Beats by Dr. Dre Tour

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Tour op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Rene68 18-05-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

Ik moest in het begin erg wennen. Ten eerste ontzettend lang bezig geweest om de juiste rubbertjes te vinden. Uiteindelijk de juiste gevonden. Nu nog steeds af en toe pijn in mijn oor maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn gehoorgang constant ontstoken is.

Geluid valt wel wat over uit te leggen. Iedere koptelefoon moet worden ingespeeld. Mijn zoon liet mij het volgende youtube filmpje afspelen: http://youtu.be/Dzu5LpNrm9w

Nog even duwen aan de dopjes maar toen kreeg ik ineens een enorme waardering voor deze oorddopjes. Wat een bas... echt ongelooflijk! En daarmee speel je ze ook lekker in! Nu super geluid maar niet zo geschikt voor rock muziek. Dance en dubstep echter fantastisch!

Kortom, hoop geld maar een hoop geluidskwaliteit!

kevin053 01-02-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

oke, ik was dus in bezig van beats,

Deze oortjes heb ik nu anderhalf maand, en ze zijn kapot.
Ik heb ze alleen voor me laptop gebruikt, en heb ze gekregen met kerst(nieuw)
Natuurlijk tevreden met het geluid wat erin zit. de tonen komen mooi naar voren, maar de bass voor hiphop etc is wel netjes
Voor hardstyle etc, is het niet ideaal,
zoals ik dus al eerder vermeld heb, na anderhalf maand zijn ze bij mij dus kapot gegaan en dat terwijl ik ze nooit vervoerd heb en alleen laptop gebruik.

Dus weet waar je 160 euro aan gaat besteden.

mjmkersten 17-12-2014

Bij mijn precies 't zelfde.
Na 2 maanden al kapot, onbegrijpelijk, en dan voor 200 euro!!
Voor mijn geen beats meer!

Arjan18 17-01-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

betere geluidskwaliteit dan deze oortjes nog nooit gehoord, als je zuiverder geluid wilt zal je on ears moeten aanschaffen

viqtor 28-07-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

Deze in-ear headphone ziet er echt mooi uit, qua design helemaal top. Geluid beviel mij ook wel en zat lekker in mijn oren. Wat zwaar tegenviel was de duurzaamheid van deze in-ear headphone, hij begon al snel te slijten (na klein maandje) ik heb het nog een tijdje kunnen gebruiken door de slijtage plekken te tapen maar na een half jaar deed hij het niet meer. Voor 180 euro verwacht je natuurlijk een topkwaliteit product, maar hoge prijskaartje komt door het design en de naam.

Kort na deze heb ik beats solo gekocht, ook goed geluid en pasvorm. Alleen ging deze ook niet lang mee, nog korter dan een half jaar genoot ik van deze beats. Toen ik de koptelefoon van mijn hoofd wilde halen boog ik hem te ver door en brak ie in tweeën. Niet echt flexibel dus.

Geniet nu van mijn bose headphone, superkwaliteit op alle fronten! Geen Beats meer voor mij, alleen beats van Dr Dre's upcoming album.

luuk1964 24-03-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

valt me tegen, ze zitten niet lekker in m'n oor, geluid klinkt wat "ver weg" en blikkerig....tja, zou ik aparte sleeves kunnen kopen ?

Jan-Willem Jansen 28-02-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Tour

Na tijdje dubben en vergelijken heb ik ze toch maar gekocht. Heb eerst 10 minuten buiten frisse lucht staan happen nadat ik ze had afgerekend. €169,- voor een setje oordopjes is toch wel een hoop geld. Ik gebruik de tour voor mij ipod,ipad en ipod classic en vind de bijgeleverde apple oordopjes zwaar onder de maat. En als je niet beter weet kun je er prima mee leven maar als je een beetje muziekliefhebber bent gooi je die dingen direct uit het raam( wel even je ipod eraf halen). Ik had in het begin wel wat problemen met de pasvorm van de oordopjes, deze moeten goed afsluiten in je oren om een goede bas te krijgen.(Er zitten een zakje vol met rubberen dopjes bij om de goede afsluiting te kunnen krijgen). Heb je dit naar een tijdje prutsen voor elkaar dan zijn ze echt super! Helder,volle bas en ook bij veel volume blijven ze to klinken !