Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Pi5 S2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

kippieb 16-04-2023

Mooi, warm en krachtig geluid met de dopjes van B&W Pi5 S2

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi5 S2

Ik vind dat deze Bowers & Wilkins PI5 S2 geweldig mooi , krachtig, vol en warm geluid geeft. Zij zitten goed in je oor en de ANC doet goed zijn werk. Kortom je krijgt echt waar voor je geld, een echte aanrader dus.
Ik mocht deze oortje testen. Eerst moest ik even zoeken hoe ik ze moest verbinden met mijn Iphone. Toen ik dat had gevonden werkte het prima. Zodra je de oortjes uit het doosje haalt maken ze meteen verbinding. Muziek luisteren is echt een genot. Je bent echt afgesloten van de wereld, wat soms erg fijn is. Het geluid is in een woord geweldig. Om het te omschrijven: Het geluid is vol, warm en krachtig. Hij heeft een warme en diep klinkende bass, wat ik erg prettig vind om naar te luisteren.
De ANC doet goed zijn werk. hij sluit je goed af van de omgeving.
Het zijn fantastische oortje die geweldig geluid geven en ze hebben een opvallende vormgeving. Het is een bedrag dat je uitgeeft, maar dan heb je ook wel oortjes waar je ook echt blij mee kan zijn.
Je krijgt waar voor je geld en je zal echt gaan genieten van het geluid.

De oplaadcase vind ik wat lomp, want de oplaadcase is iets groter in vergelijk met andere merken. De Bowers & wilkins Pi5 S2 heeft een Quick Charge Support en ben je na 15 minuten opladen weer verzekerd van twee uur luister- en/of communicatieplezier.

Als je kijkt naar de pluspunten:
- Mooi, krachtig en warm geluid
- Snel opgeladen door Quick Charge Support
- Helder geluid bij bellen
- Zit prettig in je oor

Minpunten:
- Iets grotere oplaadcase in vergelijk met andere merken
- Oortjes moeten iets sneller opgeladen worden

Mijn conclusie is dat je echt waar krijgt voor het geld dat je uitgeeft. Het is een best bedrag maar ik heb nog geen koptelefoon of dopjes gevonden die dit geluid kan produceren.

Pluspunten

• Mooi, warm en krachtig geluid
  • Snel opgeladen door Quick Charge Support
  • Helder geluid bij bellen
  • Zit prettig in je oor

Minpunten

• Iets grotere oplaadcase
  • Oortjes moeten iets sneller opladen

Freek666 14-04-2023

mooie oordoppen

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi5 S2

Ik heb de koptelefoontjes Pi5 S2 van Bowers & Wilkens een aantal weken in mijn bezit.
Het design en de kwaliteit is erg mooi en degelijk gemaakt. De kleuren zijn zeer stijlvol.
De pasvorm is voor mijn oren iets minder, ondanks de verschillende siliconendopjes die erbij geleverd worden. Alles is goed schoon te maken.

ik heb even de handleiding moeten gebruiken om de dopjes te koppelen aan mijn telefoon en om de vele functies te ontdekken. Ze hebben zoveel functies dat je bij aanraken van de oordopjes dit activeert terwijl je de dopjes goed in je oren wil doen. Dit is een nadeel.

Het maakt niet uit welke muziek je luistert, het is allemaal even mooi zuiver en helder. Daarmee steken ze met kop en schouder boven andere merken uit!
De noisecanceling werkt goed waardoor ik mij goed kan concentreren als ik iets moet doen.
al met al prima dopjes voor helaas wel een kostbare prijs.

Pluspunten

• design
  • geluid
  • materiaal

Minpunten

• pasvorm
  • prijs

Caja 31-03-2023

Matig product, hoge prijs

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi5 S2

Goede oordoppen tegen een hoge prijs. Draagcomfort tijdens sporten is zeer hoog, noise cancelling in kantoortuin is matig tot ok te noemen. HIj filtert het geluid niet zozeer weg en daarin presteert hij niet beter dan andere oordoppen.
Het geluid lijkt wat iel/ schel en dat is niet tot nauwelijks aan te passen. Wel voelt het product heel degelijk en ze zijn voor lange tijd te dragen.

Tijdens het sporten reageren de oordoppen wel op aanrakingen van bijv haren waardoor het geluid even wordt gepauzeerd. Dit werkt op een gegeven moment wel irritant.

ik ben matig tot zeer tevreden. Als ik dit product vergelijk met Apple Pods en zeker de laaste versie hiervan werkt beter als het gaat tot een naadloze integratie met hun producten. Als standalone vind ik deze oordoppen fijn en draagbaar, maar ok. Niet fantastisch voor deze prijs.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Mooi geluid

Minpunten

• Integratie met iPhone
  • Niet tot nauwelijks geluid aan te passen

Timo 30-03-2023

Erg goed geluid, maar met enkele tekortkomingen

Geschreven voor: Bowers & Wilkins Pi5 S2

De Bowers & Wilkins PI5 S2 oordopjes leveren een super geluidskwaliteit. Erg zuivere hoge tonen en diepe bassen, die je niet krijgt bij de concurrenten als de Apple Airpods Pro.

Toch kent de PI5 S2 Wit enkele nadelen. Een groot nadeel is het ontbreken van aanpassingsmogelijkheden in de bijhorende app. Er is namelijk geen mogelijkheid voor gebruikers om geluidsprofielen en instellingen te wijzigen, wat teleurstellend is voor een product met deze prijs. Ook de accuduur van de oordopjes is niet optimaal, zo waren de oordopjes bij mij na drie uur op medium geluidsniveau leeg.

Als laatste heb ik het probleem dat de oordopjes automatisch pauzeren door trillingen tijdens het wandelen of fietsen. Dit is erg storend.

Ik zou de oordopjes dan ook niet aan iedereen aanraden, hoewel het geluid en zitcomfort perfect zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Zitcomfort

Minpunten

• Accuduur
  • App
  • Controls