De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL LIVE FLEX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Maria058 31-05-2023

Prettige oortjes

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Het materiaal is wat ruw waardoor ze goed in m’n oor blijven zitten.
Fraaie oordopjes met platte korte steeltjes.
Aan de led-lampjes op de case kun je zien hoe vol de batterij nog is. Handig.
De pasvorm is goed, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Geluidsafstemming is in de app naar eigen smaak in te stellen
Ik heb verschillende geluiden geprobeerd maar de bas is voor mij de beste. Ook op deze stand is het geluid nog steeds licht en helder. Had van mij wel wat dieper gemogen.
De ruisonderdrukking is prima. Je hoort nog achtergrondgeluid maar dat wil ik ook graag.

Bij deze live flex open ear dopjes heb ik geen last van geïrriteerde oren. Ook niet als ik een paar uur podcasts luister.

De aanraakfuncties zijn duidelijk.
De microfoontjes werken erg goed.

Het oranje usb kabeltje is kort, zo’n 20 cm. Compact maar niet altijd handig.

Ik heb de regeling van het omgevinggeluid uitgezet, want dat scheelt batterijduur. Bovendien vind ik het fijn dat niet alle omgevings geluid onderdrukt wordt.

De speeltijd van de oortjes is 8 uur. De opgeladen case geeft nog 32 uur extra. Die 8 uur maakt ie ook echt waar.

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Kabeltje

s******@h********** 24-05-2023

Toch liever bedrade oortjes

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik wilde het heel graag testen omdat ik zelf nog steeds oordopjes heb met draad. Leek mij toch wel handig, sporten met muziek maar dan zonder elke keer ergens achter te blijven hangen 😂

Bij ontvangst van de doppen was het erg makkelijk om ze te koppelen aan mijn telefoon. De gebruiksaanwijzing was goed te lezen en/of interpreteren.

Batterij gaat ook lang mee! Zeker een paar dagen met intensief gebruik!

Echter heb ik als nadeel ervaren dat je best snel uit mijn oor vallen. Wanneer ik op de bank/auto zit blijven ze prima zitten, maar tijdens het sporten zijn ze er al een aantal keer uitgevallen. Best vervelend!

Verder vind ik de kwaliteit van het geluid ook minder als de doppen van mijn bedrade oortjes. Lijkt alsof het toch gedempt wordt en daardoor hoor je de geluiden van buitenaf sneller door je muziek heen..

Al met al, ik houd het bij mijn bedrade oortjes! 😅

Pluspunten

Minpunten

• Vallen snel uit
  • Gedempt geluid

Mrtoughfu 24-05-2023

Mooi product

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik heb onlangs de JBL Live Flex-oortelefoons aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.

De pasvorm van de JBL Live Flex-oortelefoons is uitstekend. Ze zitten comfortabel in mijn oren en vallen niet gemakkelijk uit, zelfs niet tijdens intensieve activiteiten zoals fietsen. Het ergonomische ontwerp zorgt ervoor dat ze stevig op hun plaats blijven zitten, zelfs bij beweging, wat een groot pluspunt is.

Wat betreft de geluidskwaliteit, ben ik ook zeer onder de indruk. Zelfs tijdens het fietsen, waar je normaal gesproken last zou hebben van windgeruis, hoor ik bijna geen storende geluiden. De audio is helder, met een goede balans tussen de verschillende frequenties. Of ik nu naar muziek luister of een podcast beluister, de geluidsweergave is consistent en van hoge kwaliteit.

Een ander voordeel van de JBL Live Flex is de batterijduur. Nadat ik de oortelefoons volledig heb opgeladen, gaan ze buitengewoon lang mee. Ik kan er zonder zorgen de hele dag mee doen, zonder me zorgen te maken over het opladen. Dit is vooral handig voor mensen die veel onderweg zijn of regelmatig lange reizen maken.

Al met al kan ik de JBL Live Flex-oortelefoons zeker aanraden. Ze bieden een comfortabele pasvorm, uitstekende geluidskwaliteit en een lange batterijduur. Of je nu van muziek wilt genieten tijdens het sporten of gewoon onderweg wilt zijn, deze oortelefoons leveren consistent hoogwaardige prestaties. Aarzel niet om ze te kopen als je op zoek bent naar betrouwbare en kwalitatieve draadloze oortelefoons.

Pluspunten

• Geluids kwaliteit
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Prijs
  • te weinig kleuren om te kiezen

VincentR 23-05-2023

Prima geluidskwaliteit, fijn draag comfort

Prima geluidskwaliteit, fijn draag comfort
Ik heb een jaartje gedaan met Samsung bud2 Pro, deze helaas kwijt geraakt op de terugweg van vakantie. Na een ff zoeken uitgekomen op de ze JBL earbuds omdat mijn zoon ook JBL earbuds heeft. Ik ben tevreden over de geluidskwaliteit van de JBL-oordopjes. Het geluid is gewoon goed. Ik gebruik ze voornamelijk om podcasts, luisterboeken, muziek te luisteren en voor een filmpje op de Ipad. De bediening via de touch-controls vind ik wel lastig je kan in de app die er bij hoort te weinig zelf instellen. De noise-cancelling (ANC) valt erg tegen. Die doet helemaal niks naar mijn idee. Het luisteren naar een podcasts op de fiets met wat wind geruis of een rumoerige omgevingen is eigenlijk niet te doen zonder dat het volume hoog moet zetten. De batterijduur van deze earbuds is wel erg goed, de bijbehorende case voelt stevig maar is wel glad en daardoor al een paar keer door de kamer gevlogen, De JBL-app is ook wel voor verbetering vatbaar, meer kunnen instellen zou wel fijn zijn. Ik hoop dat in de toekomst een goede software update komt om de ANC en de app te verbeteren. Desondanks ben ik er wel blij voor wat ik er mee doe, Ze zijn het geld wel waard.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterijduur
  • Draag confort

Minpunten

• noise-cancelling
  • Case erg glad
  • App

Gerard74 15-05-2023

Oké geluidskwaliteit, tegenvallende noise-cancelling en fit

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Prima geluidskwaliteit, maar tegenvallende noise-cancelling

Ik was tevreden over de geluidskwaliteit van de JBL-oordopjes. Het geluid is echt prima, vooral in het hoog, wat zorgt voor heldere en gedetailleerde audio. Bovendien is het bellen met deze oordopjes uitstekend, de gesprekskwaliteit is kraakhelder. De bediening via de touch-controls werkt ook erg soepel en intuïtief, wat erg handig is tijdens het luisteren naar muziek of het voeren van telefoongesprekken. Voor mij persoonlijk viel de fit van de oortjes wat tegen, waardoor ze voor mij niet geschikt waren voor onderweg of tijdens het sporten

Helaas viel de noise-cancelling (ANC) tegen. Heb het gevoel dat de noise-cancelling vrijwel niks doet, waardoor het luisteren naar muziek of podcasts in rumoerige omgevingen minder prettig was. Hoewel de batterijduur van de oordopjes goed is en de bijbehorende case solide aanvoelt, was ik teleurgesteld dat de ANC-functie niet beter werkte. Desondanks is de JBL-app gebruiksvriendelijk en biedt een handige equalizer met enkele goede presets om het geluid naar wens aan te passen.

Als je op zoek bent naar oordopjes met prima geluidskwaliteit en een gemakkelijke app, dan zijn de JBL-oordopjes zeker het overwegen waard. Houd er echter rekening mee dat de noise-cancelling mogelijk niet aan je verwachtingen voldoet.

Pluspunten

• Bellen is goed
  • Geluid is prima, met name in het hoog
  • App werkt makkelijk
  • Fijne equalizer met enkele goeie presets
  • Batterijduur

Minpunten

• Fit
  • Omgevingsgeluid te hoorbaar
  • ANC doet weinig

Kara 14-05-2023

Niet comfortabel

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik heb de oordopjes nu een aantal weken en ik ben nog niet zo tevreden. Het zijn mijn eerste draadloze oordopjes dus misschien moet ik nog wennen maar ik vind ze echt niet lekker zitten. Ze passen niet echt lekker in mijn oor en gaan ook al snel pijn doen. Met veel bewegen of eten valt er ook vaak een al snel uit. Ik gebruik ze dus ook niet voor het sporten. Van de noise cancelling merk ik echt heel weinig. Ik heb het in het vliegtuig getest in de hoop dat het geruis en de stemmen wat zou dempen maar ik merkte echt geen enkel verschil. Ook op kantoor doet het weinig voor me. Als deze optie belangrijk voor je is, dan raad ik ze zeker niet aan. Het geluid is verder wel prima en makkelijk in te stellen met de app. Zowel voor de muziek als het bellen. Maar qua comfort vind ik ze echt niet heel fijn en daarom raad ik ze niet aan.

Prodelux 14-05-2023

Jbl Live Flex top!

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik heb de JBL Live Flex nu ruim twee weken in gebruik, voornamelijk tijdens het reizen met het openbaar vervoer en tijdens het sporten. Deze draadloze oordopjes hebben True Adaptive Noise Cancelling en 17 verschillende ANC-filters, wat naar mijn ervaring redelijk werkt. Het open stick design zorgt voor comfort tijdens langdurig gebruik en biedt een high-fidelity geluidskwaliteit. Met behulp van de JBL Headphones App kunnen gebruikers hun eigen aangepaste hoorprofiel instellen en genieten van meeslepende JBL Spatial Sound. Het gebruik van de app is essentieel voor het optimaal afstemmen van het geluid. De oordopjes hebben een batterijduur van maximaal 40 uur, zijn waterdicht en zweetbestendig, en hebben zes microfoons voor geruisloze gesprekken. Ze bieden ook multi-point verbindingen. In het begin had ik het gevoel dat de oordopjes er gemakkelijk uit zouden vallen, omdat ik ze bijna niet voelde zitten, maar tot nu toe is dit nog niet gebeurd. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring tot nu toe.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • bediening.

Minpunten

• Adaptive Noise cancelling kan beter

b***********@k********* 10-05-2023

JBL oortjes

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Ik heb de afgelopen wekend deze JBL oortjes getest en ze hebben zich bewezen als een uitstekende keuze voor audioliefhebbers die op zoek zijn naar een combinatie van comfort, design, geluidskwaliteit en batterijduur. Ik zit namelijk elke dag in de auto en met deze oortjes kan ik gemakkelijk bellen en muziek luisteren.

De pasvorm van de JBL oortjes is redelijk goed. Ze blijven goed op z'n plaats zitten, ook tijdens het lopen. Het design van de JBL oortjes is ook meer dan prima. Met een strak en modern ontwerp ogen ze stijlvol en trendy.

Wat betreft geluidskwaliteit leveren de JBL oortjes een ongeëvenaarde luisterervaring. Of je nu naar je favoriete muziek luistert of een telefoongesprek voert, de geluidskwaliteit blijft consistent en van hoge kwaliteit.

Kortom, de JBL oortjes bieden een fantastische luisterervaring met een perfecte pasvorm, een mooi design, een uitstekende geluidskwaliteit en een lange batterijduur. De oortjes zijn niet de goedkoopste maar naar mijn mening zeker het geld waard.

Pluspunten

• Goede geluid
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Korte oplaadkabel

Maria C 08-05-2023

Super lange batterijduur

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

Fraaie oordopjes met platte korte steeltjes.
In oor pluggen en een klein slagje draaien, dan zitten ze als gegoten. Geluidsafstemming is in de app naar eigen smaak in te stellen.
De batterijduur is echt heel lang.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Uiterlijk
  • Microfoons

Minpunten

• Korte oplaadkabel

Chantalvl 07-05-2023

Mooie oordopjes slechte pasvorm

Geschreven voor: JBL LIVE FLEX

De JBL live flex oordopjes zitten in een mooie en fijne case. In de case worden ze ook meteen opgeladen. De case zelf is los op te laden met of zonder de dopjes). De dopjes gaan ongeveer een hele dag mee qua batterijduur. Hierna 3 keer volledig weer op te laden in de case. In mijn geval ging de case ruim een week mee. De dopjes zijn mooi en elegant. Persoonlijk ben ik geen fan van het gebruik. Ik vind ze heel lastig stevig in mijn oor te krijgen. Ze blijven niet echt lekker zitten. Jammer want dacht dit is ideaal om te sporten, maar dan zouden ze zeker uitvallen. Voor bv alleen werk zou het prima zijn. Het geluid is mooi, de bas klinkt goed en het klinkt helder zonder gekraak. Ik vind de noice cancelling matig. Hoor nog erg veel van de omgeving. Wellicht omdat de dopjes ook niet lekker in de oren zitten? Voor bellen zijn ze geschikt, goed te verstaan en ook aan de andere kant.

Pluspunten

• Mooie design
  • Goed geluid

Minpunten

• Slechte pasvorm
  • Matige noice cancelling