Hoover SJ 144 WSR - Reviews

Nat en droog zuigen

5,8

platvok 19-08-2015 Product jaar of meer in bezit

2,7
Ik sluit me aan bij andere reviews. In het begin ok, echter na te korte leeftijd zuigkracht verdwenen en de accu laadt niet meer op. Ben nu op zoek naar een goede want hier heb ik niets meer aan.

berkley 11-08-2014 Product jaar of meer in bezit

Niet kopen....zo'n slecht ding!
Echt weggegooid geld.
Na 2 weken gebruik lade hij al niet meer op of was de accu niet goed.
Toen een nieuwe gekregen na veel poeha.
Toen kreeg die nieuwe na een maand precies het zelfde probleem.
Nooit meer gebruikt, was er helemaal klaar mee.
Volgens mij mag je blij zijn als jij die een op de 10 mensen bent, waarbij die het goed blijft doen.
Want ik hoor van mensen die dit ding hebben ook alleen maar klachten en elke keer het zelfde accu probleem.

Mannesse 11-02-2014 Product jaar of meer in bezit

2,3
zoals voorgaande reviews: de eerste maanden lijkt het apparaat goed, maar na een klein jaar laat de accu het afweten. De kruimeldief zuigt dan inderdaad alleen nog maar kleine kruimels. Verder laat hij het afweten. Duurzaamheid de eerste maanden goed, daarna is het afgelopen. Verwacht je niet voor deze prijs!

bas.merel 02-10-2013 Product jaar of meer in bezit

1,7
Vreselijk apparaat. Zuigkracht verdwijnt als sneeuw voor de zon en bovendien laadt hij bijna niet meer op doordat de contactpunten in de houder het niet of nauwelijks meer doen. Prachtig qua design, maar niet qua functionaliteit. Enorme miskoop

Boppers 29-03-2013 Product kwartaal in bezit

We hebben hem nu een aantal maanden en zijn zeer tevreden. Zijn zuigkracht is prima, aarde, hagelslag, haren van de kat, gaat prima, zelfs als hij niet meer helemaal opgeladen is. Een vol glas vocht wordt ook prima opgezogen. Wel even opletten; als je eerst droog zuigt en dat laat zitten en vervolgens nat, tja, dan wordt het wel een beetje een snotje in de opvangbak. Afwassen en even laten drogen, klaar. Handzaam een 7, het is niet de kleinste die er bestaat in ieder geval.

jeanious 19-02-2013 Product half jaar in bezit

4,3
Wij hebben deze kruimelzuiger gekocht ivm het even snel opruimen van gemorst kattegrid, rommel rondom de voerbakken en pluizen kattehaar.
Na een paar maanden nam de zuigkracht dermate af dat alleen evt pluizen haar nog opgezogen werden maar korrels grid of kruimels brood zelfs bleven gewoon liggen. Die kreeg het apparaat niet meer opgezogen. Ondanks het uitspoelen van het filter en alles met de gewone stofzuiger in het apparaat schoongezogen .. de zuigkracht bleef weg ...

Jammer, uiteindelijk hebben we nog geen half jaar van het apparaat gebruik kunnen maken. Zonde van het geld dus, want moest na een half jaar alweer een andere kopen.

Ronny1972 30-08-2012 Product jaar of meer in bezit

Wij waren in het begin (net zoals bijna alle nieuwe gebruikers) zeer tevreden over de zuigkracht, maar na ongeveer 9 maanden was de hele zuigkracht al verdwenen. Bar slecht voor deze prijs. Wij gaan weer terug naar een black & decker. Die is ons de vorige keer 7-8 jaar van goede dienst geweest en deed het toen nog steeds beter als de Hoover na 9 maanden.

Tazz 16-08-2012 Product jaar of meer in bezit

Koop deze niet!
Ik heb hem nu ruim een jaar en ik ben zeer ontevreden. Het duurt erg lang voor hij opgeladen is en zuigt maar kort en niet sterk, alleen zeer lichte kruimels neemt hij mee, de rest moet je alsnog met het veger en blik doen. Ook krast hij over de houten vloer. Je moet hem een stukje boven de vloer houden om krassen te voorkomen.
Ik had hiervoor een B en D en die beviel veeeeeel beter!

Archont 15-01-2012 Product jaar of meer in bezit

5,3
We hebben deze zuiger nu een jaar op basis van de reviews hier en het is me een raadzel hoe dit ding zo hoog kan staan. Hij is verder prima qua degelijkheid en handzaamheid, maar zeker niets bijzonders. De zuigkracht is werkelijk absurd slecht. Nieuw uit de doos ok, maar zeker niet meer dan dat. Direct viel al op dat hij niet zo goed zuigt als je verwacht van toch een van de duurdere kruimelzuigers maar het was acceptabel te noemen. Echter na een maand of 2 verloor hij ieder gebruik meer kracht en nu na een jaar pakken we stoffer en blik erbij. We gebruikten hem gemiddeld eens in de 3 dagen een poosje rond de tafel...

En het vocht zuigen... in vredes naam, wie zuigt er vocht op met een kruimelzuiger?? Dat gebruik je dus nooit!

Martine Rasing-te Kloese 27-09-2011 Product kwartaal in bezit

6,7
Ik heb deze kruimeldief nu een aantal maanden in mijn bezit en ik moet zeggen dat hij inderdaad lang opgeladen blijft, dit in tegenstelling tot de meeste andere kruimeldieven. De zuigkracht valt mij echter enorm tegen. Wij hebben nu permanent het langere stukje erop zitten omdat er anders nauwelijks zuigkracht in zit. Voor de rest niet ontevreden over dit apparaat, vormgeving is ook fijn.

Lous Spruit 05-09-2011 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat voor een mooie prijs.
Uiterlijk iets minder mooi dan sommige anderen, maar.. hij werkt perfekt.
Aanrader.

Michel s1976 18-07-2011 Product jaar of meer in bezit

2,3
Wat is deze kruimeldief ongeloofelijk slecht. ik heb hen nu ongeveer een jaar en de zuigkracht is helemaal weg. ik kan er nog geen rijstkorrel mee opzuigen. met de koor leek het heel wat maar wat is dit een teleurstelling. dus mijn advies is: koop wat anders!!

Fr@nk12 02-12-2010 Product paar dagen in bezit

Wat een verademing met m'n vorige binnenhuiscrimineel! Hij zuigt krachtig en is degelijk. De batterijen hebben een gering geheugeneffect. In een ijskoude schuur zal het snel te lijden hebben, gewoon in huis is er geen enkel probleem.

Nadelen kunnen zijn: het gewicht kan voor ouderen aan de hoge kant zijn. Het apparaat is behoorlijk degelijk en dat voel je. Ander nadeel is dat de ingezogen lucht als een echte hoover benedenwaarts wordt geblazen, met kans dat stof juist alle kanten op vliegt. Dit kan men simpel vermijden door de hoover rechtop te houden, dus bijna verticaal t.o.v. de grond. Hoef je ook minder te bukken.

Mols1234 04-10-2010 Product paar weken in bezit

Na goed verschillende reviews te vergelijken, heb ik deze Hoover gekocht.
Dit is nou een echte kruimelzuiger!
Wat een kracht. Ik kan niet anders zeggen.

Het enige minpunt dat ik kan ontdekken is dat het minder fijn is om over mijn stenen vloer te zuigen. Daar had wel een opzet borsteltje of iets voor mogen zijn.
En ja, het is even opletten dat je niet de luchtafvoer in de richting van de kruimels laat blazen anders heb je even wat meer werk.

cien1970 26-07-2010 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken heb ik deze kruimelzuiger in huis en hij bevalt me goed. De vorige heb ik nooit gebruikt, omdat de zuigkrachjt niet goed was, nou deze zuigt prima! Even snel kruimels opzuigen na het eten, tijdens het koken. Niet alleen kruimels, ook grotere stukjes (bv kikkererwten) zuigt hij moeiteloos op. Ook erg handig is de spleetzuigmond, zodat je ook in kieren en hoekjes kunt zuigen. Wat evt. nog een verbetering zou zijn is een borstelmondstuk, waardoor je een iets bredere zuigmond hebt en prettiger op harde oppervlakten zuigt, zoals een houten vloer.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar je zou hier 20 minuten mee kunnen zuigen, is lekker lang, de meeste halen net 10 minuten.
Omdat de luchtafvoer aan de zijkant zit, worden kruimels weggeblazen tijdens het zuigen, dat is wel een minpunt. Verder ben ik heel tevreden over deze aankoop.

idylle 20-06-2010 Product paar dagen in bezit

Twee weken na de bestelling bij billiger-ist-nicht werd het apparaat bezorgd. Het no-nonsense lichtgewicht zuigertje kon ik zo uit de verpakking gebruiken. Voor een kruimelzuiger heeft het een behoorlijke zuigkracht. Kattenharen, geknoeide brokjes en korrels waren in een mum van tijd verdwenen. Het ziet er ook nog aanrdig uit

poetsertje 27-05-2010 Product paar dagen in bezit

Ideaal! Super zuigkracht. Kruimels op de bank, kruimels op de vloer, zelfs zand zuigt dit apparaat op! Echt heel erg handig! We hebben hem aangeschaft, omdat we gleufjes in onze salontafel hebben zitten. Elke keer zaten daar bijv. kruimels in of suikerkorrels. En onze bank is van donkere stof.
Nu is het 1 handeling en hoef ik me niet de hele tijd aan die kruimels te ergeren! Ze verdwijnen als sneeuw voor de zon!

vavissers 29-03-2010 Product paar dagen in bezit

Zeer krachtige kleine kruimeldief. Grootste voordeel is dat hij zowel nat als droog kan zuigen. Heel handig met een klein kind.