JBL T460BT zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL T460BT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BramS 02-08-2018

Ongelooflijk voor die prijs!

Geschreven voor: JBL T460BT zwart

Omdat mijn B&O Beoplay H9 echt te groot en te zwaar is om te fitnessen, had ik in eerste instantie de JBL Reflect Mini BT aangeschaft, maar dat was toch wel een grote teleurstelling. Bij de fitness zag ik ondertussen best wel veel gewone hoofdtelefoons vandaar dat ik naar de winkel ben gegaan om wat Bluetooth hoofdtelefoons uit te proberen. Ik heb er heel wat op mijn hoofd gehad en gekoppeld met mijn oude trouwe iPod. De JBL T460 BT On-Ear hoofdtelefoon zat eigenlijk gelijk lekker en stevig op je hoofd en het geluid is ook nog onvoorstelbaar goed.
Je snapt echt niet dat het kan voor deze prijs. Heerlijk heldere tonen, voor mij een perfecte pasvorm en zit ook nog lekker op je hoofd bij het sporten.
Was ik nog zo negatief over de JBL Reflect Mini BT, zo positief ben ik over dit schitterende apparaatje.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Licht
  • Zit erg lekker
  • Heel erg goedkoop
  • Super goed geluid
  • Bluetooth werkt super!

Minpunten

• 2 brillen nodig om de gebr. aanw. te kunnen lezen
  • verder niets