Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes – Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes – Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit op Kieskeurig.nl.

Ben Janssen 08-04-2019

Earbuds Rolfstone

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes – Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit

Na wisseling van het 1e setje Rolfstone (linkeroortje defect) kwamen de oortjes tot leven. Zoals al in het blad HVT getest, klonk het prima. Het draagcomfort is, wat mij betreft, goed te noemen. Je merkt natuurlijk wel dat je oortjes in hebt, maar het stereobeeld is uitstekend. De Bluetooth kan wat haperen, maar is overwegend goed te noemen. Via het programma Mconnect Lite luister ik ( via de IPad ) naar muziek van mijn Nas. Dit gaat prima. Het openen van de case, waarin de oortjes opladen, vind ik zelf wat lastig te openen. Over het algemeen een fijn en prima product. En de service van Getloud zou ik als uitstekend willen omschrijven.

Pluspunten

• Aangenaam draagcomfort
  • Prima geluid en stereobeeld

Minpunten

• Case laat zich wat lastig openen
  • Bluetooth kan licht haperen.