Urban Revolt 20890 - Reviews

Kleuren
zwart, limoen
Soort
oordopjes

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Dirk 17-02-2017

Teleurstellend!

Helaas een zeer teleurgestelde koper. In december 2016 aangeschaft (Wehkamp) en vandaag 15 februari definitief in de lade opgeborgen. Waarom leg ik u uit!

Tijdens het hardlopen draaien de oordoppen constant uit het oor waardoor je muziek op max. volume moet zetten om het te horen.

Tijdens de wat koudere december, januari en februari maanden droeg ik een shirt met kraag tijdens het hardlopen waar ik de bluetooth ontvanger kon klemmen tussen kraag en nek. Vandaag, 15 februari 2016, heerlijk 10 graden en zonnetje, hardloopshirt korte mouwen en geen kraag. Daar komt het!

De bluetooth ontvanger is te zwaar en bungelt tijdens het hardlopen, waardoor de muziek gaat kraken en het rechteroortje van het oor afvalt. Hierdoor alleen het linkeroortje nog in en gefrustreerd doorlopen. Het rechteroortje vastgehouden tijdens de run en bij thuiskomst direct in de lade gelegd.

Heel teleurstellend als je het idee hebt om heerlijk draadloos rond te rennen.

Overigens deze review willen plaatsen bij de Wehkamp alleen deze wilde zij alleen als klacht in behandeling nemen.

Minpunten

• Zie review