Sennheiser MM 30i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MM 30i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

YaraM 29-05-2014
Geschreven voor: Sennheiser MM 30i

Ik heb deze oortjes nu bijna een jaar en ben er nog steeds tevreden mee. Het is erg fijn dat er drie verschillende kussentjes mee werden geleverd, waardoor je oortjes goed in je oren passen. De oortjes zitten daardoor fijn. Het geluid is prima, goede bass. Ook is het remote dingetje erg handig. Ik hoef niet steeds mijn iphone uit mijn zak te halen om het geluid harder/zachter te zetten of naar volgend/vorig nummer te gaan. Het touw van de oortjes heeft een goede lengte, niet te lang maar ook zeker niet te kort.
Mijn minpunten zijn dezelfde als aDonkey, bij mij zit er bij de minijack inmiddels een scheurtje in het rubber omdat het geen knik o.i.d. heeft. Ook is het jammer dat er geen opberg zakje is mee geleverd. Een vriend heeft bij andere oortjes van sennheiser wel een zakje gekregen, dus ik snap niet zo goed waarom deze oortjes dat niet hebben.
Ondanks de twee minpuntjes zou ik deze oortjes zeker aanraden.

aDonkey 18-12-2012
Geschreven voor: Sennheiser MM 30i

Een comfortabel setje oordoppen met een lekker geluidje. De prijs/kwaliteit is echt uistekend te noemen. Kan zich prima meten met duurdere andere merken. Geluidskwaliteit is gewoon goed! De bediening van mijn iPhone werkt perfect met de afstandbediening die niet al te ver van het oor zit. Daarom ook goed te gebruiken tijdens het hardlopen.
Draagcomfort is ook goed omdat er een 2 extra setjes in verschillend maten bijzitten. Dus een passend formaat is wel te vinden.
Vormgeving voor zover van belang vind ik niet bijzonder spannend, maar zeker ook niet lelijk te noemen.
Minpunten:
Geen hoesje of doosje om de oordopjes in te bewaren meegeleverd. Dat doet apple met zijn earpods toch wel erg fraai.
De minijack heeft geen 'knik' en de kabel steekt dus recht uit mijn iPhone. Dit kan voor sommige doeleinden wat kwetsbaarder zijn.
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, dat zal nog moeten blijken op langere termijn.
Maar voor nu zeer tevreden over gebruik en geluidskwaliteit.

aDonkey 08-04-2013

Een paar maanden later nog steeds erg tevreden over de oordopjes. Ze klinken echt geweldig! Laatst vergeleken met een paar erg dure shure doppen maar verschil was nauwelijks te horen.
Minpunt vind ik toch wel de ontbrekende knik bij de minijack. Alhoewel ik er nog geen echte problemen mee heb gehad zou ik dat vooral tijdens het hardlopen met de iPhone in een armhouder wel een prettig idee vinden.
Remote zit lekker dicht bij de oren en is prima te bedienen. Reageert goed en snel. Ik stop de iPhone in de armhouder en start om vervolgens na een warming-up van een paar minuten de muziek met een klikje op de remote. Heerlijk!