Sennheiser HD 4.40 BT - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Takenos 05-10-2017

Heel goed geluid, comfortabel en makkelijk in gebruik

Heel goed geluid, ook bij aannemen telefoongesprek, comfortabel te dragen en gemakkelijk in gebruik door bediening aan het oor. Prijs - kwaliteit? Super!

Pluspunten

• Comfort
  • Bediening

De kleijn 31-03-2017

Mooi geluid

Gelukkig zit bij deze het blauwe lampje van de Bluetooth aan de achterkant en niet zoals bij de eerdere aankoop aan de voorkant ,dit is namelijk erg vervelend als je in bed film aan het kijken ben en steeds dat knipperlicht in je scherm ziet.
Ook fijn is de kabel zodat als de accu leeg is je via de kabel kan veder luisteren.
Tevens kan je gewoon met je (in mijn geval) oplaadblok van Apple je accu opladen en dat ging bij die andere ook niet volgens de fabrikant ,vreemd want dat zou dus zeggen dat je naast je iPad ook je iMac moet meenemen op vakantie....
Wat wel erg vervelend is en hier had ik hem eigenlijk voor gekocht dat als je via Bluetooth luistert in bed dan is zacht nog steeds veel te hard en dat is heel jammer.
Via de kabel (vreemd maar waar) kan hij wel gewoon zachtjes gezet worden zodat je rustig film kan kijken.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Bluetooth lampje zit achter
  • Kabel voor als accu leeg is
  • Past goed om je oren
  • Kussens drukken niet te hard

Minpunten

• Bluetooth is geluid niet zachtjes te zetten
  • oorschelpen glijden te makkelijk