minpunten

• Gewicht van de motor

Deefken 11-04-2018

Top product die doet wat het moet doen!

Inderdaad, ik heb dit toestel al enkele weken maar heb nu pas een review geschreven. De reden? Ik was zodanig onder de indruk van de prestaties en het gebruiksgemak dat ik hier niet direct tijd voor had.

Het is echt een plezier om met deze steelstofzuiger schoon te maken. Ik had in het verleden al een ander model van steelstofzuiger. Op zich was ik er niet ontevreden van, maar als ik klaar was, had ik niet echt het gevoel dat alles 100% proper was.

En dat is absoluut iets waar deze steelstofzuiger het verschil maakt! Waar je stofzuigt is het vuil ook écht weg. Het unieke systeem van het 'rubber' zorgt dat er geen enkel vuiltje ontsnapt. Ook het feit dat deze steelstofzuiger 360 graden stofzuigt is echt een meerwaarde! Je hoeft niet telkens met de voorkant het stof op te zuigen, ook de zijkant en achterkant trekt het stof of vuil aan.

En dan heb ik het nog niet gehad over de batterijduur. Bij de vorige steelstofzuiger van het andere merk was ik genoodzaakt door het huis te "vliegen" om te voorkomen dat de batterij in het midden van de kamer leeg was. Met dit model kan ik zonder problemen grondig en eenvoudig elk hoekje van de kamer stofzuigen zonder me zorgen te maken over de batterij. Top!

Hebben jullie nog tijd om verder te lezen? Want ik kan nog wel even doorgaan... Ik zal het kort proberen houden. De opzetstukken die meegeleverd zijn voor alle hoekjes en kantjes alsook de verschillende ondergronden zijn handig. Zo heb je voor elke situatie de juiste oplossing met eenzelfde toestel!

Ik zou dit toestel ábsóluut aanraden aan kennissen. Het is een toestel waarvan ik kan zeggen: dit doet wat het moet doen! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Pluspunten

• Batterijduur
  • 360 graden zuigkracht
  • Alles voelt écht proper
  • Opzetstukken voor alle functies

Minpunten

• écht geen

Bianca83 11-04-2018

Innovatief!

Wat een ge-wel-dige uitvinding! Zakloos stofzuigen van Philips was ik al gewend, maar draadloos is een hele nieuwe dimensie. En een hele fijne! Wendbaar, enorm flexibel op allerlei manieren, vrij geruisloos in verhouding tot andere stofzuigers.... én voor mij heel belangrijk: licht in gebruik. Daar komt dan de kruimeldief-functie nog bovenop, ideaal voor snelle stofjes en kruimeltjes. Maar zodra je hier de roterende borstel op zet, merk ik pas hoe zwaar de trap stofzuigen voorheen was... en hoe easy nu! Grondig, snel en leuk: dat is stofzuigen nu voor mij geworden. De verlichting maakt het tot een feestje, daarmee zie je extra goed wat waar ligt. Zelfs toen ik 3 verdiepingen en 2 trappen had gezogen, was de batterij nog niet geheel leeg, maar als dat wel zo is laadt je hem makkelijk op (hangend door bijgeleverde materialen, hangt prima in mijn trapkast) en is in 5 uur volledig volgeladen. Ik merk dat de stofzuiger gemakkelijk alle vloeren aankan: de overgang van de mat in de hal naar de stenen vloer gaat moeiteloos; vroeger moest ik dan de borstel anders instellen. Verleden tijd nu!

Pluspunten

• 360 graden mondstuk
  • Verlichting

AnkeDC 11-04-2018

Licht, krachtig en soepel in gebruik

Sinds enkele weken heb ik deze steelstofzuiger en wordt dagelijks gebruikt. Ik ben er zeer tevreden over en doet alles wat ik er van verlang :-) Hij is heel handig in gebruik, de zuigmond draait heel gemakkelijk, weegt niet zwaar en zuigt krachtig alles op, zelf op stand 1. En dankzij de verlichting aan de voet is elk vuiltje gezien. Hij kan zeer makkelijk onder de zetel dat omdat hij volledig plat gaat. Een mat stofzuigen gaat zeer goed zonder dat de mat aan de voet blijft hangen. De speciale turboborstel neemt zonder probleem dierenharen op en als kruimeldief is hij ideaal! Toestel neemt niet veel plaats is. De stofzuiger is snel opgeladen waardoor je hem snel terug kan gebruiken. De batterijpercentage is wel ondersteboven leesbaar wanneer de stofzuiger ophangt. Toestel is zeker en vast een aanrader, iedereen hier in huis vind het super om ermee te stofzuigen!! Heel handig om in huis te hebben want deze wordt meer gebruikt dan een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • krachtige zuigkracht

Minpunten

• cijfertjes omgekeerd tijdens ophangen

Vken74 09-04-2018

Kranchtig en handig

Ik had al eerdere ervaringen met draadloze steelstofzuigers, maar deze deden zelden of nooit wat ze beloofden. Philips is anders. De verschillende stukken (de)monteren gaat erg vlot. De zuigmond draait 360° en dat is zeker een enorm voordeel. Ik hoef me niet meer in alle mogelijk (en onmogelijke) bochten te wringen om overal bij te kunnen. Als ultieme test heb ik het tapijt met mijn "oude" stofzuiger gedaan, meteen daarna met de Philips Speedpro Max en ik was geschrokken hoeveel vuil er nog in het tapijt bleek te zitten. Enige nadeel: hij is nogal aan de zware kant waardoor je tussendoor toch nog steeds even stopt. Niet om de batterij op te laden (gaat echt heeel lang mee) maar om je arm even te laten rusten.

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• eerder zwaar

Marisstad 06-04-2018

Wat een heerlijke ervaring is deze stofzuiger!

Wat een fantastisch apparaat is dit toch. Ik als werkende moeder van twee geweldige kids héb hier zoveel plezier van. Ik heb snel mijn huis schoon! Geen kinderen die de snoer vastpakken als springtouw of erover heen vallen! Ook als ik avond ls wat wil doen is het gemakkelijk door de geïntegreerde lamp op het apparaat! Kortom er zijn geen minpunten op te noemen aan het apparaat. De hoogte is ook erg prettig en de mogelijk tot opbergen ook fantastisch bedacht!ook is het superfijn dat het apparaat 360 graden draaibaar is. We missen geen plekje meer in huis. Ook de verschillende standen. Qua snelheid is superhandig. Zo kan ik op diverse ondergronden alles goed schoonmaken. De bank bijvoorbeeld kan ik feilloos schoonmaken. Wij zeggen volmondig JA.

Pluspunten

• Snel
  • Schoon
  • Gemakkelijk

Maris73 05-04-2018

Verassende kruimelduif

Na het openen van de enorme doos waarin de speed pro max wordt geleverd. Erg verrast door het design. Super strak.
Snel opgeladen en een lange gebruikersfout.
Het fijne is dat je hem snel pakt doordat hij klein snoerloos en makkelijk hanteerbaar is.
Een enorme aanrader!
Moet ik iets negatiefs noemen zou het apparaat iets lichter in gewicht mogen zijn.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange accuduur

Minpunten

• Gewicht

Denyzie 05-04-2018

Zeer goede steelsofzuiger voor doordeweeks gebruik

Deze steelstofzuiger heeft mij aangenaam verast, hij is perfect te gebruiken op alle ondergronden en met behulp van de ledverlichting op de zuigmond zie je perfect waar het vuil ligt (je staat er versteld van waar je de stofjes ziet liggen).
Deze stofzuiger zou ik zeker aanraden voor gebruik tijdens de week om alles even schoon te maken. Echter voor een grondigere poetsbeurt is deze minder toepasselijk.

Pluspunten

• zeer goed op alle ondergronden
  • zeer mooi en functioneel design

Minpunten

• minder goed voor het stofzuigen van trap