Fresh ’n Rebel Lace Supreme Wireless Earbuds - Reviews

Model
in oor
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

snader22 26-01-2018

Voldoet totaal aan mijn verwachtingen

Aangeschaft om af en toe lekker even muziek te luisteren tijdens het werk, het wandelen of om me even af te sluiten van de geluiden om me heen.
Deze bluetooth oortjes voldoen totaal aan mijn verwachtingen:

* De oortjes zitten prima in m'n oren en vallen er niet uit.
Door de magnetische oortjes voor je hals aan elkaar te kunnen klikken, kan ik ze als een ketting de hele dag om m'n nek dragen. Ik kan ze dus pakken wanneer ik dat wil.
* Het geluid vind ik voor dergelijke oortjes echt prima. zowel hoge, middel als bas-tonen zijn goed op elkaar afgestemd.
* De batterijduur is 6 uur. Voor mij genoeg, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit niet genoeg vinden. Hiervoor is het mogelijk als de batterij op is, een kabeltje van mini-usb naar mini-jack aan te sluiten en bekabeld verder te luisteren. Dit kabeltje is helaas niet meegeleverd. Als je een Android telefoon hebt kun je via de app "BatON" zelfs op je telefoon het batterij-percentage bijhouden. Bij Iphone kan dat volgens mij zonder app, maar dat weet ik niet zeker.
* De bediening via het bedieningspaneeltje van de oortjes is niet ideaal, maar dat vind ik bij bijna alle bluetooth oortjes het geval. Gelukkig heb ik een smartwatch waarmee ik de bediening prima kan regelen.
* Een ander minpuntje is de lengte van de meegeleverde oplaadkabel, maarja, hier in huis oplaadkabels zat ;)

Al met al een product dat ik echt kan aanraden! Een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prima pasvorm
  • prima geluid
  • goede prijs kwaliteitverhouding

Minpunten

• bediening via oortjes
  • lengte oplaadkabel

Veenstansie 12-10-2017

Goede pasvorm en ook nog eens een goed en helder geluid

Goede oordopjes met aptX geluidskwaliteit voor een scherpe prijs. Het geluid is helder en de pasvorm in de oor is perfect. Ik gebruik de oortjes voor hardlopen en door het licht gewicht zit het heel lekker.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • pasvorm in de oor
  • geluid
  • mooi design

Wil 29-07-2017

Goed geluid voor een eerlijke prijs.

Gekocht om tijdens fietstochten lekkere muziek te luisteren. Werkt echt heel goed! De dopjes passen heel goed en zijn nauwelijks voelbaar. Ik hoor vrijwel geen bijgeluiden.
Ook gebruik ik ze als ik een poosje aan het water ga zitten.
Er zitten magneetjes aan zodat je ze om je nek kan hangen. Dan raken ze niet snel kwijt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goeie vormgeving

Minpunten

• Er zit geen doosje bij om ze op te bergen

Dorien 22-07-2017

Fijne oordopjes

Ik gebruik deze oordopjes nu een paar dagen vooral bij het sporten. Zitten erg fijn en geluid is goed.

Pluspunten

• Zitten fijn in-ear
  • Waterbestendig
  • Goed helder geluid

Minpunten

• Geen goeie case om te bewaren

Kathelijne 16-07-2017

super Geluid

Heb lang getwijfeld toen ik draadloze oordopjes wilde kopen om mee te sporten. Uiteindelijk voor prijs en accu duur uitgekomen op de Lace Supreme. De oordopjes zitten perfect alleen jammer dat er geen opberg hoesje bijzit.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Fit

Minpunten

• Niet geheel draadloos
  • Geen opberghoesje

Renate 11-07-2017

Lichte oordopjes met helder geluid

Ik gebruik deze oordopjes tijdens het joggen. Geluid is goed en helder. Bovendien erg licht. Pasvorm oordopjes ook heel goed. Fijn dat je met de oordopjes tussen nummers kunt switchen.

Pluspunten

• Licht
  • Helder geluid
  • Fijne pasvorm
  • Afstandsbediening in kabel

Wessels 29-12-2017

Blij met de keus

Na lang twijfelen toch voor de Supreme oordopjes gegaan. Ik ben blij met de keus, omdat ze prima zitten en het geluid is goed. Helaas zitten er geen extra oordopjes bij of een reistasje. Voor het geld is het een prima aankoop in vergelijking met de concurrenten.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Goede accuduur
  • Draadloos

Minpunten

• Geen extra doppen

Afaun 26-12-2017

Blijft niet goed zitten

Vallen bij iedere beweging uit je oor. Bediening is lastig. Knopjes zijn blind niet te bedienen en tijdens het bedienen flikkert het uit je oor. Er zijn ook geen extra oordopjes bij. Geluid is meah. Kortom flutproduct. Er zullen hier wel weer een hoop “professionele” reviewers hebben gestemd op dit product want er klopt niks van de positieve reviews.