Sennheiser PX 200-II zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser PX 200-II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

tava 30-10-2010
Geschreven voor: Sennheiser PX 200-II zwart

Precies hetzelfde verhaal voor mij. Had een witte PX 100 van een paar jaar oud, en de oorkussens waren niet goed meer en hij is smerig en versleten. Dacht met de aankoop van de PX 200 een stapje hoger te gaan op de Sennheiser ladder, maar heb enorme spijt. Het geluid is veel minder vol, het draagcomfort is minder.
Heb enorme spijt en zou hem teruggebracht hebben als ik de verpakking nog had.... Had ik maar eerst reviews gelezen !!!!

Jinx123 03-05-2010
Geschreven voor: Sennheiser PX 200-II zwart

Ik heb de PX 200 - II gekocht, omdat ik tevreden was over de PX 100 en een tweede hoofdtelefoon nodig had. Daar ik hoopte op een nog betere kwaliteit heb ik de 200 i.p.v. de 100 genomen. Dat doe ik dus niet meer. Het geluid van de PX 200 - II is schel, ronduit slecht. Ik had beter de PX 100 kunnen kopen.