Bose SoundSport in-ear headphones zwart - Reviews

zwart
Type/soort
hoofdtelefoon

Stephano 24-12-2017

Niks minder dan verwacht!

Al een tijdje was ik opzoek naar een setje wireless in ear headphones met name voor het sporten. Hier en daar het een en ander bekeken, en ik kwam er achter dat de Bose soundsport wireless toch mijn aandacht het meeste trok. Bose heeft zijn naam, iedereen kent het geluid. Nu heb ik deze set toch aangeschaft (mbv mooie vvv bon uit kerst geschenk omdat de set toch wel aardig aan de prijs is) en vanaf het moment van uitpakken nog absoluut geen spijt van gehad!

De set wordt keurig in een doosje geleverd met etui en verschillende opzetstukjes waardoor ze perfect in je oren passen. Door middel van een draai systeem hangen ze zeer comfortabel in je oren en met de gekste bewegingen blijven ze zitten. Het geluid is super! Goede basweergave en de hoge en lage tonen zijn zeer zuiver. Ongeacht wat voor muziek je luistert. Met de Bose app gekoppeld, en de set werd meteen up to date gebracht dmv een update via de app.

Al met al is dit zeer zeker een aanrader!

Pluspunten

• Pasvorm
Geschreven voor: Bose SoundSport in-ear headphones zwart

Rob 09-10-2017

Perfect geluid

Deze eerst voor geluisterd en wat een perfect en als je wil ook echt hard geluid zit hier in. Goede diepe bass, vol midden en sprankelend hoog. Blijft perfect zitten, dus de belofte voor het sporten wordt waar gemaakt. Kan via de geluidsknoppen ook harder dan de max van je telefoon of tablet.

Pluspunten

• Bass
  • Draagcomfort
  • Wireless met klipje om vast te maken aan je shirt
  • Hard volume zonder vervorming

Minpunten

Geschreven voor: Bose SoundSport in-ear headphones zwart