Bose 761529-0010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose 761529-0010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Esther 23-01-2019

Niet voor op de fiets!

Geschreven voor: Bose 761529-0010

Het zijn mooie doppen met een goed geluid. Alleen omdat ze zo ontzettend uitsteken zijn het super windvangers voor tijdens het fietsen. Ik hoorde de muziek amper meer, omdat de wind opgevangen werd door de doppen en dat was zeer onaangenaam! Ik hoorde alleen nog maar wind.
Daarbij is de bediening niet makkelijk. Je kunt de knopjes niet goed voelen. Dus voor mij geen succes helaas.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Blijven goed zitten

Minpunten

• Steken erg uit
  • Niet geschikt voor op de fiets, vangen veel wind

Stephano 24-12-2017

Niks minder dan verwacht!

Geschreven voor: Bose 761529-0010

Al een tijdje was ik opzoek naar een setje wireless in ear headphones met name voor het sporten. Hier en daar het een en ander bekeken, en ik kwam er achter dat de Bose soundsport wireless toch mijn aandacht het meeste trok. Bose heeft zijn naam, iedereen kent het geluid. Nu heb ik deze set toch aangeschaft (mbv mooie vvv bon uit kerst geschenk omdat de set toch wel aardig aan de prijs is) en vanaf het moment van uitpakken nog absoluut geen spijt van gehad!

De set wordt keurig in een doosje geleverd met etui en verschillende opzetstukjes waardoor ze perfect in je oren passen. Door middel van een draai systeem hangen ze zeer comfortabel in je oren en met de gekste bewegingen blijven ze zitten. Het geluid is super! Goede basweergave en de hoge en lage tonen zijn zeer zuiver. Ongeacht wat voor muziek je luistert. Met de Bose app gekoppeld, en de set werd meteen up to date gebracht dmv een update via de app.

Al met al is dit zeer zeker een aanrader!

Pluspunten

• Geluid
  • Pasvorm

Rob 09-10-2017

Perfect geluid

Geschreven voor: Bose 761529-0010

Deze eerst voor geluisterd en wat een perfect en als je wil ook echt hard geluid zit hier in. Goede diepe bass, vol midden en sprankelend hoog. Blijft perfect zitten, dus de belofte voor het sporten wordt waar gemaakt. Kan via de geluidsknoppen ook harder dan de max van je telefoon of tablet.

Pluspunten

• Bass
  • Draagcomfort
  • Wireless met klipje om vast te maken aan je shirt
  • Hard volume zonder vervorming

Minpunten