Skullcandy Ink'd zwart, geel, groen, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Ink'd zwart, geel, groen, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

bamischijfje123 20-04-2013

prachtig geluid en zit best lekker in je oor. Ik ben alleen niet altijd even zuinig met mijn spullen, en hierdoor heb ik maar een paar weken gebruik van deze oortjes kunnen maken. Het stukje draad aan het eind van de oortjes, waar hij je mp4 of telefoon ingaat, was kapot gegaan.

Als je zuinig met je de oortjes omgaat is het echt een aanrader.

amyr93 30-03-2012

Ik heb tot nu al twee paar van deze gehad, altijd zeer tevreden. Het enige minpunt vind ik persoonlijk aan skullcandy (en dat is met meerdere oortje en koptelefoons) dat ze uiteindelijk kapot gaan bij het draadje en dan werkt meestal eerst 1 oortje niet meer en even daarna werken ze beide niet meer. Een handig tip is een vering van een pen om het draadje te doen onderaan bij de plug daardoor heb ik ander half jaar met mijn oortjes kunnen doen wat extreem lang is voor oordopjes bij mij.

Marcoskoo 17-02-2011

Ik heb ze vandaag gekocht en ze bevallen prima, zitten goed in je oor.
Er zit een flink goede bas in wat ik zeker een pluspunt vind, verder is de geluidskwaliteit ook super, zeker een aanrader.