Creative EP-630I

Yamaha EPH-R22

Yamaha EPH-R22

JBL Synchros E10

JBL Synchros E10

Beoordeling op basis van 1 review

michelhuizinga 01-03-2012 Product paar dagen in bezit

Na al jarenlang de Creative EP-630 oordopjes te hebben gehad heb ik toch maar besloten om over te stappen naar deze EP-630i met luidsprekerfunctie. Ik heb de Creative EP-630 altijd als heel erg comfortabel ervaren, en de geluidskwaliteit uitstekend. Met mijn vorige paar EP-630 oordopjes heb ik bijna 3 jaar kunnen doen. Deze EP-630i oordopjes zitten (evenals de EP-630) erg comfortabel met de middenmaat dopjes erop. De 3.5 jack stekker van de EP-630i oogt een stuk robuuster dan die van de EP-630 en de draad is dikker waardoor hij minder snel door de war komt. De microfoonfunctie is erg handig. Zelf gebruik ik de EP-630i in combinatie met een iPhone en een iPod Classic. Met één druk op de knop kun je telefoontjes opnemen en beëindigen met de iPhone. Tevens kun je muziek pauzeren, naar volgende nummer en naar vorige nummer klikken. Ik ga hier zeker nog veel plezier van hebben en het is mij een raadsel waarom deze oordopjes steeds minder verkocht worden aangezien de prijs / kwaliteit verhouding uitstekend is. Wat mij betreft zeker een aanrader!