Avanca D1 Sport Headset - Zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Avanca D1 Sport Headset - Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caspar 29-11-2018

Zit super comfortabel

De headset zit als gegoten, na 5 minuten heb je niet eens meer door dat je hem ophebt, het ontwerp van de wat stijve kabel die mooi om je hoofd valt is geniaal, geen los draadje of dopjes die uit je oren vallen.
Bediening is ook echt top, de posities van de knopjes zitten precies waar je ze zou verwachten.
Pairing met je toestel is zeer eenvoudig.
Het geluid ben ik minder over te spreken, pieptonen van berichten zijn zeer scherp, met bellen schijnt het dat het klinkt of je in een hal staat, veel galm.
De audio kwaliteit vind ik matig, ik las in veel reviews over een mooi helder geluid, nou helder is het, er zit weinig bas of laag in deze koptelefoon eigenlijk een beetje kil geluid, en af en toe hoor ik gekraak, ik heb ‘m nooit hard staan, en ook niet veel bas ofzo.
Ik vind het geluid erg schel, ik heb een bluetooth setje van Sony van €32,- die klinkt veel warmer en aangenaam, maar ik werd gek van dat bungelende snoertje.

Erg zonde van het geluid, want als dat wel ok was was het zeker een 9+ waard, want qua ergonomie is ie fantastisch!

Pluspunten

• Pasvorm en ergonomie
  • Bediengsgemak
  • Ontwerp/styling
  • Comfort

Minpunten

• Audio, zeer schel
  • Handsfree functie, slecht verstaanbaar