Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Wave Buds op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Luukyluuk 14-12-2022

Draadloze oortjes

Geschreven voor: JBL Wave Buds

Men zegt dat Jbl een van de betere spelers zijn op het gebied van geluidskwaliteit. Ik moet zeggen dat ik het daar zeker mee eens ben. Gebruik de oortjes vaak voor het luisteren naar muziek of het terugkijken van een programma. Mijn man hoort niet welk programma ik luister. Ook hoor ik het geluid van de tv niet. Wat erg fijn is om je even terug te trekken. De oortjes zelf hebben een fijne pasvorm, er zijn meerdere maten bijgeleverd wat ervoor zorgt dat er voor ieder wat wils is. Wat minder fijn is is het maken van verbinding. Het duurde even voordat dat lukte, toen dat gelukt was werkte hij ideaal. Je moet wel in de buurt blijven om de verbinding te houden. Er ontstaat andere een kleine ruis wat weer verholpen is als je terug bij je toestel bent.
Het volume kan hard genoeg om zelfs door een verbouwing de muziek te kunnen horen.

Pluspunten

• Pasvorm/model
  • Look

Minpunten

• Maken van verbinding
  • Soms een kleine ruis

m***************@h********** 10-12-2022

Top product

Geschreven voor: JBL Wave Buds

Ik ben super blij met het product en ze zitten enorm goed in je oren echt een aanrader voor iedereen die ze graag wil hebbe of ze all heeft

Pluspunten

• Bas
  • Klinkt goed

Minpunten

• Beetje groot

JH94 04-12-2022

Geen aanrader

Geschreven voor: JBL Wave Buds

Al een tijdje de JBL Wave Buds in bezit. Tot nu toe niet echt te spreken over de buds. Vallen erg snel uit je oren tijdens bewegingen, maar ook wanneer je rustig op de bank zit.
Daarnaast hebben de buds na ongeveer 10 meter geen bereik meer, waardoor het geluid weg valt.
Ook werken de gebaren niet goed. Wanneer je de buds aantikt om het geluid harder te doen, werkt dit niet. Je moet dan echt via je telefoon het geluid harder zetten. Ook het gebaar om naar een volgend nummer te gaan werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Gekeken of dit in de app aan te passen valt, maar blijft geregeld niet werken.
Buds laden wel snel op in de case, ook is de batterijduur lang. Daarnaast is het geluid van de buds ook goed. Oplaadcase is klein en gemakkelijk om mee te nemen, alleen krijg je de buds soms lastig eruit omdat deze klein zijn.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • goed geluid
  • lange batterijduur

Minpunten

• vallen snel uit je oren
  • gebaren werken niet
  • onduidelijk gebruiksaanwijzing
  • moeilijk uit oplaadcase te krijgen

Max van Berlo 03-12-2022

Goed uniek product

Geschreven voor: JBL Wave Buds

Ik heb dit product een paar weken getest, ik heb hier de plus en minpunten voor u samen gevat.

+audio, geweldig geluid. Je kan dit naar je eigen smaak aanpassen in de JBL app.

+designcase, de case heeft een heel uniek design. Hierdoor zijn de oortjes makkelijk te pakken uit de case, geen onhandig klepje meer.

+Koppeling voor Android, wil jij je oortjes koppelen? Dit gaat razend snel! Haal je je oortjes uit de case? In ongeveer 9 seconden verbinden je oortjes automatisch met je telefoon.

+Bellen, het handsfree bellen is echt superhandig, nu zit je niet meer met je telefoon aan je oor, en zijn al je handen vrij.

+de oortjes, tik je op je oortje, dan hoor je een duidelijk geluidje zodat je altijd weet wanneer je op je per ongeluk op je oortje drukt. Je kan van alles doen met die tikjes: het geluid doorspoelen, op pauzen zetten, Ambient Aware en TalkThru aan/uit zetten, het geluid zachter en harder zetten.

-de case, er zit geen knopje meer op de case. En je kan niet op je telefoon zien hoeveel batterijpercentage de case nog heeft (wel van de oortjes). Er zit wel een lampje op. Die brand groen, oranje, en rood.

-design oortjes, de oortjes lijken op een prop. Ik zal deze oortjes ook sterk afranden aan mensen met kleine oren. Want ze zijn nogal groot, en breed vergeleken andere oortjes.

Pluspunten

• audio
  • designcase
  • Koppeling voor Android
  • hands free Bellen
  • functie oortjes

Minpunten

• functie case
  • design oortjes

schaap69 29-11-2022

Ideale oortjes voor starters.

Geschreven voor: JBL Wave Buds

De JBL Wave Buds zijn oordopjes die een diep en krachtig geluid leveren.
De pasvorm is perfect je hebt keuze uit 3 maten oordopjes zo kan je kijken welke het best bij je passen.
Deze oordopjes zijn water- en stofbestendig, dus als fervent mountainbiker hoeft ik me dus geen zorgen te maken wanneer deze eens nat worden.
Verder is de functie Smart Ambient-technologie handig tijdens het fietsen zodat je je nog bewust ben van de omgeving.
Een nadeel is dat de oplaadcase niet gesloten is waardoor je een onveilig gevoel krijgt, ook al zitten de oortjes stevig magnetisch vast.
De bediening van de oortjes loopt bij mij nogal stroef in het begin, na een periode kom je het wel gewoon en gaat het vlotter.

Prijs/kwaliteit zit zeker goed bij deze oortjes.

Pluspunten

• Pasvorm
  • water-stofbestendig
  • baterijtijd

Minpunten

• open doosje
  • lastige bediening

ETitus 29-11-2022

Fijne compacte oortjes met goed geluid

Geschreven voor: JBL Wave Buds

In tegenstelling to veel oortjes zijn de JBL Wave Buds erg compacte en zitten ze daarmee fijn in je oor. De app heeft erg veel mogelijkheden, zo kan je bijvoorbeeld per oortje kiezen of je met een enkele of dubbele tap het volume harder of zachter doet of toch liever volgend nummer of vorig nummer. Ook zit er een “find my bud” functie in waardoor ze erg veel lawaai maken zodat je ze makkelijk kan vinden. Zorg wel dat ze niet in je oor zitten, dat kan schadelijk zijn!
Je ziet ook precies hoeveel batterij je oortjes nog hebben en kan ook met een modus switchen tussen de film vs audio mode

Tot slot zitten er ook nog functies in om je eigen stem te horen tijdens telefoneren wat handig kan zijn als je in een rumoerige omgeving zit, en opties om omgevings geluid binnen te laten.

Wel vind ik jammer dat de tap controls niet reageren met handschoenen aan of door een muts, dat is toch een nadeel van het gebrek aan fysieke knoppen

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • Functionaliteit

Minpunten

• Niet te bedienen met handschoenen
  • Geen deksel