Sennheiser HD 600 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 600 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

disk58 01-05-2013
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Dit is de koptelefoon die je moet hebben. Ik heb deze eerste nou zo'n 15 jaar. Het kabeltje heb ik 2x vervangen en de beugel 1x. Heeft alles te maken met mijn eigen behandeling. Je moet er natuurlijk een beetje voorzichtig mee zijn en dat was ik niet alijd. In dronken buien ging het wel eens mis. Toen de beugel voor de tweede keer gebroken was ben ik op markplaats gaan kijken want die beugel kost rond €100. Vond ik er toch een voor dezelfd prijs!! Meteen gekocht natuurlijk.Nou heb ik er 2. De gebroken beugel heb ik zelf gerepareerd met een stuk flexibel metaal en vastgezet met moeren die er een stuk bovenuit steken. Moet je voorstellen, ziet er keispace uit, en hij werkt weer prima. Heeft niet de functualiteit van het orgineel maar dat ik niet zo erg. Deze laat ik de kids gebruiken. Hebben zij ook een geweldige sound, ook al zijn ze zich dit helemaal niet bewust, haaaha. Nou ga ik voor mijn verjaardag een nieuwe beugel vragen en dan hebben we 2 van die super motherf*ckers!! Deze moet je hebben ik zeg het je.

disk58 01-05-2013

Robbedoes 26-08-2012
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Inderdaad een super koptelefoon, nog in het gulden tijdperk gekocht (600 gulden in 2000) met een houten kist erbij, alleen de kussens zijn inmiddels versleten (veel gebruikt) maar die kunnen allemaal rond de 65 euro vernieuwd worden, fantastisch toch.

De draad is bij mij nog in prima conditie.

paulgeleen 25-04-2012
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Al een jaar of tien in bezit en het enige wat ik ooit heb moeten vervangen is de kabel geweest.perfecte draagcomfort je krijgt er geen last van als je hem een paar uur gebruikt.geluid is super. Strakke lage tonen
goed midden en gedetailleerde hoge tonen.I.C.M een mengpaneel gaat ie belachelijk hard terwijl er geen vervorming optreedt.
Kortom een zeer tevreden gebruiker en ik zou hem zo nogmaals kopen.

CB Interactive 08-09-2011
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Ik heb de HD 600 al ruim 10 jaar in bezit, jaja, zo lang bestaat dit model al en het enigste zwakke punt wat ik ben tegen gekomen zijn die plugjes die in de oorschelpen gaan, daar ontstaat na verloop van tijd altijd draadbreuk. Het snoer is vervangbaar.
Tja en na 10 jaar mogen de kussentjes ook weleens vervangen worden.

Qua geluid ben ik weinig beters tegen gekomen.

Nico1001 30-11-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Enkele maanden in bezit. Wordt geleverd in handige opbergbox die luxe uitstraalt. Deze high-end koptelefoon is licht, zeer comfortabel en heeft een neutrale weergave met veel detail. Ongelooflijk, veel dure luidsprekers kunnen er niet aan tippen. Mits een goeie versterker en bron, een streling voor het oor.

George Kanakaris 07-08-2008
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

fantastisch toestel , als je hem op je hoofd zet , merk je het nauwelijks.Alle geluid is zeer natuurgetrouw , bassen ook niet overdreven , maar hadden iets meer gemogen.Enig nadeel is dat ie veel power vraagt!Regelmatig moet ik sommige muziekdvd's afspelen met het volume op maximum.Topkwaliteit.

Macz63 17-12-2007
Geschreven voor: Sennheiser HD 600

Meer dan 2 jaar in bezit. Voor mij gewoon de beste hoofdtelefoon die er is. Prachtige natuurgetrouw geluid: diepe bassen en zeer zuivere hoge tonen. Perfecte middentonen. Zeer aangenaam draagcomfort, zit heerlijk zacht op het hoofd en tegen de oren. Kan zeer luid spelen zonder de minste vervorming. Onderdelen kan je apart verkrijgen. (vb. Snoer, Oorschelpkussentjes... ) Absolute Topklasse !