Stagg SHP-5000H hoofdtelefoon zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Stagg SHP-5000H hoofdtelefoon zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G. Jansen 31-12-2017

Hoofdtelefoon met goede prijs/kwaliteit verhouding

Een prima hoofdtelefoon voor ietsjes minder dan € 40,00 gekocht. Hij weegt slechts 200 gram. Soms heb ik hem probleemloos uren op als ik bijv. op mijn keyboard aan het spelen ben. Hij zit lekker over je oren, en ook boven op je hoofd voel je geen druk vanwege de aangebrachte zachte beschermingslaag. Het frequentiespectrum is heel breed, 10 tot 25.000 Hz. Ten opzichte van mijn vorige hoofdtelefoon (Audio Technica) valt mij op dat de weergave van de lage frequenties (de bas) beter is.
Met de letters L (links) en R (rechts) is duidelijk aangegeven over welk oor je de stereo hoofdtelefoon moet aanbrengen.
De vergulde plug is over een kleinere plug aangebracht, zodat je hem zowel kunt gebruiken voor een 6,3 en een 3,5 mm aansluiting. De impedantie bedraagt 32 Ohm.
De kabel heeft een lengte van 2 meter.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • zit prettig, licht in gewicht
  • breed frequentiebereik
  • geschikt voor 6,3 en 3,5 mm aansluiting