De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Soundgear Sense op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

SapientBugsy 27-12-2023

Geweldige on-ear buds

Geschreven voor: JBL Soundgear Sense

De Soundgear Sense passen erg goed om je oren, en blijven prima zitten. In tegenstelling tot in-ear buds gaan deze veel minder snel irriteren.
Je kunt de Soundgear Sense gewoon gebruiken, of, als je iets doet waarbij je erg bewegelijk bent (bv joggen), dan gebruik je de verbinding, zodat beide zijdes met elkaar verbonden zijn, en het risico op verlies nog kleiner wordt

Pluspunten

• verstelbaar voor goede pasvorm
  • los te gebruiken, maar ook verbindbaar

Minpunten

• goed onthouden waar je het verbindingstuk laat

Mirjam88 24-12-2023

Toppers

Geschreven voor: JBL Soundgear Sense

Ik vind het een heel fijn product omdat ik zelf een tragus piercing heb kan ik jammer genoeg niet echt oortjes meer in en zo’n grote koptelefoon is ook niet altijd fijn en dan nu gewoon perfect dit hij lig als het waren tegen je oor aan en gaat er niet in. Daardoor zit hij gewoon perfect bij je oren en verliezen doe je ze zeker niet.

Pluspunten

• Gaat niet in je oor
  • Je verliest ze niet

Miessie94 24-12-2023

Fijne oordopjes met goed geluid!

Geschreven voor: JBL Soundgear Sense

Deze JBL oordopjes zijn geschikt voor de echte liefhebbers, maar ook voor mensen die gewoon lekker muziek willen luisteren. Ze geven kwalitatief goed geluid en zijn makkelijk te bedienen. Er wordt een handige case meegeleverd en alles ziet er stevig en netjes uit. Via de app kan je wat meer instellingen doen qua geluid en dat is heel fijn als je van meer of minder bass houdt bijvoorbeeld. De oordopjes geven ook verassend goed geluid als je buiten bent of als er wat meer omgevingsgeluid is, dit hadden wij niet verwacht. Tuurlijk als je je echt af wilt sluiten en weinig wilt horen van je omgeving kan je beter noise cancelling oordopjes kopen, maar voor dit type oordopjes zijn ze echt heel fijn qua geluid. Het enige wat een minpunt is is dat ze als je ze langer op hebt wat pijn kunnen gaan doen bij het hangen op je oor, maar dit zal voor iedereen anders zijn.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Pasvorm voor langere tijd oncomfortabel

Ellen 20-12-2023

Voor alleen muziek luisteren echt top

Geschreven voor: JBL Soundgear Sense

Wauw de muziek kwaliteit van deze is echt super. Ze zitten comfortabel en het is een prettig alternatief voor in ear. Alleen met langer haar gaat dat wel steeds achter die haken zitten wat ik niet prettig vond. Je kan ermee liggen op een kussen en dat voelt ook prima. Het bellen echter was echt niet fijn. Het geluid haperde regelmatig even en maakte niet uit waar ik was of hoe ik belde. Die ervaring bleef hetzelfde. Anderen gaven wel aan weinig vd omgeving te horen dus dat ging wel top. Voor de prijs van nu 140 zou ik ze nooit aanschaffen. Want echt alleen de muziek is top. Terwijl er anders geclaimd word. Jammer ook dat je de app moet instaleren als je wat wil. Ik heb daar liever zelf een keuze in. En als je de app wil leren kennen moeten de doppen actief verbonden zijn. Zonder kan je de app niet in en dat was vrij onhandig.
Over de kwaliteit vd muziek geen woord onwaar die is echt super!

Pluspunten

• Muziek kwaliteit
  • Ligt comfortabel op je oor
  • Goed verstelbaar

Minpunten

• Bellen niet fijn
  • Langer haar gaat snel achter de oorhaken zitten
  • De app erbij

erpunited 18-12-2023

Verrassend goed!

Geschreven voor: JBL Soundgear Sense

Ik ben al een tijdje bezig om goede oordopjes te vinden voor mijn oren. De in ear dopjes die vallen constant bij mij uit mijn oren. Voornamelijk wanneer ik aan het sporten of hardlopen ben. Deze oortjes met haakjes blijven uitstekend achter je oren zitten en je voelt ze bijna niet zitten. Dus comfort uitstekend. Vantevoren bang voor de OpenSound-technologie, of het geluid dan wel goed genoeg zou zijn. Maar deze set bewijst het tegendeel. Prima geluid. Geen ruis. Daarnaast uitstekende gesprekskwaliteit.
Door de OpenSound hoor je ook nog de omgeving. Waardoor het natuurlijk veilig blijft, wanneer je in de buitenlucht aan het sporten bent.
Ik zou deze absoluut aanraden bij familie en vrienden. Ik vind deze set zeker het geld waard en ben zeer tevreden

Pluspunten

• goede comfort
  • uitstekende gesprekskwaliteit