Philips SHB3175BK/00 zwart - Reviews

Verbindingstechnologie
draadloos
Opties
inklapbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SHB3175BK/00 zwart op Kieskeurig.nl.

Paul 13-11-2017

Super fijne koptelefoon

Geschreven voor: Philips SHB3175BK/00 zwart

Een fijne koptelefoon. Zit comfortabel, fijn geluid, mooi design. Zeer fijn dat er geen kabel aanzit.
Ook erg fijn om de bedieningstoetsen te gebruiken i.c.m. je telefoon.
Goed inklapbaar waardoor hij compact opgeborgen kan worden.
Kortom een super fijne koptelefoon

Pluspunten

• Draadloos
  • Voelt comfortabel
  • Mooi geluid
  • Inklapbaar

Officiele reactie van Philips Sound 17-11-2017

Beste Paul,

Heel erg bedankt dat je de tijd genomen hebt deze review te schrijven. We zijn verheugd te mogen vernemen dat je zo tevreden bent met je nieuwe hoofdtelefoon! We hopen dat je er nog jaren plezier mee hebt en mocht je ons ooit eens nodig hebben, neem dan gerust contact op.

Het Philips Sound Team

V. Obdam 03-06-2020

Super waar voor je geld

Geschreven voor: Philips SHB3175BK/00 zwart

Deze Philips headset heeft mij echt verbaasd. Super goed geluid voor een zeer schappelijke prijs. Connect altijd meteen. Heerlijk ding. Beetje overdreven positieve review misschien maar ik mag niet liegen van mijn moeder...
Oorspronkelijk gepost op philips.com

jvdv_hasselt 23-10-2019

Prima headset voor de prijs

Geschreven voor: Philips SHB3175BK/00 zwart

Ik zocht een headset die niet te duur was, maar wel gewoon goede connectiviteit biedt. Deze Philips doet dat gewoon goed en ik ben er zeker niet minder tevreden over dan eerdere headsets van Sony.
Oorspronkelijk gepost op philips.com