Bekijk 7 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Wave Beam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JBL fan 13-06-2023

JBL Wave Beam

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Zeer goede kwaliteit, mooi geluid , handig in gebruik, fijn draagcomfortherl goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs/kwaliteit
  • Draagcomfort
  • Gebruik van App

Linda Wiersema 02-01-2023

Mooi en helder geluid.

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Iets wat ik gewend ben van JBL is kwalitatief mooi en zuiver geluid. Dat is iets wat bij deze draadloze oordopjes ook van toepassing is. Helaas pas ik deze oordopjes zelf niet goed en blijven ze bij mij niet zitten. Dit heeft overigens niks te maken met JBL zelf. Ik heb hier namelijk vaker last van. Met name bij oordopjes die een er een staafje aan hebben en te kleine dopjes, zoals deze, Des ondanks vind ik het wel fijne oordopjes en als deze bij mij goed bleven zitten had ik ze uiteraard gehouden! Wel een dikke aanrader voor iedereen die deze oordopjes wel goed passen.

Pluspunten

• Helder geluid.
  • Draadloos.

Minpunten

• Vallen steeds uit
  • Bij filmpjes loopt het geluid wat achter.

Jasper_0106 02-01-2023

Bevalt goed, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Goede oordopjes voor een schappelijke prijs!

De oortjes zitten fijn en blijven goed zitten (zelfs met sporten!). De oplaadcase beschermt de oortjes goed, en door de magneten blijven de oortjes goed zitten. De batterijduur is top! Zodra de oordopjes leeg zijn laad je ze ontzettend snel weer op.

Het verbinden van de oortjes gaat super snel, zodra de oortjes uit de case worden gehaald zijn ze al verbonden. Je kunt de oordopjes uitgebreid instellen naar wens via de app. Deze is makkelijk te bedienen. De geluidskwaliteit is op zichzelf al goed, maar met de equalizers nog beter! De ruisonderdrukking vind ik persoonlijk iets minder, de wat duurdere oortjes doen dit toch beter.

Je kunt de oortjes ook gemakkelijk bedienen via touchaanrakingen op de zijkant, dit is zelf te personaliseren via de app.
Bellen gaat goed via de oortjes, ik word goed verstaan door de ander en vice versa.

Al met al uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Koppeling met app
  • Bellen

Minpunten

• Ruisonderdrukking niet best

b***********@g******** 31-12-2022

Doet wat het moet doen, niets extra's

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Aangezien ik al meerdere JBL bluetooth speakers had wilde ik ook graag deze bluetooth oortjes proberen. Over de speakers niet dan lof. Dat was toch iets anders voor deze oortjes.
Verpakking en materialen zien er prima uit en is van uitstekende kwaliteit.
Ze blijven ook geweldig zitten in je oor en irriteren ook na een lange tijd niet (iets waar ik in het verleden vaak last van had).
Het is even puzzelen om te verbinden omdat je automatisch je oortjes indoet en dan probeert te verbinden. Het geeft pas een signaal nadat je de bluetooth verbinding aktief hebt gemaakt en dus niet zodra je op het oortje drukt. Je moet het een aantal seconden ingedrukt houden voordat je kan pairen, maar dat weet je dus niet of je het goed doet omdat de oortjes geen feedback geven.
Eenmaal aangesloten blijven ze goed verbonden en glitchen ze niet.
Het geluid is prima, maar niks speciaals. Max volume is niet heel hard en de bass is ook niet al te zwaar. Dit is veel meer aanwezig bij bv een on-ear headphone.
Verder viel mij op dat het bellen heel blikkerig klinkt. Zowel bij gewoon bellen als bij whatsapp gesprekken. Dat is wel jammer. Je moet dus wel goed luisteren anders versta je het slecht.

Pluspunten

• ergonomie
  • blijft goed zitten
  • lange batterijduur

Minpunten

• geen diepe bass
  • Blikkerig geluid bij bellen
  • Max volume niet zo hard

d******************@h********** 28-12-2022

JBL Wave Beam oortjes

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Ik ben deze oortjes nu een poosje aan het testen. Qua design vind ik de oortjes niet heel mooi. Ze zijn vrij lomp. Persoonlijk vind ik slankere oortjes mooier staan.
In het begin had ik de app nog niet gedownload. Toen leek het geluid van heel ver te komen. Nu heb ik de app en daarmee kan je alles personaliseren. Dat is heel fijn. De oortjes geven heel goed geluid nu!
De batterij gaat lang mee, wat ook heel fijn is. Wat wel een nadeel is is dat het oplaadsnoertje dat is meegeleverd erg kort is. Je kan op die manier maar op weinig plekken goed opladen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Persoonlijke instellingen via app

Minpunten

• Lomp design
  • Zonder app is het geluid niet super

w******@h********** 23-12-2022

Mooi geluid, fijne oortjes!

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Ik heb de JBL Wave Beam mogen testen en dat hebben we goed gedaan. De 'oortjes' hebben een prima pasvorm voor verschillende oren. Dankzij de verschillende grootte van dopjes passen ze in ieder oor en ze blijven goed zitten, ook tijdens sporten. Over het uiterlijk valt te twisten, persoonlijk houdt ik niet van de 'uitstekende pootjes' maar aan de andere kant zorgen deze er wel voor dat ze prima zitten. Tijdens het wandelen met wind zijn de oortjes ook prima en heb je geen last van het suizen van de wind. De touchbediening is wel wennen in het begin maar zodra je door hebt hoe het werkt, gaat dit prima. In de app kun je je geluidsinstellingen precies zo zetten als je graag wilt, dit werkt fijn! Geluid is echt van goede kwaliteit is onze mening! Fijne oortjes voor een fijne prijs!

Pluspunten

• batterijduur
  • geluid
  • pasvorm

Minpunten

• wennen aan touchbediening
  • design

Jesse Scheffer 19-12-2022

Review

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Ik ben best wel verrast door de jbl wave beam. Ik test het nu al best lang en ik heb amper minpunten gevonden de enige minpunten zijn handsfree bellen werkte niet heel goed omdat mijn vriendin mij af en toe amper kon verstaan. En ik vind het jammer dat je alleen de bass hoort als je de app download. Maar voor de rest ben ik erg positief over dit product. Ik heb hem de afgelopen weken gebruikt bij het sporten en als ik even concentratie nodig had. Wat ik erg fijn vind aan de oortjes je is dat ze perfect in mijn oren passen en de grootte van het doosje waar het mee in komt is precies goed. Ik ben er van overtuigd om dit product aan mijn familie leden voor te stellen omdat het erg goed werkt. En ik raad het iedereen aan om dit product te bestellen want het gaat uw niet teleurstellen!

Pluspunten

• Geluid
  • Formaat

Minpunten

• Handsfree bellen
  • App

Jolijn 08-12-2022

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Ik was positief verrast door deze oortjes. De geluidskwaliteit is erg goed, zeker als je naar muziek luistert met een sterke bass. De oortjes hebben een goede pasvorm en blijven dus prima zitten, ook tijdens bijvoorbeeld het hardlopen. De batterij gaat lang mee wat ik zelf erg belangrijk vind. De oortjes zelf hebben ook controls waarmee je de muziek kunt pauzeren of het volume kunt aanpassen, als je even niet je telefoon bij de hand hebt. Kortom, prima product!

Pluspunten

• goed geluid
  • weinig opladen
  • goede pasvorm

Minpunten

• hard startvolume
  • handsfree bellen werkt minder fijn

DRV 06-12-2022

Mooi geluid!

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Het geluid voor muziek is echt geweldig. De bassen zijn goed en heeft een vol geluid. Bijna alsof je niet over oordoppen luistert. Verder is het erg tof dat je vanalles kan finetunen met een overzichtelijke app. Zo kan je je touch gebaren instellen maar is er ook een stand waarmee je van muziek naar film geluid kan gaan. Dit is een aanrader want als je hem op muziek laat dan komen de achtergrond effecten en muziekjes wel heel erg naar de voorgrond. Wat ik verder erg fijn vind zijn het stevige doosje en de lange accu duur. Ik heb nog nooit zo lang met een draadloze dop kunnen doen.

Wat ik minder vind is het geluid tijdens het bellen. Dit is wat ver weg ofzo. Daarnaast vond ik het korte oplaadsnoer irritant want veel van mijn stopcontacten zitten hoog en dan kan hij eigenlijk niet goed liggen. In een laptop zou dat niet erg zijn maar mijn laptop heeft usb-c ipv gewone usb.
Ander nadeel vind ik de pasvorm. Ik vind het een vrij lomp dopje. Ontdanks er een paar maten rubbers bij zitten past hij nog steeds niet lekker in mijn oor. Het lijkt of hij dieper in de gehoorgang moet maar dat past bij mij niet. Als ik ze langer draag ben ik daarna ook een beetje duizelig. Volgens mij komt dit doordat ze er diep inmoeten. Ik heb dit vaker met dit soort model dopjes. Eigenlijk heb ik dit alleen niet zo snel bij de apple achtige dopjes dus dit probleem ligt waarschijnlijk aan mijn vorm oor. Als dit probleem er niet was, vielen de negatieve punten in het niet bij de positieve maar duizelig zijn is wel echt niet zo fijn.

Pluspunten

• goed geluid met muziek
  • goed geluid met video
  • veel zelf in te stellen met app
  • accu duur

Minpunten

• duizelig door slechte pasvorm
  • kort oplaad snoer
  • iets minder goed geluid met bellen

RoyH 06-12-2022

Jbl wave beam

Geschreven voor: JBL Wave Beam

De draadloze oordopjes zijn prima vormgegeven en geleverd met fijn opbergdoosje. In het begin wel even zoeken naar de werking van de bedieningsknoppen: volume, Bluetooth koppelen, play en pauze. Maar eenmaal gewend: heel fijn!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Pasvorm

Minpunten

• Tiptoetsen

Anoniem 06-12-2022

Fijne oortjes

Geschreven voor: JBL Wave Beam

Fijne oortjes, super goed geluid. Door de vorm heb je weinig last van het geluid van de omgeving ondanks dat er geen noice canceling inzit.

De batterij gaat erg lang mee, ik kan makkelijk een week met het doosje doen zonder hem op te laden.

Alleen de vorm van de oortjes is wat te groot. Hierdoor gaan mijn oren wat pijn doen als ik ze langer draag (een uurtje ongeveer), als je kleine oren hebt zijn deze oortjes wellicht wat te groot voor jou.

De oortjes verbinden erg gemakkelijk en snel, zelfs bij Iphone. Hij verbind altijd met het apparaat waar hij het laatst mee verbonden is, dus soms verbind hij met je laptop terwijl die in je tas zit.

Je kan ook het geluid niveau aanpassen op de oortjes zelf wat ik erg fijn vind. Wel moest ik even wennen aan alle commands die erop zitten en hoe vaak erop tikken wat doet.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Goed geluid

Minpunten

• te groot (voor kleine oren)