Sony WFSP700N wit - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WFSP700N wit op Kieskeurig.nl.

Anouk 11-07-2018

Fijne oordopoen, geen kabeltjes

Geschreven voor: Sony WFSP700N zwart

Nu een paar weken muziek aan het luisteren door deze oordoppen. Wat een genot dat er geen kabels meer aan zitten en ik dus kan gaan en staan waar ik wil, mits ik mijn telefoon maar bij me (in de buurt) heb. De oordoppen blijven goed in de oren zitten, doordat er verschillende maten bijzitten. De oordoppen zijn gemakkelijk in gebruik en ze kunnen bewaard en opgeladen worden in een mooi en efficïent bakje. Enige nadeel vind ik dat er geen stekker bij zit. Er zit wel een micro usb kabel bij, maar zonder de stekker.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Geen vervelende snoertjes
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen stekker

Timo 05-07-2018

Goed geluid en handig opbergen

Geschreven voor: Sony WFSP700N zwart

De oortjes hebben een heel goed geluid en de norse cancelling werkt perfect. Verder zitten de oortjes goed en is het oplaadbare bakje waarin de oortjes zitten erg handig. Het enige nadeel is dat er een kleine vertraging zit op geluid.

Pluspunten

• Goed geluid
  • stijlvol ontwerp
  • handig opbergen/opladen

Minpunten

• redelijk prijzig

Timo 14-09-2018

Perfect voor in de sportschool

Geschreven voor: Sony WFSP700N wit

Het geluid dat uit de oortjes komt is geweldig, met name de noice cancelling functie. Wanneer ik deze in de sportschool draag irriteer ik me niet meer aan de achtergrondmuziek die aan staat. Dit hoor ik dan niet meer namelijk. Ook ideaal is dat ze compleet draadloos zijn, hierdoor kan je prima je oefeningen uitvoeren.

Maar, tijdens het hardlopen blijven ze niet goed zitten bij mij. Ik heb alle 3 de fittings gebruikt die in je oor kunnen, het kan zijn dat ik hier gewoon pech mee heb, voorgaande oortjes bleven wel zitten. Ook is de batterijduur erg mager, max 3 uur. Soms zelfs 2 uur. Ook irriteren de oortjes wanneer ik ze een langere periode in heb. 1,5 uur of meer.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Geluidskwaliteit
  • Compleet draadloos
  • Opbergdoosje dat ze oplaad

Minpunten

• Blijft niet goed zitten met hardlopen
  • Irriteert wanneer ik ze (te) lang in heb
  • Batterijduur

Struinkabouter 27-06-2018

Tegenvaller

Geschreven voor: Sony WFSP700N zwart

Ik mocht deze set draadloze earphones een poosje uitproberen. Toen ik ze uitpakte dacht ‘wow’ omdat ze bij Sony echt een heel vernuftig systeem hebben ontwikkeld, waarbij het opbergdoosje tevens de oplader is, en die ook als backup batterij dient. Heel cool, hou ik van. Gebruiksaanwijzing redelijk duidelijk, met alleen maar plaatjes, maar dat is tegenwoordig de standaard, omdat fabrikanten er nu eenmaal vanuit gaan dat iedereen een analfabete amoebe is, maar soit, gebruiksaanwijzingen lazen we tenslotte ook nooit (RTFM). Qua geluid valt het allemaal een beetje tegen, zeker voor een headset in deze prijsklasse. In een redelijk stille omgeving klinkt het allemaal nog ok, maar als je ermee buiten komt, zoals ik op de fiets door Amsterdam, maakte de noise cancelling dat het allemaal wat vlak en blikkerig klinkt. Ook lijkt de headste te storen op de lussen van de verkeerslichten. Bzzzt, hoor je dan. Draagcomfort is door de toch wat zwaar en lomp uitgevallen apparaten in je oor ook niet alles (je ziet er bovendien uit als een nerderige taxichauffeur met een dubbele Bluetooth carkit in zijn hoofd). Naa, niet doen.

Pluspunten

• Vernuftig systeem
  • Gemakkelijk te koppelen

Minpunten

• Matig geluid
  • Matig draagcomfort door lompe uitvoering