Sony WH-1000XM3 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-1000XM3 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Cis 03-02-2022

Beste aankoop

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Geweldige koptelefoon. Lange batterijduur van 30 uur. Ik heb de koptelefoon aangeschaft voor mijn studie. Ik had in mijn omgeving veel last van omgevingsgeluiden. Deze koptelefoon heeft noice canceling en die werkt echt, met de muziek zachtjes in je oren aan hoor ik niks meer van mijn omgeving. Ik zou dit product iedereen aanraden :)

Pluspunten

• Noice canceling die werkt
  • Lange batterij duur
  • Draadloos
  • Makkelijk in gebruik
  • Je krijgt er een fijne travelhoes bij

Minpunten

• Korte oplaadkabel

Jan Gossink 04-02-2021

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Hele fijne koptelefoon. De beste optie voor noice canceling naast de xm4 denk ik. Dit is echt een hele fijne koptelefoon die in de top categorie valt voor de muziek liefhebber die niet 1000 euro wilt uitgeven.

Pluspunten

• Geluid
  • Noice canceling
  • Comfort
  • Accuduur

Minpunten

• Misschien de grote?

Michael 01-12-2020

Prima koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zilver

Ik had hierover al langer reviews gelezen en was benieuwd of de koptelefoon werkelijk zo goed is als telkens wordt vermeld. Nu met de Black Friday aanbiedingen uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en hem inderdaad aangeschaft. Snel uit de doos, opgeladen en daarna aangesloten op diverse apparaten.
Direct goed geluid, maar na installeren van de app en finetunen was het geluid zelfs nog iets beter. Ook de Noise canceling werkt prima.
Een minpuntje: Het oplaadsnoertje is wel erg kort.

Pluspunten

• Direct goed geluid
  • Handige app
  • Noise canceling werkt goed

Minpunten

• Oplaadsnoertje veel te kort