Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 498 Forta op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leonth93 14-04-2023

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik heb dit product mogen testen. Het product heeft in vergelijking met concurrenten een goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijk geluid en ik ben door anderen goed verstaanbaar via de microfoon. Het microfoontje van de headset laat wel snel los (deze zit er los in). De headset zit fijn en kan lang op mijn hoofd blijven zitten zonder dat ik er last van heb

Pluspunten

• Duidelijke microfoon
  • Draagvomfort

Minpunten

• Microfoon laat snel los

AYA Kopdag 12-04-2023

Licht van gewicht

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

De headset heeft een strak design wat precies pas bij de PlayStation. Met een standaard maakt het helemaal af. Ik heb dit mogen testen en kwam erachter dat een headset toch best prettig is. Ik kan me hierdoor even helemaal afzonderen en me focussen op het spelen. Het geluid is erg goed tijdens het gamen. Ook het afspelen van muziek ging prima. Het geluid is perfect. Voor een klein hoofd is het ook geschikt. Het is best licht van gewicht wat het dragen prettig maakt. De kussens voelen zacht aan dit maakt alles nog aangenamer. Er zit een microfoon aan met ruisonderdrukking hier kunnen ze mij goed door horen. Tijdens het spelen van een game is dit erg cruciaal. Ik ben erg te spreken over de headset en zal het zeker door blijven gebruiken.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Microfoon ruisonderdrukking
  • Zachte kussens
  • Goed geluid
  • Geen ruis

SVD 12-04-2023

Zeer goede Gaming Headset!

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Wij hebben deze Gaming Headset mogen testen. Met twee gamende pubers in huis die dagelijks aan de PS5 vastzitten konden we deze uitdaging wel aangaan. De heren hebben al meerdere headsets geprobeerd maar er was telkens wel iets waardoor ze toch weer terug gingen naar gewone oortjes. Met deze Headset is dat echt anders! Wat een kwaliteit voor dit geld, precies wat je zoekt voor deze categorie! Het geluid is optimaal, ze horen precies in spellen waarvandaan er geschoten wordt of waar er iemand loopt, de noice cancelling werkt ook top (ze gaan wel steeds harder praten omdat ze zichzelf niet meer horen haha) en de microfoon zou je bijna vergeten omdat alles gewoon zeer goed overkomt en er (in pubertaal) totaal geen lack in zit. De Headset valt ook goed in de smaak omdat hij er mooi en robuust uitziet, geen plastic kinderheadset maar een volwaardige headset met fijne zachte oorsschelpen en een zeer goede pasvorm! Ook na uren achterelkaar dragen totaal geen last, dan zit hij nog steeds even fijn. Deze headset is absoluut een aanrader voor gamende pubers!

Pluspunten

• Prijs / kwalieteit verhouding
  • Comfort
  • Geluid & noice cancelling
  • Uiterlijk

Thomas1204 11-04-2023

Toffe headset die goed bevallen is

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Wat mij allereerst aansprak aan de headset is het stoere, toffe design. Het gevoel van een echte gaming headset. Bij het testen van deze headset heb ik ervaren dat het geluid via de headset van een erg goed en professioneel niveau is. Precies wat je ervan mag verwachten. Daarnaast zit de headset lekker zacht aan de oren. Zo kun je de headset dus zeker een poosje gebruiken zonder last te krijgen van het gebruik ervan. Wat mij betreft is het dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Comfortabel gevoel aan de oren
  • Geluidsniveau

Roy 11-04-2023

Gaming Headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Prijs kwaliteit verhouding is top. De headset geeft goed geluid en de microfoon werkt prima. Wanneer je de headset de hele avond draagt geeft het wel wat druk op je hoofd en is het wenselijk af en toe af te zetten.

Microfoon is los te koppelen mocht je deze niet gebruiken.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Microfoon af te koppelen

Minpunten

• Bij lang dragen geeft de headset druk

Woutwout27 11-04-2023

Goede prijs kwaliteit headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik heb de headset 2 weken mogen testen en heb hem voor de PS5 gebruikt.

De headset zit comfortabel voor zeker een aantal uren. Ik heb er maximaal 3 uur aaneengesloten mee gegamed en had nergens last van.

Het geluid en de microfoon werken zeer goed. De microfoon is te verwijderen bij het niet gebruiken. Ik was positief verrast over de kwaliteit van het geluid voor de prijs van de headset.

Het gebruik is makkelijk, plug and play en je kunt gamen!

Het geluid is makkelijk te bedienen en kan tot een maximum niveau waarbij je oren nog veilig zijn.

Al met al is dit een zeer goede headset voor de prijs, zeker voor console gaming.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Comfortabel
  • Goed geluid
  • Makkelijk te gebruiken

Emine 10-04-2023

Erg fijne headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik heb 3 weken terug deze fantastische headset mogen testen. Vanaf dag één was ik er helemaal weg van. Hij zit gewoon perfect om je oren heen. Als je aan het gamen bent hoor je bijna niks van de omgeving. Ik ben zeer tevreden over de koptelefoon. Vooral met het online gamen met de PS 5 die ik sindskort heb. De koptelefoon geeft zeer goed geluid. Mensen met wie ik gamede vertelden mij dat ze mijn stem goed konden horen. Het geluid is makkelijk bij te stellen met het zijwieltje. Ook vind ik het gewicht super. Lekker licht. Om een lang verhaal kort te maken ik persoonlijk vind het een top product van Trust. Over het algemeen heeft Trust veel goede producten in een betaalbare prijsklasse.

• Geluid

T.S. 10-04-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik heb deze koptelefoon mogen testen en heb dat gedaan in combinatie met mijn playstation 5..
Om te beginnen bij de aansluiting van de koptelefoon, deze werkt op een ouderwetse jackplug. Stevig en betrouwbaar. De jackplug is rechtstreeks aan te sluiten op de controller van de PS5
Gen moeilijke installaties, maar gewoon inpluggen en gamen.
De koptelefoon geeft een goed en helder geluid, waarbij ook een goed 3 d geluid hoorbaar is. Personen achter mij in het spelletje, hoorde ik ook echt achter mij aankomen.
Ook werkt de microfoon goed. Ik ben goed te verstaan zonder veel achtergrondgeluid. De microfoon kan kortstondig worden uitgezet middels een schuifje aan de linkerkant, maar kan ook in zijn geheel verwijderd worden. Dit is handig als er games gespeeld worden zonder dat er tegenstanders aanwezig zijn.
Aan dezelfde kant van de koptelefoon als het schuifje van de microfoon is ook een draaiwieltje te vinden voor het verstellen van het geluid. Dit kan hierdoor snel en makkelijk gedaan worden.
Superfijne koptelefoon, die goed te gebruiken is op de PS5 voor online gaming, maar ook voor offline gaming supergoed te gebruiken.
Enige minpuntje van een over ear koptelefoon in zijn algemeenheid is dat mijn oren heel warm worden. Dat ligt niet aan deze specifieke koptelefoon, maar is een algemene tip voor mensen die overwegen om een over-ear koptelefoon aan te schaffen. De gebruikelijke pijn in de oren van de in ear oordopjes ben je echter volledig kwijt.
Ik raad het product ten zeerste aan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te verstellen geluid
  • Microfoon kan losgekoppeld worden

n********@h********** 10-04-2023

Perfecte headset voor de PS

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Eindelijk een headset die echt gemaakt is om optimaal te genieten van je game ervaring. De headset zit door de foamband heel comfortabel op je hoofd, en door de ovale vorm van de luidsprekers worden je oren niet opgesloten of geplet. Het geluid is fantastisch te noemen zowel bij single-player als multiplayer mode, hoge en lage tonen zijn helder en zuiver en er is geen echo als je zelf door de microfoon praat. Het snoer is zeker lang genoeg en wat deze headphone helemaal af maakt is het gemak van bediening, harder, zachter en mute!. Zeker een aanrader en eigenlijk een must have voor elke gamer.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Zuiver helder geluid

b**********@g******** 10-04-2023

Prima headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik heb deze headset mogen testen.
Qua vormgeving vind ik het een mooie headset. De headset past goed en geeft geen druk op de oren.
Je hoeft niets in te stellen, plug erin en hij doet het. Het volume kun je instellen op de oorschelp. Het heeft een mooie geluidskwaliteit. Anderen hebben geen last van het geluid als je de headset gebruikt.
De microfoon is afneembaar. Het geluid van de microfoon is prima.

Pluspunten

• Goede pasvorm
  • Volume regelen op de set
  • Mooie vormgeving

Aszzz 10-04-2023

Aanrader

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Ik ben beginnende gamer en heb deze headset gekregen om te testen. Voor de prijs zeker een aanrader. De headset ziet er goed uit en voelt stevig. En het belangrijkst: de geluidskwaliteit is goed. Door de overear functie heb je weinig last van omgevingsgeluid waardoor je op kunt gaan in de game. De koptelefoon is wel wag steak waardoor hij na langer gebruik minder comfortabel voelt. De kabel is voor de playstation lang genoeg maar voor de computer voor het mooie te kort.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Uiterlijk

Minpunten

• Strak
  • Korte kabel

at83 10-04-2023

Super fijne headset met mooi geluid

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Mijn twee zonen hebben deze headset mogen testen. Ze hebben hem dagelijks wel een keer gebruikt voor het gamen. Ze waren erg enthousiast over de on-ear bediening, dit maakt het erg handig. De koptelefoon sluit goed af en zit comfortabel. Er zit een mooi helder geluid in, De microfoon kun je er makkelijk afhalen en weer opzetten. Ze hebben eerder goedkopere varianten gehad maar deze waren zo stuk. Deze prijs/kwaliteit combinatie is perfect. Ze kunnen dan ook geen minpunten bedenken. Alleen dat het gehoor voor de rest van de omgeving ook afsluit, nu vonden zij dat geen probleem, alleen ik als moeder ;-)

Pluspunten

• on-ear bediening
  • helder geluid
  • zit comfortabel

k********@l****** 10-04-2023

top gaming headset!

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Zeer tevreden over deze headset. Wat me opvalt is het lage gewicht van de headset. Hij draagt erg comfortabel en sluit goed aan op het hoofd door de zachte schelpkussens en flexibiliteit in de band. Mooi geluid. Zowel diepe tonen als heldere hoge tonen. Er zit ook zowel een handige mute knop als een volume knop op de headset. Een ander belangrijk pluspunt vind ik de verwijderbare microfoon. Hierdoor zit hij niet in de weg als je 'm niet nodig hebt. Tot nu toe geen nadelen kunnen ontdekken bij deze headset. Ik zal er zeker nog heel wat uren speelplezier aan beleven!

Pluspunten

• comfortabel
  • mooi geluid
  • verwijderbare microfoon
  • goede bouwkwaliteit

Ineke 10-04-2023

Fijne headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Een fijne set de geluiden uit het spel zijn realistisch. Ook de gesprekken onderling zijn goed te volgen en te verstaan. Hij is best stevig .wij hebben hem getest bij de playstation 5.
Hij ziet er mooi uit.bij langere tijd achter elkaar gaat hij wat irriteren op je bovenkant van je hoofd een dikker kussentje daar zou het product helemaal afmaken.hij was ook snel en makkelijk aan de playstation te koppelen kortom zijn wij er erg tevreden over

Pluspunten

• Realistisch geluid
  • Makkelijk te koppelen

Vrolijk eendje 10-04-2023

De headset is ontzettend zuiver en een genot voor het oor.

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

De headset doet mij denken aan de retro koptelefoon van de jaren '80. Het heeft niet te veel poespas maar precies zoals je hem zou verwachten qua stijl en vormgeving. Gedurende de eerste 2 uur heb ik een onwijs gave ervaring meegemaakt. Zodra ik deze GX Trust op mijn controller aansluit is een wereld van verschil. Het geluid is ontzettend zuiver en een genot voor het gehoor. De headset sluit jou zo van de wereld af dat jij jouw eigen hartslag kunt horen tesamen met elk angstgeluidje dat jij los laat. Tijdens het van richting veranderen met jouw personage veranderd het geluid mee. Ik word werkelijk in het spel ingezogen.

Pluspunten

• Onwijs gave ervaring
  • Zeer comfortabel

Minpunten

• Grote oorkussens

Stukato 09-04-2023

Mooie headset met goed geluid

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Met deze Trust GXT498 Forta Gaming headset heb ik de afgelopen veel plezier beleefd. In het kort kan ik zeggen dat ik echt heel tevreden ben over de audiokwaliteit van zowel de headset als de microfoon. Qua comfort had het iets beter gekund.

In de doos worden de headset geleverd samen met een 3,5mm kabel, een afneembare microfoon en een losse plopkap. Op de headset zelf zitten o.a. een draaiwiel voor het volumeniveau en een muteknop voor de microfoon. De oorkussens zien er comfortabel uit evenals de hoofdband, welken vrij dikke kussen lijkt te hebben.

In de afgelopen periode, dat ik dit product heb mogen testen, heb ik de headset gebruikt met een PlayStation5. Daarbij wilde ik o.a. letten op de 3D audioweergave en de kwaliteit van de microfoon. Bij The Last of Us kon ik goed ervaren hoe de 3D audioweergave was en ik was onder de indruk. Het geluid paste zich aan afhankelijk van mijn positie in het spel. En tijdens een potje Call of Duty kreeg ik positieve feedback over de werking van de microfoon.

Wel moet ik zeggen dat de headset na een uur wel wat begon de knellen aan de bovenkant van mijn hoofd en bij mijn oren. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik brildragend ben, maar dat zou op zich niet uit moeten maken. Op zich is het niet onoverkomelijk en kan ik ook wel weer verder gamen na een korte pauze. Kortom, ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit van deze headset en het was perfect geweest als de comfort ervan nog net iets beter was.

Pluspunten

• Goed geluid op de PlayStation
  • Fijne microfoon
  • Zachte oorkussens

Minpunten

• Hoofdband knelt wat

LucasJ 09-04-2023

Goede headset voor een leuke prijs

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

De afgelopen 2 weken heb ik deze Trust Forta Gaming Headset mogen testen. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe headset voor mijn PS4 en met dit product heb ik de kans gekregen om eens iets nieuws te proberen. Mijn eerste indruk van het product was erg goed, de headset ziet er strak uit en past daarmee mooi bij elke soort gaming setup. De geluidskwaliteit van de headset vond ik ook goed, dit is in lijn met wat ik van een headset uit deze prijsklasse verwacht en zelfs nog wel iets daarboven. De headset zat mij persoonlijk ook comfortabel om de oren en om het hoofd, de kussentjes zijn groot genoeg en de headset is vrij licht, wat hem goed geschikt maakt voor langere game-sessies. Ik heb hem niet langer dan 3 uur achter elkaar getest maar tot die 3 uur had ik geen enkele problemen qua comfort met deze headset. De microfoonkwaliteit is ook prima, aldus mijn gesprekspartners, en zelf heb ik een audio-opname gemaakt die helder klinkt.

Een groot pluspunt van deze headset vond ik de compatibiliteit. De headset is plug en play, waar je hem ook op of mee gebruikt. De PS4 herkende hem direct en audio en microfoon werkten meteen. Ook op de PC werkte alles direct, en dit heb ik bij andere headsets zeker wel eens slechter gezien! Vaak moet men nog allemaal drivers installeren om het werkend te krijgen, maar deze headset is echt plug & play!

Er zijn natuurlijk ook een paar minpuntjes, zo vond ik de bouwkwaliteit (dus de materialen) van deze headset niet echt heel denderend. Het is allemaal van plastic en vrij licht, dit maakt hem comfortabel maar of het ook tegen een stootje kan durf ik niet te zeggen. Daarnaast geef ik persoonlijk de voorkeur aan kabels die een uittreksysteem hebben, een beetje zoals een telefoonkabel. Momenteel bungelt de kabel namelijk alle kanten op en dat kan soms best storend zijn.

Al met al kan ik zeggen dat dit een goede headset is voor de prijs. Het design is mooi en past echt bij elke setup, audio en microfoon zijn gewoon erg goed, en de plug & play werking van de headset is gewoon top en scheelt een hoop gedoe. Dit weegt wat mij betreft ook op tegen de 2 minpuntjes en uiteindelijk heb je dus een prima headset met hartstikke veel goede kwaliteiten voor een leuke prijs.

• Goede audio en microfoon
  • Comfortabel

Minpunten

• Bungelende kabel
  • Materialen van de headset

Fame 09-04-2023

Goeie koptelefoon voor gamers

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Deze koptelefoon is een degelijke optie voor gamers die op zoek zijn naar een redelijk geprijsde headset met goed geluid. Het geluid is namelijk van goede kwaliteit en geeft je een immersive game-ervaring. Het gebruik van deze koptelefoon voor het luisteren van muziek zou ik echter niet aanraden, aangezien het geluid daarvoor niet optimaal is. De microfoon werkt prima en de bijgeleverde lange kabel is handig, maar het snoer had wel wat korter mogen zijn, aangezien deze gekoppeld zit aan de controller die je in je handen hebt. Het volume knopje op de headset voelt een beetje overbodig aan, omdat het volume meteen op maximaal wordt gezet en het geluid dan toch net iets te zacht is. De koptelefoon is wel erg licht, wat prettig is bij langdurig gebruik. Kortom, een mooie koptelefoon met prima kwaliteit voor deze prijs. Ik heb deze koptelefoon mogen testen en ben er over het algemeen tevreden mee

Pluspunten

• Eenvoudig

Minpunten

• Lange kabel
  • Kan niet heel hard.

Jenhof 08-04-2023

Prima headset voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Een mooi product om te testen.
Een headset van goede kwaliteit. Sluit goed aan om de oren zodat je om je heen weinig andere dingen hoord. Ook zacht om de oren door het schuim en materiaal wat er is gebruikt. Het geluid is duidelijk en helder.
Wat ik 2 minpunten vindt is het on ear systeem wat aan de oorkap zit. Als je snel het geluid wat harder of zachter wil zetten moet dat op gevoel. Zelf vindt ik het fijner dat het aan de kabel zit. Ook de speaker is afneembaar en persoonlijk vindt ik het fijner dat je hem zo naar boven kan draaien maar dat is net wat jezelf bent gewend en fijn vindt. De standaard die erbij werd geleverd ( was een actie) wordt optimaal gebruikt zodat de headset netjes blijft. Kortom een prima headset voor deze prijs.

Pluspunten

• Mooi helder geluid
  • Sluit goed aan om je oren

Minpunten

• Speaker kan eraf gehaald worden
  • On ear systeem

Emma 07-04-2023

Gaming headset

Geschreven voor: Trust GXT 498 Forta

Goede headset, fijn in gebruik. Comfortabel, hoewel je hem na een paar uurtjes wel voelt zitten. Microfoon werkt goed, heel fijn dat deze afneembaar is zodat ik de headset ook als koptelefoon kan gebruiken. Niet vergeten om een splitter to kopen als je deze ook voor de pc wilt gebruiken. Het design is wel een beetje aan de saaie kant.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Microfoon goed en afneembaar

Minpunten

• Saai design

Nano 07-04-2023

Fijne headset

Ik heb afgelopen dagen de gaming headset mogen testen op mijn PS5

Het viel mij op toen ik hem uitpakte dat de headset zelf heel licht is (erg fijn) en het zacht bij de oren is. Verder oogt die wat breekbaar maar dit ga ik uiteraard niet uittesten.

Hij was makkelijk aan te sluiten, en makkelijk in gebruik, verder zit er eventueel een goede uitleg bij over de aansluiting.

Hij zit fijn om mijn hoofd, lekker en zacht bij de oren.

Het geluid is heel fijn, je hoort alles duidelijk en ik kan mij helemaal in mijn spel opsluiten met deze set. Ook werkt de microfoon erg goed en ben ik voor medespelers goed hoorbaar. (Zoals ze aangeven)

Oftewel mijn conclusie: ik raad hem zeker aan!
Zal er zelf nog veel plezier mee hebben

Pluspunten

• Goed geluid
  • Fijn bij de oren

Minpunten

• Draad aan de korte kant