Teufel REAL blue zwart, rood

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel REAL blue zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*********@g******** 22-07-2023

Super btaalbaargeluid, professioneel

Geschreven voor: Teufel REAL BLUE night black

Goede bassen en een prettig zelfs prachtig uitgebalanceerd geluid, ben overtuigd door deze koptelefoon, nc is niet nodig voor mij, ben erg tevreden

Pluspunten

• Gweldiggeluid
  • Mis nc niet

Minpunten

Wimpie 19-04-2018

Zoveelste topproduct van Teufel !

Geschreven voor: Teufel REAL blue zwart, rood

Na verschillende betaalbare koptelefoons van o.a. Bose, Sennheiser, Sony etc. heb ik eindelijk weer eentje waar ik weer jaren mee vooruit kan. Geweldig geluid zowel hoog als laag, heerlijke niet overdreven bassen en prima draagcomfort en daarnaast korte laadtijd en lange accuduur. Teufel heeft mij trouwens nog nooit teleurgesteld wat geluid voor een betaalbare prijs betreft (homecinema, bluetoothspeaker etc.) En ook wat betreft de service zeer tevreden, kreeg alsnog korting nadien ivm.actiecode! Top Teufel voor mij geen andere merken meer.

Pluspunten

• geweldig geluid
  • heerlijke bassen
  • draagcomfort
  • mooie harde opbergcase
  • lange accuduur ca. 30 uur

Minpunten

• afdekklepje usb beetje onhandig/kwetsbaar