Bose SoundSport wit, geel, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundSport wit, geel, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

B2 22-02-2018
  • Product gekregen

Super earphone en prachtig geluid.

Geschreven voor: Bose SoundSport zwart

Wat een top product zo'n prachtig geluid, surround geluid en een super bas.
Ik wil ze wel 24 uur per dag in mijn oren zo mooi klinkt het in mijn oren.
Lekker draadloos, comfortabel in de oren en blijft ook bij regen goed werken.
Het enige minpuntje is dat linker earphone wel een tel uitvalt.

Pluspunten

• Draadloos
  • Perfect geluid
  • Lange accu duur
  • Makkelijk in gebruik
  • Comfortabel

Minpunten

• Geluid moet op de app voluit voor goed geluid.

Arjan Harlaar 31-10-2017

Prima headphones

Geschreven voor: Bose SoundSport zwart

Prima geluidskwaliteit, zoals je van Bose mag verwachten. Uitstekend draaggemak, je voelt bijna niet dat je ze draagt. Toegegeven, niet echt goedkoop maar dat is geen minpunt omdat de kwaliteit zo goed is.

Pluspunten

• Licht
  • Zeer goede geluidskwaliteit
  • Uitstekend draaggemak

Minpunten

• Ik had ze eerder moeten kopen

HerreZ 07-10-2017

Prima zittende oordopjes, maar zeer matig geluid

Geschreven voor: Bose SoundSport

Bose staat voor goede geluidskwaliteit. Had dan ook hoge verwachtingen toen ik deze set bestelde. Probleem van sportoordopjes is dat je nergens even kunt luisteren. Uit hygiëne overwegingen staan winkeliers even proberen niet toe.
Hoe teleurstellend was de geluidskwaliteit van de Bose-set. Een erg dun geluid, uiterst zwakke bass. Alle gezinsleden laten luisteren en allen kwamen tot de conclusie dat dit de bijna 100 euro niet waard was. Oordopjes per direct teruggestuurd.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Verschillende rubberen opzetstukjes

Minpunten

• Geluidskwaliteit

B Vonk 22-09-2017

Super geluidskwaliteit, plug and play Bluetooth

Geschreven voor: Bose SoundSport blauw

Oordopjes zitten zeer comfortabel. De geluidskwaliteit is fantastisch. Afwerking is wat je van een merk als Bose mag verwachten

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afwerking
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs

Tom 01-07-2016

Nooit meer foute oordopjes

Geschreven voor: Bose SoundSport

Onlangs mijn een nieuwe Samsung Galaxy gekocht, waar natuurlijk een paar standaard oordopjes bij zitten van een (naar mijn mening) magere kwaliteit. Deze keer dus maar eens iets meer euro's gereserveerd voor de wat betere oordopjes.
Maar dat "wat betere" werden de super oordopjes van Bose. Wat een super geluid. En daarbij dragen ze ook heel fijn, en blijven bij elke beweging geweldig goed zitten, ook tijdens het hardlopen.
Voor mij nooit meer oordopjes van een ander merk.

jannouwens 07-01-2015
Geschreven voor: Bose SoundSport

Prima product op de meeste aspecten, echter laat het afweten op duurzaamheid/kwaliteit.

Reeds na korte tijd in gebruik te zijn geweest verliest de bedieningsmodule de functie om het volume hoger/lager te zetten. In sommige gevallen reageert ook play/pause niet meer. Dit geldt voor alle Apple/iOs apparaten.
Onlangs is de functie op links weggevallen na 6 maanden gebruik, erg jammer. Daarom krijg geluidskwaliteit 50% score.
Overal qua duurzaamheid geef ik dit product een slechte beoordeling (=2).

Vermoedelijk komt dit door vocht inwerking gedurende het sporten, maar dat zou niet het geval mogen zijn voor dit model, specifiek ontworpen voor sporters.

Officiele reactie Bose 09-01-2015

Reactie voor jannouwens. Naar aanleiding van uw melding zouden wij zouden graag met u in contact komen. U kunt contact met ons opnemen via 0299-390290 of via consumenteninfo@bose.com . – Bose klantenservice. Kijk voor meer informatie over Bose producten op www.bose.nl of bezoek een Bose dealer in uw omgeving (via http://www.bose.nl/NL/nl/dealer/)

jannouwens 27-04-2015

Inmiddels vervangen onder garantie; tot op dit moment functioneert het geheel naar tevredenheid.