Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit - Reviews

Model
in oor
Verbindingstechnologie
draadloos
Opties
microfoon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit op Kieskeurig.nl.

A.Siegmund 18-06-2020

Geweldige service!

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Draadloze oordopjes Bluetooth 5.0 Werkt met alle smartphones geen kabel meer die in de weg zit

Ik had de Rolfstone nova oordopjes wel een jaar lang niet gebruikt vanwege een hardnekkige sportblessure. Hierdoor waren de batterijen dood. Formeel geen garantie meer maar ik kreeg van Rolfstone toch een nieuwe set toegestuurd.
Geweldig aardig, nog nooit zo'n goede service meegemaakt. Nu dus weer extra genieten van de geweldige oordopjes!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heel goed geluid
  • Geweldige service!

Minpunten

• opladen, moet met alle oplaadbare batterijen

i g f jansen 13-03-2020

Geweldige earbuds!

Deze Rolfstone Nova,s zijn geweldig!
Zeker als je de prijs/kwaliteit verhouding in beschouwing neemt.
De juiste eartips gebruiken is wel wat het verschil maakt in geluidskwaliteit.
Eerst geprobeerd met de kleinste dopjes, maar daar was het geluid heel schel, zonder bas.
Met de grootste dopjes veranderde alles.
Een mooi vol geluid met een goede natuurlijk klinkende bas.
Eigenlijk evenaren ze het geluid van een aantal, veel duurdere merken.
Draagcomfort is uitstekend.
Gebruik ze voornamelijk in de sportschool en ze zitten erg comfortabel en vallen onder het sporten nooit uit.
Daarbij zijn ze nog spatwater dicht, dus buiten gebruik is geen probleem als het regent.
Het opladen gaat best snel in het mooie bewaardoosje.
Daar bij lichten de dopjes mooi rood op, dat ziet er blits uit.
De twee enige nadelen die ik kan noemen zijn het feit dat je volume niet op de earbuds kan regelen, en dat je ze met de grootste eartips er op, wat moeilijk uit het doosje kan halen, al is het met een beetje handigheid geen groot probleem.
Ze voelen ook best degelijk aan met de kunststof/rubberachtige afwerking.
Ben echt zeer blij met deze Nova,s dus ik hoop dat ze lang meegaan.

Pluspunten

• Zitcomfort
  • Schitterend geluid
  • Spatwater dicht en zweetbestendig
  • Mooi klein van formaat

Minpunten

• Geen volume regeling op de earbuds zelf
  • Uit doosje halen vergt handigheid met xl eartips.

Ben Janssen 08-04-2019

Earbuds Rolfstone

Na wisseling van het 1e setje Rolfstone (linkeroortje defect) kwamen de oortjes tot leven. Zoals al in het blad HVT getest, klonk het prima. Het draagcomfort is, wat mij betreft, goed te noemen. Je merkt natuurlijk wel dat je oortjes in hebt, maar het stereobeeld is uitstekend. De Bluetooth kan wat haperen, maar is overwegend goed te noemen. Via het programma Mconnect Lite luister ik ( via de IPad ) naar muziek van mijn Nas. Dit gaat prima. Het openen van de case, waarin de oortjes opladen, vind ik zelf wat lastig te openen. Over het algemeen een fijn en prima product. En de service van Getloud zou ik als uitstekend willen omschrijven.

Pluspunten

• Aangenaam draagcomfort
  • Prima geluid en stereobeeld

Minpunten

• Case laat zich wat lastig openen
  • Bluetooth kan licht haperen.