De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver BTN210B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Jan 27-05-2024

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Denver BTN210B

De Denver BTN210B is een fijne koptelefoon die perfect over je oorschelp past. Dit komt door de draaibare oorschelpkussens.
Met de extra noice cancelling funtie zorgt de koptelefoon voor een fijne rustige omgeving waarin ik makkelijk kan studeren.
De batterij van de koptelefoon gaat ontzettend lang mee. Ik kan de koptelefoon dagen achter elkaar gebruiken.
Voor deze prijs raad ik de koptelefoon absoluut aan!

t*************@g******** 22-05-2024
Geschreven voor: Denver BTN210B

Ik heb dit product getest en ben heel enthousiast! De koptelefoon zit heel lekker op je hoofd en oren en heeft een hele fijne noisecanseling.
De oorschelpen van de koptelefoon blijven goed zitten en sluiten fijn af! Hele fijne koptelefoon, zeker voor dat geld!

Wema 20-05-2024

Goed geluid maar microfoon valt tegen

Denver koptelefoon BTN210B
Tegenwoordig zie je steeds meer mensen met een grote koptelefoon op en dat leek me wel wat in plaats van die kleine oortjes. Deze koptelefoon heb ik nu ongeveer 2 weken en goed kunnen testen. Hij is alleen in het zwart te krijgen en hij zit , ook bij andere gezinsleden, erg goed op je oor door de draaibare oorschelpkussens, je oor wordt altijd goed afsloten.
De koptelefoon is makkelijk en snel te koppelen aan bluetooth apparaten. Het geluid is zeer goed, zowel voor muziek als om te gamen. Je kunt de knoppen makkelijk bedienen.
Ik heb hem ook aan andere gezinsleden uitgeleend en we kwamen eigenlijk allemaal tot dezelfde conclusie dat we hadden verwacht ook goed er mee te kunnen praten maar de kwaliteit van de microfoon is erg slecht, zowel bij telefoneren als gamen.
Noise Canceling hoorde we geen verschil, dus conclusie is dat het een fijne koptelefoon is om muziek mee te luisteren.

Pluspunten

• goed geluid
  • zit comfortabel

Minpunten

• slechte microfoon
  • weinig noise canceling

j***********@l****** 16-05-2024

Goed geluid!

Geschreven voor: Denver BTN210B

Wij waren de gelukkige om de Denver BTN210B koptelefoon te mogen testen. Eigenlijk vind ik het woord hoofdtelefoon wat vriendelijker klinken. Hij voelt wat “speelgoedachtig” aan.
Er wordt vermeld dat er Noise Cancelling is, nou dat is er zeker! Als je de hoofdtelefoon op hebt, hoor je echt niets van de omgevingsgeluiden.
De hoofdtelefoon is eenvoudig op te laden met een stekkertje met usb-aansluiting, wat meegeleverd wordt. Binnen 2 uur is deze volledig opgeladen.
Het koppelen met bijvoorbeeld je telefoon of televisie werkt erg eenvoudig met de bluetooth.
De oorschelpen passen goed over de oren maar geven wel een klemmend gevoel.
De hoofdtelefoon is eenvoudig te verstellen in grote. Zelf heb ik niet echt een groot hoofd, maar hij zit echt geweldig. Ook voor iemand met een groter hoofd zit deze goed.
Het handsfree bellen met de ingebouwde microfoon werkt ook goed.
De draaibare oorschelpkussens hebben voor mij geen meerwaarde. Eerlijk gezegd weet ik niet wat hier het voordeel van is.
De batterijduur is gewoon goed te noemen. Er wordt vermeld dat deze na volledig te zijn opgeladen zo’n 20 uur meegaat.
Het geluid is goed. De belfunctie werkt ook goed. De beller is goed te verstaan en ik ben ook goed verstaanbaar.
Kortom een mooie hoofdtelefoon voor een schappelijke prijs!

Pluspunten

• goed geluid
  • goede noisecancelling
  • eenvoudig te koppelen

Minpunten

• oorschelpen drukken